Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3163 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רעידות נובעות מתושבות חלשות, ולא תמיד ניתן לראות את זה בעין עד שמפרקים תושבת. גם מצב הפלאגים וקוילים משפיע על הרעידות .

פורסם

לפות"ש:

1. לגבי סעיפים 1,2,3: אצלי לא קורה.

2. לגבי סעיף 5: אין לי ניסיון עם רכבים מוגדשים כך שאין לי דרך להשוות.

3. לגבי צריכת דלק: אין דבר כזה "ממלא 300 ₪ כל כך וכך ק"מ. יש שתי דרכים לבדוק צריכת דלק: א. לעצלנים כמוני - לבדוק במחשב דרך. ב. המהדרין ממלאים מיכל מלא(!!) -> מאפסים מד ק"מ - בתדלוק הבא רושמים את קריאת הק"מ,ממלאים מלא (!!) ומחלקים את מס' הק"מ בכמות הליטרים שנכנסו.

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

פורסם
ברשיון רכב חפש מספר מנוע - תקליד את כולו לפה.

 

אגב, יש לך אחריות מטעם שלמה סיקסט?

ומאיפה אתה בארץ?

יש אחריות ראש העין ומה יעזור הקוד מנוע?

החניתי רחוק מהבית את הרכב אז אין לי אותו לידי, אבל מה קוד מנוע מסמל

זה שרשור שלישי שאתה פותח על אותן תקלות.

 

איזה תיקונים ביצעת ברכב מאז העצות שקיבלת לפני 3 חודשים?

או שאתה סתם בא "לטחון" איתנו ביחד את אותו נושא בפעם השלישית?

אבא שלי לוקח את הרכב למוסףך והם לא מוצאים תקלות

לפות"ש:

1. לגבי סעיפים 1,2,3: אצלי לא קורה.

2. לגבי סעיף 5: אין לי ניסיון עם רכבים מוגדשים כך שאין לי דרך להשוות.

3. לגבי צריכת דלק: אין דבר כזה "ממלא 300 ₪ כל כך וכך ק"מ. יש שתי דרכים לבדוק צריכת דלק: א. לעצלנים כמוני - לבדוק במחשב דרך. ב. המהדרין ממלאים מיכל מלא(!!) -> מאפסים מד ק"מ - בתדלוק הבא רושמים את קריאת הק"מ,ממלאים מלא (!!) ומחלקים את מס' הק"מ בכמות הליטרים שנכנסו.

כל כמה זמן יוצא לך לתדלק?

×
×
  • תוכן חדש...