Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת סקודה קודיאק בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1880 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 340
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

המחיר שלו מתחרה בגרסה הבכירה של האאוטלנדר ואם לי יש את התקציב אז מבלי לחשוב אני הולך על הסקודה. אבל אני חושב שאני אהיה מיעוט. קודם כי הישראלי הממוצע יותר מתלהב מגאדג'טים כאלו ואחרים, גודל ג'אנט וסאנרוף ופחות באיכות חומרים ושילוב של מנוע- גיר. ושנית, לדעתי רוב המכירות של האאוטלנדר זה בגרסאות הנמוכות יותר. אם מישהו יכול לאושש/להפריך זאת זה יהיה נחמד.

עוד משהו, ברגע שיגיע הקארוק - אני לא רואה סיבה להעדיף את הקודיאק 5 מקומות על פניו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגזרת ה-7 מקומות. ב-5 יש עוד אופציות.

שבוע שעבר הייתי במוסך לטיפול בלאנסר, וניצלתי את הזמן להתרשם מהאאוטלנדר. לא התלהבתי במיוחד. האינטריור משעמם ולא מרגיש הכי איכותי. הדגם המפואר כבר מרגיש טוב יותר אבל עדיין לא נפלתי. הדבר היחיד שהיה לסוכן להגיד זה שהוא יפני וחסכוני. אז כן, הוא כנראה יהיה אמין לאורך זמן. וכן, הוא מציע תמורה טובה למחיר שזה משהו שבטוח יתרום לביקוש שלו בשוק המשומשות ושמירת ערך (בעיקר ב-7 מקומות). אבל מעבר לזה? לא יודע. סקודה בהחלט עשו קפיצת מדרגה, בעוד מיצובישי לא ממש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר, לשבת בבית ולעבור על מפרט טכני גם אני יכול.

אם תהיה רציני ותלך לסוכנויות עם מטר, אני מבטיח לך שתחזור עם תובנות אחרות.

ממש לא מעניין אותי הרוחב החיצוני, מה שקובע מבחינתי (למבחינת כל אחד נורמאלי) הוא הרוחב הפנימי בין הדלתות, ושם הסורנטו לוקח בגדול.

עכשיו לך תעשה שיעורי בית.. ;)

אז כבר הספקת לקחת סרט מדידה ולבדוק פיזית? אגב יש לך מספרים אם כן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזגן מפוצל לשורה שניה עם טמפרטורה נפרדת, מערכת בטיחותית מקורית ולא הצפצפה של מוביליי, צמיגי 17, אחיזת כביש מצויינת, גיר 7 הילוכים ולא רציף, תא מטען גדול יותר, מושבים רחבים ונוחים מאד.

הרבה יותר חשוב מגג עם חלון.

וכמובן איכות בניה ובידוד הרבה יותר טובים.

 

נראה לי שטעית, לפי המפרט אז רק בגרסאות הבכירות יש לך טמפטורה מפוצלת. אבל המזגן לשורה השניה הוא בהחלט יתרון לסקודיאק.

 

מושבים רחבים לא בדקתי - היה פה מישהו שטען שהאמצעי צפוף.

 

תא מטען גדול יותר - בכמה הוא גדול יותר?

 

ומה אתה מדגיש את המערכות בטיחות המקוריות, גם למתחרה יש עכשיו מערכות מקוריות במקום מובילאיי (ולדעתי המובילאיי עדיף אבל נעזוב את זה עכשיו כי כולם כאן שונאי מובילאיי).

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תא המטען כשכל המושבים פתוחים גדול ב-50% ויותר מזה של האאוטלנדר.

 

נכון שמבחינת הנתונים היבשים הם מתחרים האחד בשני, בפועל הסקודיאק הרבה יותר "אפוי" מהאאוטלנדר והיה לי קנה מידה להשוואה כי את הנסיעה להשקה עשיתי ב...אאוטלנדר.

 

יהיו אנשים שיעדיפו האחריות העדיפה, את הביטוח הזול והטיפולים הזולים (וזה בסדר גמור)

ויהיו אנשים שיעדיפו לשלם קצת יותר ולקבל מוצר יותר בוגר ואיכותי.

