Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקרה אקטיבית לשמירת נתיב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בואו כולנו ניכנס לפרופורציות, המערכת בכל רכב מיועדת להתגבר על היסח הדעת של שניה כשאתה לא מרוכז/ מביט על הכביש.

 

היא לא נועדה "לקחת סיבובים" (הגם שחלקן מסוגלות) ולא נועדה לשחרר את הנהג כלל מנהיגה.

 

זו עוד מערכת שיוצרת רכב בטוח יותר ולא צעד לקראת רכב אוטונומי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא מסכים איתך באגירה.

 

בפועל, לפחות באינפיניטי 50 איתה התנסיתי ניתן בכבישים רבים פשוט לא לגעת בשום דבר למשך כמה דקות.

אם זה לא צעד בדרך לרכב אוטונומי, אז מה כן?

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

פורסם
זה סופר סופר מעניין מה שאתה כותב. מה זה נקרא עניין של קידוד? מי פתח לך את זה?

יש מקום שעושה את זה?

מצטרף לשאלה. זה נשמע מוזר מאוד כי לא סביר שהמכונית תכלול חומרה יקרה מבלי שניתן יהיה לעשות בה שימוש שיווקי.

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

פורסם

המערכת שמירת נתיב ועצירה אוטונומית, הן מערכות מבורכות וחושב שהן צריכות להיות בכל רכב.

מסכים לגמריי עם באגירה, המערכות האלו לא נועדו כדי שהרכב יסע לבד והנהג ישחק בנייד שלו.. הן נועדו בשביל השניות המועטות של חוסר ריכוז ברכב, שניות שיכולות למנוע תאונות - רק בשביל זה המערכות הללו חשובות.

אצלי בספורטאז, רק אם נוסע בנהיגה רגועה משתמש במע' סטיית נתיב (אחרת מבטל את המערכת - טוב שיש כפתור לכיבוי/הדלקה), יש בזה פלוסים ומינוסים.

הפלוסים - שומרת את הרכב במרכז הנתיב כשהיא מזהה את הנתיבים.

המינוסים - בנהיגה מעל ל 100 מרגישים את התערבות ההגה, סתם לפתע הוא מרגיש שאני לא במרכז - אז מזיז את ההגה מהר, וזה ללא שום התראה מראש, מאד מסוכן.

סיבה שניה ומאד משמעותית - אין לו ראיה כללית של מצב הרכב ביחס לרכבים אחרים, כלומר הוא רואה את הרכב ואת הנתיבים, אם נוסעים ורכב לפניי נוסע על חצי נתיב שלו וחצי שלי - הרכב ימשיך בנסיעה באמצע הנתיב ולא יזוז, כנ"ל לגבי מעקה בטיחות שקרוב מידי לשפת השול, או עצמים שבולטים לנתיב - כך שאי אפשר ממש לסמוך על המערכת הזאת בעיניים עצומות.

פורסם

ברור שאי אפשר לסמוך בעיניים עצומות, אבל לדעתי במקרים רבים אפשר לסמוך עליה בידיים ורגליים רפויות - כלומר עדיין צריך להסתכל על הכביש אבל למעשה בכבישים חדשים ולא מדי מפותלים (איילון לדוגמה) ניתן לעבור לנתיב הימני ולהשאיר בידיה את השליטה לכמה דקות.

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

פורסם
מצטרף לשאלה. זה נשמע מוזר מאוד כי לא סביר שהמכונית תכלול חומרה יקרה מבלי שניתן יהיה לעשות בה שימוש שיווקי.

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

 

אין לי את התשובה לכך , לא אני מחליט מה נכנס ומה לא, מה מופעל ומה לא.

אבל זה נושא ידוע כבר מס שנים לא קטן ברכבי הקונצרן , בדגמים מסוימים פחות, בדגמים אחרים כגון הסופרב יותר.

אני לא יפתח את זה בפורום ציבורי , אבל חיפוש בגוגל של VCDS או VAGCOM יביא לכם תשובות..

 

אגב בחול לכל הנושא הזה המודעות הרבה יותר גדולה ואני בטוח שלפחות חצי מהרוכשים פותחים את כל האופציות "הנעולות".

משום מה שארץ זה כמעט ולא קיים.

