Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 340
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מה, אתה מסתלבטת אותי?

מאז 2011 פחות או יותר כל רכב קיבל דור חדש שגדל בממדים...

לא בהכרח, דווקא מצאתי ברשימה לא מעט דגמים שמתאימים למדידות שלי מהשנה, כו האאוטלנדר והספורטז' לדוגמה.

פורסם
לא בהכרח, דווקא מצאתי ברשימה לא מעט דגמים שמתאימים למדידות שלי מהשנה, כו האאוטלנדר והספורטז' לדוגמה.

 

טוב, האאוטלנדר זה דגם "מודרני", מה הפלא שהמדידה תואמת?

אתה מוזמן לבדוק התאמה במידה הרשומה על הפוקוס.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם
תמשיכו תמשיכו, רכב נפלא שלא רואה אף אחד ממטר, סביר להניח שעוד ימים ספורים כבר לא רלוונטי לחודשים ארוכים בגלל ההמתנה.

אבל הי, תמיד לכלמוביל יהיה כרכרה עם 7 מקומות עם וויז ואנטנת כריש, ומנוע שנותן בראש זמין מיידית.

 

אתה עף ללא שליטה, תתחיל להנמיך :)

לא רואה אף אחד ממטר? כרכרה עם 7 מושבים? קצת פרופורציה.

פורסם (נערך)

משהו כאן מוזר לי, כתבו כאן שהקודיאק הוא 151 ס"מ והאאוטלנדר הוא 131 ס"מ, זאת אומרת הפרש מכובד מאוד של רוחב 20 ס"מ.

 

מצד שני רוחבו הכולל של הקודיאק הוא 188 ס"מ, ורוחבו של האאוטלנדר הוא 181 ס"מ. איך הפרש של 7 הפך להיות 20?

 

נ.ב. מדהים אותי הזלזול בוויז, שהוא הדבר הכי חשוב והכי שימושי לנהג בימינו אלה.

עריכה אחרונה על ידי outlander

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם (נערך)

נ.ב. מדהים אותי הזלזול בוויז, שהוא הדבר הכי חשוב והכי שימושי לנהג בימינו אלה.

 

לא בא לאנשים לשלם בין 1500 ל4000 שקל בחלק מהדגמים (במיוחד VAG) בשביל וויז. מעדיפים לשלם 50 שקל למעמד לטלפון ולהשתמש בוויז שלהם.

עריכה אחרונה על ידי ashane
פורסם

עד כדי כך החיים קשים? אי אפשר לפרוץ את המערכת ב-200 שקל?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
אתה עף ללא שליטה, תתחיל להנמיך :)

לא רואה אף אחד ממטר? כרכרה עם 7 מושבים? קצת פרופורציה.

 

אני נמוך ועומד... למי שלא הבין זה נכתב בשביל בעל הכרכרה המהודת ידידנו

עם הוויז עם הכריש המוצלחת ביותר בסגמנט והמשתלמת ביותר עם המנוע הכי מוצלח.

 

לשאר עם ישראל הגיע עוד רכב נפלא:: סקודיאק

פורסם
עד כדי כך החיים קשים? אי אפשר לפרוץ את המערכת ב-200 שקל?

 

אין צורך. במערכת יש פונקציית smartlink שמאפשרת חיבור לטלפון הנייד.

הניסיון שלי הוא עם אנדרואיד ולכן אומר שאפשר להפעיל google maps בקלות על צג המולטימדיה

והשבוע אפילו הורדתי את גירסת הבטא של waze שתומכת ב-android auto והיא עובדת נהדר.

היתרון פה הוא שהאוטו יכול להיות ברשותך כמה שנים והטלפון הנייד ישתדרג עם הזמן וגירסת ה-waze תהיה תמיד הכי עדכנית,

ובנוסף לא צריך לשלם על עוד חיבור data למפעיל סלולרי.

כמובן שיש עוד יתרונות נוספים ל-android auto.

פורסם

לקנות רכב ב 200K יפה ומסודר מפנים , כדי להתחיל לחבר מעמד טלפון ולהרוס את היופי , קצת היגיון ! .

 

מה יש במקום הוויז , יש GPS כלשהו ?

פורסם
לא בהכרח, דווקא מצאתי ברשימה לא מעט דגמים שמתאימים למדידות שלי מהשנה, כו האאוטלנדר והספורטז' לדוגמה.

 

האאוטלנדר משתמש במושבים של הגרדניס מ 2006 אז ברור.

כל השאר השתנו.

פורסם

לגבי waze - לפי הבנתי מערכת המולטימדיה בכל רמות הגימור תומכת בios carplay / android auto.

waze בגרסת בטא לAA כבר רצה אצלי שבוע וחצי בלי שום בעיה, לא נראה שרחוק היום שהיא תוצע לכולם.

Aprilia Shiver 750

פורסם

מבלי להתייחס למחירי האאוטלנדר, תמחור הסקודיאק גבוה לטעמי. אין הרבה מלאי אז מה אכפת להם.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אין צורך. במערכת יש פונקציית smartlink שמאפשרת חיבור לטלפון הנייד.

הניסיון שלי הוא עם אנדרואיד ולכן אומר שאפשר להפעיל google maps בקלות על צג המולטימדיה

והשבוע אפילו הורדתי את גירסת הבטא של waze שתומכת ב-android auto והיא עובדת נהדר.

היתרון פה הוא שהאוטו יכול להיות ברשותך כמה שנים והטלפון הנייד ישתדרג עם הזמן וגירסת ה-waze תהיה תמיד הכי עדכנית,

ובנוסף לא צריך לשלם על עוד חיבור data למפעיל סלולרי.

כמובן שיש עוד יתרונות נוספים ל-android auto.

 

לא ידעתי, בדיוק עכשיו אני קורא על "מירור לינק" וזה נשמע ממש מצויין.

 

אגיד את האמת, למרות כל התלונות על האמינות של סקודה, שמעתי הרבה דיבורים שסקודה זה רכב איכותי ורציתי לקנות את הסקודיאק כדי להרגיש איכות. לא רע לי בכלל עם האאוטלנדר, אבל מעצבן אותי השם העממי, הזול, המיושן, של מיצובישי, וזה שהרכב לא חיה רעה כפי שמתארים את הסקודיאק 2 ליטר. זה כאילו שזרקתי 185K אבל לא קיבלתי את הטופ שיכולתי לקבל.

 

אז באמת השתעשעתי ברעיון של לעבור לסקודה, כל עוד זה לא עובר את הגבול של 200K במקרה הכי גרוע. אבל מי חלם על 245K לרכב בגירסה הטובה והמאובזרת? זה הזוי ומופרך, יש גבול לכמה שאני יכול לבזבז על ספקולציה (אני עדיין לא יודע כעת אם אתחרט על הצעד הזה בעוד כמה שנים).

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 


×
×
  • תוכן חדש...