Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2664 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בהשוואה ראש בראש מול האאוטלנדר הקודיאק לוקח גם בגרסת הבסיס הן מבחינת אבזור והן מבחינת כוח.

@AOUTLANDER שווה לך לשדרג את חויית הנהיגה:lol:

עלויות האחזקה יהיו זולים יותר באאוטלנדר גם מבחינת הביטוח וגם עלויות האחזקה השוטפת, שלא לדבר על שנת אחריות נוספת!!

עריכה אחרונה על ידי nakניק
  • תגובות 340
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בדגמי ה1.4 מותקנת DQ250 גיר 6 מהירויות ותיק ואמין עם מצמדים רטובים.

בשאר הדגמים מותקנת DQ500 גיר 7 מהירויות עם מצמדים רטובים גם הוא עם ותק לא קטן.

 

אין 2.0 ליטר שלא 4X4 ?

 

יש - דיזל ב-200K.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בהרבה נסיעות מבחן שנעשו בארופה (או כאלו שאני צפיתי) ממליצים רובם על הדיזלים. בגלל החיסכון ובגלל הכוח הזמין. הבעיה שבארץ הדיזל יקר בצורה משמעותית.

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

המחיר של הדיזל די סביר במיוחד בהתחשב בעובדה שהמתחרים עם מנוע דיזל עם כח דומה יקרים בכמה עשרות אלפי שקלים.

 

מחיר טוב לגרסת 7 מקומות.

לדעתי יחייב ירידת מחיר משמעותית של סנטה פה וסורנטו

 

לדעתי אתה טועה. הכמות שתשווק היא די מוגבלת, אני מניח שהקודיאק לא ישפיע מהותית על התמחור של המתחרים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

 

אם מישהו מסתכל על התמונה ולא מבין מה הסיפור של ה"1000-" על ה"ללא בקרת שיוט אדפטיבית" ו"ללא סטייה מנתיב", ההסבר הוא שבמשלוח הראשון הרכבים ברמת גימור אמבישן הגיעו ללא המערכות הללו (וללא מצב ה-off Road במנועי ה-2.0) אז צ'מפיון החליטו להוריד את המחיר כדי להתחשב בלקוחות שמקבלים את הרכב.

 

מסתבר שהעלות האמיתית של 2 הרכיבים מצילי החיים הללו היא כנראה רק 2,000 ש"ח.

אם כך למה זה לא מגיע כברירת מחדל בכל הרכבים? זה נראה לי אפי' יותר זול מהמובילאיי המושמץ

עריכה אחרונה על ידי במבליק
פורסם

לדעתי לא מדובר בעלות האמיתית...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
המחיר הוא אכזבה גדולה. אם רוצים להנות מחווית נהיגה (שזו הסיבה העיקרית שבגללה חשבתי לשדרג לסקודיאק) אז הדגם המשמעותי היחיד, לפי מה שהבנתי מהכתבה בגלובס, הוא השני ליטר עם 180 כ"ס, ובמחיר של 230k הוא אפילו לא אופציה מבחינתי.

 

הקודיאק הבסיסי מאובזר יותר מהאאוטלנדר פרימיום. המחיר של שניהם זהה.

השאלות שיש לי (או שהיו לי):

 

מה האמינות של הגיר המוצע בגירסת 2 ליטר 180 כ"ס?

מצמד רטוב אמין ומוכח.

כמה אמור לעלות ביטוח לרכב כזה?

 

למה אגרת רישוי כזאת גבוהה, 3300 ש"ח?

 

איך מערכת המולטימדיה בהשוואה לכלמוביל?

מערכת מקורית הרבה יותר טובה מהאנדרואיד הסיני של כלמוביל.

 

איך הנוחות של הרכב, האם הוא יותר מפנק או יותר נותן בראש בסיבובים?

את זה נדע בימים הקרובים.

 

איך הפונקציונליות של הכפתורים מסביב?

 

איך הוא נראה במציאות ולא בתמונות. חתיך? משעמם? סטיישן? ג'יפ?

נראה הרבה יותר טוב מהאאוטלנדר.

 

מה מרווח הגחון של הדגם 4*4?

