Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה לגבי בדיקת רכב



בבדיקה יצא- ״תקוני מרכב, משמעות נמוכה: תקוני מרכב וצבע, סימני פגיעה לפנים , הוחלפו חלקי מרכב סימני מילוי חומר, סימני תיקון מרכב״

 

 

מזה אומר ???

מצורף תמונת תוצאות כל הבדיקה הרכב עבר 109 קמ

IMG_0706.JPG

פורסם

הבדיקה טובה מאוד (על גבול החשוד, בגלל זה שאלו אותך אם זה מה שקיבלת מהמוכר).

הפגיעה שמסומן לך, זאת כנראה דפיקה או תאונה קלה מאוד, שלא פגעה בשלדה.

.

פורסם

צילום הטופס לא מלא, חסר השלמה בסוף הכיתוב.

במידה ואין פגיעות בריצפה או בדפנות האחוריות, והתיקונים הם בחלקים מתפרקים בברגים.

נראה כפגיעות שוליות/נמוכות אשר לא פגעו בשילדה.

 

אפשר להרים טלפון למכון, או לחזור אליהם עם טופס הבדיקה.

ולבקש מהבוחן להסביר מה הוא ראה וכתב.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

109 קילומטר או 109 אלף קילומטר?

אם 109 אז הבדיקה הגיונית (למרות שב-100 קילומטר לעשות תאונה קלה זה מזל רע או נהג ממש גרוע)

 

אם זה 109 אלף אני הייתי חושד מאוד בבדיקה שהיא ללא כסת"ח אחד ומבמקרה שלך הייתי לוקח את הרכב למוסך שאני סומך עליו לבדיקה נוספת.

לגבי הפגיעות זה ניראה שולי אבל תעלי את כל המלל שנרשם.

 

ד"א באיזה רכב מדובר?

×
×
  • תוכן חדש...