 

וזה בדיוק מה ששוק חופשי צריך לעשות.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שטעית, לפי המפרט אז רק בגרסאות הבכירות יש לך טמפטורה מפוצלת. אבל המזגן לשורה השניה הוא בהחלט יתרון לסקודיאק.

 

מושבים רחבים לא בדקתי - היה פה מישהו שטען שהאמצעי צפוף.

 

תא מטען גדול יותר - בכמה הוא גדול יותר?

 

ומה אתה מדגיש את המערכות בטיחות המקוריות, גם למתחרה יש עכשיו מערכות מקוריות במקום מובילאיי (ולדעתי המובילאיי עדיף אבל נעזוב את זה עכשיו כי כולם כאן שונאי מובילאיי).

 

מציע לך לעבור שוב על האבזור הבטיחותי בקודיאק.

ואני בדקתי את המושבים ותא המטען. וגם את איכות החומרים והמושבים.

הקודיאק טוב יותר בכל הפרמטרים האלו.

איך הוא בנהיגה? נדע בהמשך.

 

מדגדג לי באצבעות להזמין אותך לסיבוב ביום המבחן :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז כבר הספקת לקחת סרט מדידה ולבדוק פיזית? אגב יש לך מספרים אם כן?

חלקית כן.

מדדתי את הסורנטו שבינתיים הכי מרווח מכל הרכבים (140 ס״מ, זהה לו רק הגרנד צ׳ירוקי) מול הטיגואן שקטן משמעותית עם 135 ס״מ (טובים בפני עצמם לקבוצת הג׳יפונים ומקבילים לטוסון, 3008, אאודי Q3, לקסוס RX).

בהשקה היום היו יותר מידי מתעניינים כך שלא היה לי נוח לשבת במושב האחורי ולהוציא את המטר, אך אני בהחלט מתכוון לעשות זאת בקרוב למרות שאני לא מאמין שיהיו כאן הפתעות.

המושב האחורי של הקודיאק מרגיש פחות מרווח מהטיגואן, פשוט כך.

אני בכלל חושב שכתבי הרכב בעולם יצרו קצת יותר מידי באז סביב הרכב הזה וכבני אנוש דעתנו קצת מושפעת מזה.

אני אישית קצת התאכזבתי היום ולא רק בגלל המחיר.

אם המחיר היה 165,000₪ הייתי שוקל אותו מול המתחרים, אך המחיר כזה אני באמת לא רואה בו שום יתרון מוחץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צבי,

 

אפרופו בוגר, הפרונט של הסקודה לעומת המתחרה הוא משעמם וקודר (לטעמי, כן?) אבל יהיו שיגדירו את זה "עיצוב בוגר ומכובד". גם עיצוב הפנים הוא פלסטיקי משעמם אבל לפחות בקטע הזה הוא עדיף על המתחרה עם העיצוב המיושן.

 

לגבי תא מטען, הרי שנינו יודעים שכאשר כל המושבים פתוחים, תא המטען הוא יחסית מזערי. אז כשאתה אומר 50 אחוז יותר, זה עדיין הפרש קטן מאוד...

 

אבל בהזדמנות הכי קרובה אקפוץ לסוכנות סקודה ואבדוק בעצמי, אם תא המטען מספיק גדול להכנסת עגלת תינוק של ג'ולז, כששבעת המקומות פתוחים, זאת באמת קפיצת דרך.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שטעית, לפי המפרט אז רק בגרסאות הבכירות יש לך טמפטורה מפוצלת.

 

יש בקרה מפוצלת בכל הגרסאות, באמצעית כבר מקבלים 3 אזורים (כלומר אלה שיושבים מאחורה קובעים לעצמם טמפ' נפרדת). חוץ מזה מקבלים בגרסה הבסיסית בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום, מיליון כל מיני שקעים. הסטייל כבר בכלל לא רואה את האאוטלנדר עם פיצ'רים מגניבים כמו וילונות בצדדים, בגאז' חשמלי, מטען אלחוטי, וגם ניטור שטחים מתים ובלימת חירום ברוורס... בגרסה הבכירה יש פאקינג בולמים אדפטיביים, חניה אוטומטית ומצלמות 360, באיזה אאוטלנדר יש את זה?!