18.7

 

12345

פורסם

עם כל הכבוד על האבזור והרכב עצמו - נסעתי בתלפיות בירושלים ופתאום קודיאק שחור לפניי יצא לנסיעת מבחן - וואלה, חבר'ה, הוא באמת נראה טוב בנסיעה. חזק, כליל (נסעתי אחריו איזה קילומטר+) ומאוד יפה... אז עם כל הכבוד, המחיר "מוריד את הזיקפה". כנראה, היבואן והפוליטיקה שלו לא מכוונים למכור הרבה קודיאקים.

 

כי אם כן אז זה מזכיר סיטואציה ממשחק כדורגל:

 

אתה (סקודה) והקבוצה שלך מצליחים לארגן איזה מהלך פנטסטי של טיקי-טאקה מתוחכם, מוציאים חלוץ אחד על אחד מול שוער (דעת הקהל) , החלוץ עובר אותו בתרגיל יפה (רשימת אבזור, תכונות, מנוע+גיר), השוער מפיל את החלוץ מאחורה - פנדל. ואז מגיע החבר הכי דביל בקבוצה (צ'מפיון), מבקש לבעוט את הפנדל, לוקח תנופה ומעיף את הכדור גבוה ליציע (זה המחיר).

 

מצד אחד, לא הפסדת כלום - ישראל היא מדינה קטנה, שוק בינוני.

מצד שני, פיפסת הזדמנות להשטלת על השוק, כי יש לך כרגע מוצר הכי איכותי.

ההבדל בין רמות גימור אמבישן וסטייל - 20-25 אש"ח.

שנתיים אחריות על רכב שעולה כ"כ הרבה כסף - זה פסיכי!

 

ביי-ביי סקודיאק.

' (1997) past: Honda Civic 1.4 SE

2016 now: Skoda Yeti 1.2 TSI

פורסם

למה תוספת גג השמש היא בנפרד ולא כחלק מרמת אבזור?

האם המשמעות היא שניתן לבחור להוסיף את הגג בכל רמה? כלומר, ההתקנה מקומית??

 

ומוזר שזה לא חלק מרמת אקסלוסיב

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

פורסם

כרגע יש בעיה של הקצאת כמות - ולכן אין ליבואן סיבה להוריד מחירים - כי לא יהיה לו מה למכור.

 

מנסיון - בשנה השלישית יש אחריות של רצון טוב, ובד"כ תקלות שברור שאינן כתוצאה מבלאי - מאושרות לתיקות ע"ח היצרן/יבואן.

 

למה תוספת גג השמש היא בנפרד ולא כחלק מרמת אבזור?

האם המשמעות היא שניתן לבחור להוסיף את הגג בכל רמה? כלומר, ההתקנה מקומית??

 

ומוזר שזה לא חלק מרמת אקסלוסיב

 

ניתן להוסיף גג בכל רמות הגימור - הגג מותקן בפס הייצור בחו"ל.

 

ברמת גימור אקסלוסיב מגיע כסטנדרט.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

על כמה רכבים מדובר בהקצאה הראשונה? ומה זמן אספקה?

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם (נערך)

כמעט כמו מרווח גחון של סוזוקי קרוסאובר (17.6) בקושי מספיק למדרכה ועוד צלמו סרטון תדמית בהרי הקרפטים. אולי יש קיט Kodiak scout ?

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
עם כל הכבוד על האבזור והרכב עצמו - נסעתי בתלפיות בירושלים ופתאום קודיאק שחור לפניי יצא לנסיעת מבחן - וואלה, חבר'ה, הוא באמת נראה טוב בנסיעה. חזק, כליל (נסעתי אחריו איזה קילומטר+) ומאוד יפה... אז עם כל הכבוד, המחיר "מוריד את הזיקפה". כנראה, היבואן והפוליטיקה שלו לא מכוונים למכור הרבה קודיאקים.

 

ההבדל בין רמות גימור אמבישן וסטייל - 20-25 אש"ח.

שנתיים אחריות על רכב שעולה כ"כ הרבה כסף - זה פסיכי!

 

ביי-ביי סקודיאק.

 

הקודיאק הבסיסי מתומחר כמו האאוטלנדר פרימיום, וזול יותר מהסורנטו אורבן של קיה ביותר מ 10K.

יקר? נכון.

אבל זה מחיר השקה. נמתין בסבלנות להנחות חבר.


×
×
  • תוכן חדש...