Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקרה אקטיבית לשמירת נתיב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אם אני מבין נכון, אז בפיאסטה החדשה שלפי השירשור על פורד ודלק מוטורס תגיע רק בשנה הבאה יהיה את המערכת.

 

כמו כן חבילת מערכות בטיחות, המקיפה ביותר בסגמנט (ועדיפה על 99% הרכבים בכלל), בתקוה שדלק יביאו את כולן:

active park assist with perpendicular parking, adaptive cruise control, blind-spot warning with cross-traffic alert, front precollision system with pedestrian detection, autonomous emergency braking, traffic sign recognition, automatic high beams and lane-keeping assist

עריכה אחרונה על ידי arco1
פורסם

הייתי ביום השקע של יונדאי איוניק , יש שם מערכת שמירה על נתיב , בקרת שיוט אדפטיבית ובלימה אוטונומית.

שמירה על נתיב מתרחשת רק בכבישים עם סימונים טובים ובטח שלא מומלץ לנסות לתת לרכב לקחת סיבוב לבדו , אבל זה עוד נדבך בטיחות.

 

מאוד נהניתי מהנהיגה ואחרי זה היה לי קשה מאוד לחזור לרכב שלי בסוף היום, המערכות האלו תורמות המון להרגשת הביטחון (במיוחד הבלימה אוטונומית)

פורסם
תראה, לא צילמתי את זה ולא ממש הייתי מרוכז בהגה כשזה קרה (בעיקר כי הייתי עסוק בלהתפעל מהדבר העתידני שהרכב עשה), אבל בוא נגיד כך: גם בעיקולים לא ממש עדינים לא הבחנתי בכך שההגה זז. אולי סתם לא שמתי לב אבל אני די בטוח שהתיקון כמעט לא נוגע בהגה.

 

בכל מקרה, כלל לא הרגשתי שהמערכת מפריעה לי אם רציתי לתפוס פיקוד בעצמי. הרגישה מאוד אינטליגנטית.

 

מעניין מה שאתה אומר. לא זוכר את זה

 

מהנסיון שלי של שבועיים עם XC90 חדשה בקיץ האחרון המערכת מתפקדת מצוין. דווקא עם וולוו (ראה הטענה שהXC60 החדשה תהיה אחת המכוניות הבטוחות בעולם) קשה לי להאמין שהם יפספסו פה.

ניסיתי את המערכת גם ב3008 החדשה של הורי, ועבדה טוב אבל שם הנסיון שלי מוגבל למדי (ניסיתי את המערכת פעם אחת בלבד).

 

כשלעצמה, המערכת של וולבו עובדת סבבה. אבל גם בנסיעה קצרה יחסית (כמה מאות קילומטרים) נתקלתי בפספוסים פה ושם. הקטע הוא פשוט שקיה/יונדאי ואאודי הצליחו לעשות מערכות ממש ממש ממש טובות שגורמות לכל השאר להיראות רע.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

כשאתה אומר אאודי אתה מתכוון לכל הקונצרן או דווקא לאאודי (כי בארץ רק בדגמים שלה יש את המערכת)?

 

ואשמח גם לדעת מה דעתך, יותר בפירוט, על המערכת של לקסוס?

פורסם

ספציפית אאודי. לא יצא לי להתנסות עם המערכת בדגמים של המותגים האחרים.

המערכת של לקסוס עובדת טוב רוב הזמן, אבל לפעמים - בתדירות גבוהה מדי לטעמי - מפספסת. מה שיוצר מצב שאם במכונית של קיה/יונדאי/אאודי אין לי שום בעיה לעזוב את ההגה ולשים את הידיים על הברכיים (למטרות מדעיות בלבד כמובן) בלקסוס אני מפחד לעשות את זה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

בrx של לקסוס המערכת לא עבדה כמו שצריך מצאתי את עצמי מצליח לעבור שלושה נתיבים בלי שהיא מתערבת, לעומת זאת בספורטאג היא עבדה מצוין באותו מקום בדיוק.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

בסופרב המערכת עובדת מצוין.

יתרה מכך לוקחת עיקולים והכי חשוב עובדת מעולה בפקקים.

בודדות הפעמים שהייתי צריך לתקן לבד וגם אז זה היה כאשר הסימון היה ממש גרוע.

2017 Type R

פורסם
בסופרב המערכת עובדת מצוין.

יתרה מכך לוקחת עיקולים והכי חשוב עובדת מעולה בפקקים.

 

היא תדע להתמודד עם ירידות של מצפה רמון?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
אתה מדבר על הדגם הישראלי? לורן וכו'?

לא ידעתי שL&K זה דגם ״ישראלי"... ;-)

עריכה אחרונה על ידי robertf
פורסם
בנוסף, בלקסוס שנהגתי עליה (450h מדור חדש) המערכת גם לא רעה והצליחה להחזיק סיבובים של ממש במקרים מסוימים, אולם לא נהגתי עליה מספיק כדי לבחון לעומק. בהמשך אעדכן.

 

מערכת LDA בלקסוס לא מתוכננת "להחזיק סיבובים". יהיה זיהוי כאשר המכונית גולשת מעבר לפסי הכביש (אם אלה קיימים) וההגה יוטה עצמאית במטרה להחזיר אותה למה שמוערך כ"תוך" המסלול אבל זה תלוי בזווית הסיבוב ומהירות הנסיעה, שלא לדבר על מהירות הסטייה מהנתיב. אין כאן נהיגה אוטונומית אלא התרעה וסיוע בלבד. בכל מקרה, LDA מתריעה ומזכירה להחזיר ידיים להגה במידה ועזבת אותו ליותר מכמה שניות.

The older you get, the better you used to be

פורסם
לא ידעתי שL&K זה דגם ״ישראלי"... ;-)

התכוונתי לשאול האם הדגם הממותג בארץ כ-L&k כולל את זה?

-- הרי אני מניח שדגמים עם מיתוג זהה בחו"ל לא כוללים בהכרח את אותו מפרט בדיוק.


×
×
  • תוכן חדש...