 

אתם מקשקשים פה על ימין ועל שמאל בלי לבדוק כלום וקוטלים את מה שלפחות על הנייר הוא אחד משני רכבי שבעה המקומות העממים הכי טובים בשוק היום.

העיקר לאאוטלנדר יש כריש... יאללה, תנוחו. סקודה שיחקו אותה חבלז עם האוטו הזה ומגיע להם שאפו. גם מבחר רחב, גם טווח מחירים רחב, גם גרסאות סבירות במחירים תחרותיים, גם גרסאות סופר מאובזרות. גם מידות נדיבות, (מר "סורנטו הרבה יותר גדול בפנים" - תבדוק את עצמך לפני שאתה זורק הערות חסרות תוכן. אני מצפה שתחזור לפה עם מידות רוחב של שניהם),

*עריכה - ראיתי שמדדת, מצוין. נתוני היצרן של הקודיאק מדברים על רוחב של 151 ס"מ במושב האחורי. כמה זה? 11 ס"מ יותר? */עריכה

גם יחידת הנעה חזקה וחסכונית (וסוף סוף בלי מוניטין אמינות של סיטרואן BX).

 

כשמביאים שתי גרסאות בהפרש של 5 אש"ח זה "גרסה מיותרת שמתומחרת רק לליסינג".

כשעושים הפרדה תמחירית הגיונית זה" למה מה קרה כזה הבדל?!"

שדוחפים מלא אבזור ולוקחים על זה מחיר זה "למה אני לא יכול להחליט לבד מה אני רוצה ומה לא?!", כשנותנים אופציה להוסיף או להוריד דברים זה "פחחחח אני צריך לשלם על זה אקסטרה?!"

כשנותנים רק 7 מושבים "מה עם מי שלא צריך 7 מושבים?!", כשמביאים 5 מושבים "מי בכלל צריך 5 מושבים?!"

 

קיצר, העיקר לז**ן ת'מוח. באמת עליתם לי על העצבים הפעם. אחרי זה לא מבינים למה יש פה חרא שירות לקוחות. בטח, עם כאלה לקוחות פלא שהם כולם עוד לא תלו את עצמם...

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה את זה למשל, מה זה בכלל? כולה מאזדה... אבל עיצוב הפנים של cx5 יפהפה וחדשני, רחוק מהשמרנות של סקודה.

 

[ATTACH=CONFIG]489232[/ATTACH]

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תא המטען כשכל המושבים פתוחים גדול ב-50% ויותר מזה של האאוטלנדר.

 

נכון שמבחינת הנתונים היבשים הם מתחרים האחד בשני, בפועל הסקודיאק הרבה יותר "אפוי" מהאאוטלנדר והיה לי קנה מידה להשוואה כי את הנסיעה להשקה עשיתי ב...אאוטלנדר.

 

יהיו אנשים שיעדיפו האחריות העדיפה, את הביטוח הזול והטיפולים הזולים (וזה בסדר גמור)

ויהיו אנשים שיעדיפו לשלם קצת יותר ולקבל מוצר יותר בוגר ואיכותי.

 

וזה בדיוק מה ששוק חופשי צריך לעשות.

 

אגב לגבי עלות הטיפולים באאוטלנדר,

לאבא שלי יש אאוטלנדר 3 שנים ובמורשים בירושלים(ניסינו את 2 המורשים) עלות טיפול ממוצעת היא באיזור ה1,300-1,500 שקל לטיפול שמנים-מסננים ממוצע.

 

בהחלט לא "זול" - בהבא הבטחתי לו שאני עושה לו סקר שוק לפני לבדוק עלויות במקומות אחרים.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.

לגבי תא מטען, הרי שנינו יודעים שכאשר כל המושבים פתוחים, תא המטען הוא יחסית מזערי. אז כשאתה אומר 50 אחוז יותר, זה עדיין הפרש קטן מאוד...

.

הפוך גוטה.

אם כבר כשתא המטען קטן כל ליטר נוספים משנים ולא להיפך.

היגיון בסיסי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1880 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...