Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת סקודה קודיאק בישראל


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1880 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הוא נראה טוב, מאסיבי (אמריקאי) ומרווח.

התמחור מהווה בעיה דווקא לצ׳מפיון עצמם, כי הוא ייקח מכירות מהסופרב/ פאסאט/ טיגואן ויכול להיות שגם מהאודי Q2

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 340
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני כמעט חודשיים כתבתי בשרשור הקודם שמחיר דגם הכניסה יהיה 174,900.

מסתבר שטעיתי רק ב 90 שקל...

 

מתלבט האם לא עדיף האווטלנדר PHEV פלאג אין במבצע מועדון הוט בגרסת סופרים ב 184,900.

 

בגלל החיסכון הענק בדלק. רכב פלאג אין.

בגלל שלוש שנות אחריות מלאות וחמש שנות אחריות על המערכת ההנעה החשמלית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה הכל צריך להיות כל כך מסובך.

 

למה התימחור לא ברור (תוסיף עוד עשרות אלפים בשביל עוד קצת איבזור, תוסיף עוד 7500 בשביל סאנרוף),

 

למה הוא מדי יקר ולא בהתאם לתוצרת הצ'כית (עם כל הכבוד, זה לא פולקסווגן ולא אאודי),

 

למה בנאדם צריך להמתין תשעה חודשים בשביל הזמנה,

 

ולמה מראש להביא כמות כזו קטנה (1700 רכבים לכל השנה) לרכב עם הרבה פוטנציאל?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר אכזבה גדולה לדעתי, במחיר כזה הוא פשוט לא משתלם.

ולא, זה שאין רכבים כרגע זה לא הצדקה, כי מה ירגישו אותם פראיירים שרכשו בהשקה במחיר מוגזם בעוד שנה-שנתיים שימכרו אותו בהנחה של 10-15 אלף?

 

לגבי הרכב, הוא נראה סבבה מבחוץ, אלגנטי ומרשים (אבל ממש לא Q7..)

מבפנים הוא נראה נחמד, לא מרשים מידי אבל סביר, אני אישית אהבתי יותר את העיצוב של הטיגואן ובטח שאת העיצוב של ה 3008.

מאחור רוחב המושב והמבנה שלו מאוד אכזבו אותי, המושב דיי צר והמושב האמצעי לא נוח ולא ניראה לי שניתן למקם בו כיסא בטיחות או בוסטר בנוחות (החגורות יפריעו).

המושב האחורי של הטיגואן נראה רחב יותר (צריך לוודא עם מטר) ומרגיש נוח יותר.

תא המטען עם המושבים האחוריים מקופלים רדוד מאוד (משהו באזור ה-30ס״מ) וזה דיי מציק לדעתי, לא מרשים במיוחד, אני מניח שהמצב הרבה יותר טוב בדגם 5 מושבים.

תא המטען של הטיגואן נראה גדול יותר, ובעיקר עמוק הרבה יותר.

 

לגבי האבזור, מהקטלוג ניתן להבין שבקרת שיוט אדפטיבית תגיע רק עם רמות האבזור הגבוה כנ״ל גם תיקון סטיה מנתיב.

מעבר לכך באמת שאין משהו מיוחד באבזור, ממש לא ובטח שלא בהשוואה לטיגואן (הנעה עם כפתור ופתיחת דלתות לא ביג דיל לדעתי ולא זה מה שחסר בטיגואן).

האבזור סביר לגמרי, עד שלוקחים בחשבון את המחיר ואז הוא נראה לא מרשים במיוחד.

לצורך העיניין ב165 אלף מקבלים את ה-3008 ברמת אבזור הרבה יותר גבוהה (אם לא חייבים 7 מושבים, כמו רוב הרוכשים לדעתי..)

 

לגבי מתחרים, הוא ממש לא מתחרה בסורנטו, הסורנטו הרבה יותר גדול בכל מידה ובעיקר ברוחב.

המתחרים שלו הם האאוטלנדר ואקס-טרייל, ושם המחיר שלו לא אטרקטיבי במיוחד.

 

כאילו באמת, קודיאק 5 מושבים ב-10,000₪ מעל טיגואן?? נראה לי שמישהו שם התבלבל קצת...

 

שיהיה להם בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא נראה טוב, מאסיבי (אמריקאי) ומרווח.

התמחור מהווה בעיה דווקא לצ׳מפיון עצמם, כי הוא ייקח מכירות מהסופרב/ פאסאט/ טיגואן ויכול להיות שגם מהאודי Q2

 

לא הייתי חושב שיגזול יותר מדי לקוחות מה-Q2 (הם עולים אותו דבר, אבל פונים לקהלים שונים).

 

אני מאמין שרוב הלקוחות שלו יגיעו מהאקס-טרייל, אאולטנדר וסורנטו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר מוגזם ללא הצדקה.

חיכיתי שהקודיאק יגיע כאופציה להחליף את ה cx5 שלי (2.5 ליטר), הדגם שמעניין אותי זה ה 2 ליטר, 230k ש"ח ? פתר לי את ההתלבטות.

עפו על עצמם

אחכה שתגיע ה cx החדשה או שתצוץ אופציה מעניינת אחרת באותה מדרגת מחיר , יש הצעות ?

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצורך העיניין ב165 אלף מקבלים את ה-3008 ברמת אבזור הרבה יותר גבוהה (אם לא חייבים 7 מושבים, כמו רוב הרוכשים לדעתי..)

 

לגבי מתחרים, הוא ממש לא מתחרה בסורנטו, הסורנטו הרבה יותר גדול בכל מידה ובעיקר

ברוחב.

אני אף פעם לא מבין למה אנשים לא טורחים לבדוק לפני שרושמים פה זה לוקח שניה וחצי).

הסורנטו לא ״הרבה״ יותר גדולה אלא פשוט יותר גדולה, ודווקא באורך (קצת) ולא ״בעיקר ברוחב״ שם היא רחבה בסנטימטר בודד מהסקודה.

הקודיאק והסורנטו ועוד איך מתחרות, וזה שקיה מיצבו אותה פה ככה לא אומר כלום. לך תעשה שיעורי בית ותראה מול מה משווים את הסקודה בחו״ל...

 

אגב איזה דגם מאובזר יש ל3008 ב165?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואתה רוצה להגיד לי שהוא שילם והזמין?

לא עדיף לחכות למלאי זמין?

לחכות למלאי כדי שגם הוא יגמר לפני שיספיק להזמין? מה זה משנה אם הזמין? שם מקדמה בסה״כ ויכול לבטל בכל עת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אף פעם לא מבין למה אנשים לא טורחים לבדוק לפני שרושמים פה זה לוקח שניה וחצי).

הסורנטו לא ״הרבה״ יותר גדולה אלא פשוט יותר גדולה, ודווקא באורך (קצת) ולא ״בעיקר ברוחב״ שם היא רחבה בסנטימטר בודד מהסקודה.

הקודיאק והסורנטו ועוד איך מתחרות, וזה שקיה מיצבו אותה פה ככה לא אומר כלום. לך תעשה שיעורי בית ותראה מול מה משווים את הסקודה בחו״ל...

 

אגב איזה דגם מאובזר יש ל3008 ב165?

חבר, לשבת בבית ולעבור על מפרט טכני גם אני יכול.

אם תהיה רציני ותלך לסוכנויות עם מטר, אני מבטיח לך שתחזור עם תובנות אחרות.

ממש לא מעניין אותי הרוחב החיצוני, מה שקובע מבחינתי (למבחינת כל אחד נורמאלי) הוא הרוחב הפנימי בין הדלתות, ושם הסורנטו לוקח בגדול.

עכשיו לך תעשה שיעורי בית.. ;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

אגב איזה דגם מאובזר יש ל3008 ב165?

 

הפרימיום דיזל כאילו.....

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהערכה זהירה, רוב הסקודיאקים שנמצאים בנמל (חלקם כבר עלו על מוביליות בשבועיים האחרונים) הם ברמת האבזור הבסיסית. מניח שרמות האבזור הגבוהות הן בהזמנה, כלומר - לא מביאים מלאי, אלא הלקוח מזמין ואז פותחים בקשה מול היצרן.

 

ההתרשמות שלי מהסקודיאק (סטטית בלבד):

יצא לי לראות קצת לפני הכמה עשרות כאלה קצת לפני ההשקה. מבחוץ נראה סביר, לא משהו שהייתי מסובב ראש אליו.

מבפנים דווקא מעוצב ומרגיש מצוין. בעיו בלתי מזוינת השורה השנייה נראתה לי מרווחת דיו השורה השלישית נראתה לי קצת צפופה מידי. נפח תא המטען לא כזה נדיב (כאשר השורה השלישית לא מקופלת, כאמור).

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסורנטו עולה כאן 190 בלי שום אבזור ומגיע כפיים ליבואן על המחיר.

המושבים לא יותר רחבים מהקודיאק וגם אם כן זה אולי אולי בסנטימטר.

 

אאוטלנדר,

מזגן מפוצל לשורה שניה עם טמפרטורה נפרדת, מערכת בטיחותית מקורית ולא הצפצפה של מוביליי, צמיגי 17, אחיזת כביש מצויינת, גיר 7 הילוכים ולא רציף, תא מטען גדול יותר, מושבים רחבים ונוחים מאד.

הרבה יותר חשוב מגג עם חלון.

וכמובן איכות בניה ובידוד הרבה יותר טובים.

האאוטלנדר הרבה יותר ספרטני ופלסטיקי, רועש ולא נוח ומסגיר את עובדת היותו מיוצר אי שם ב 2006. (כל המרכב והאביזרים נלקחו מהגרנדיס זצ"ל )

 

אז כן הסקודיאק מוצב מול האאוטלנדר פרימיום.

לגבי המחיר, לדעתי הוא ירד לאיזור 170.

 

 

 

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה הוא מדי יקר ולא בהתאם לתוצרת הצ'כית (עם כל הכבוד, זה לא פולקסווגן ולא אאודי)

 

זה דווקא כן פולקסווגן. ולהזכירך אנשים חיכו בזמנו את אותה התקופה בשביל פיקנטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1880 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...