2017 Type R

פורסם

1 לא מבין מה בעיה לפתוח את זה בפורום ציבורי, זה בעיה של צ'מפיון מוטורס ולא שלא של אף אחד

2 בוא נעמיד דברים על דיוקם רק בשביל להיות ברורים, אם אני קונה עכשיו סופרב L&K בארץ (לא משנה הדגם לדבריך 220/280) יש לי אפשרות לפתוח דרך ההגדרות את הבקרה אקטיבית לשמירה על הנתיב?

 

*אחד הדברים שלא כל כך מסתדרים עם זה זה שיש הטבות לניקוד בטיחותי גבוה יותר, והמערכת הזו אם קיימת אמורה להוזיל לצ'מפיון את מחיר הרכב

פורסם
למעשה בכבישים חדשים ולא מדי מפותלים (איילון לדוגמה) ניתן לעבור לנתיב הימני ולהשאיר בידיה את השליטה לכמה דקות.

 

דרך צלחה.

 

ממליץ מאוד להגדיל משמעותית ביטוח חיים ולפרסם איפה נוסע, שלא אהיה בסביבה.

 

אתה גם עובר לספסל האחורי לקשקש עם חברים?:shock2::shock2::shock2:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני מכבד את ההומור שלך אבל לצערי רואים שאתה כותב בלי נסיון על המערכת.

כמו שאמרתי, צריך עדיין להישאר עירני לנעשה בכביש, בדיוק כמו שכאשר מפעילים בקרת שיוט אדפטיבית צריך להישאר עירניים, אבל למעשה כל מי שנסע על רכב עם בקרה כזו יודע שניתן לא לגעת בדוושות למשך קילומטרים רבים בכבישים מהירים.

אז בדיוק אותו דבר עם בקרת הסטייה מנתיב, רק קצת פחות.

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

פורסם

בוולוו (ואני מאמין שבעוד רכבים) המערכת מנתקת את עצמה (לאחר אזהרה) אם אתה לא מחזיר את הידיים להגה אחרי זמן מסויים. לא זוכר אם זה 30 שניות או פחות אבל משהו כזה, ובצדק.

פורסם
ניתן לעבור לנתיב הימני ולהשאיר בידיה את השליטה לכמה דקות.

 

אני מכבד את ההומור שלך אבל לצערי רואים שאתה כותב בלי נסיון על המערכת.

כמו שאמרתי, צריך עדיין להישאר עירני לנעשה בכביש, בדיוק כמו שכאשר מפעילים בקרת שיוט אדפטיבית צריך להישאר עירניים, אבל למעשה כל מי שנסע על רכב עם בקרה כזו יודע שניתן לא לגעת בדוושות למשך קילומטרים רבים בכבישים מהירים.

אז בדיוק אותו דבר עם בקרת הסטייה מנתיב, רק קצת פחות.

 

יש נסיון ואפילו הרבה, פשוט יש הבדל גדול מאוד בין מהדורה מספר 1 שגורסת "ניתן לעבור ללימני ולתת לאוטו לנהוג את עצמו מספר דקות" לבין המהדורה המאוחרת והמתוקנת שפתאום אומרת "אה, חשוב להיות ערני ומעורב ולבדוק מה קורה עם האוטו כל הזמן".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא הבנתי מה הסתירה. נותנים לאוטו לנהוג את עצמו אבל עדיין חשוב להשגיח עליו. אם אני לא טועה, זה מה שרוני הגדיר בשרשור אחר כ"דרגה 3" בסולם האוטונומיה.

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

פורסם
בכבישים חדשים ולא מדי מפותלים (איילון לדוגמה) ניתן לעבור לנתיב הימני ולהשאיר בידיה את השליטה לכמה דקות.

 

אתה מביא דוגמה של דרך מהירה שבה העקומות מראש מתוכננות להיות סופר שטוחות ועם שפיעה שכמעט ויכולה לגרום לרכב לפנות בעצמה, בלי התערבות נהג.

 

אם כי ספציפית באיילון יש כמה חריגות מן הסטנדרט, אם אינני טועה.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

לא יודע, חן, אני די משוכנע שאם הייתי נוסע באיילון ברכב נטול הבקרה הזו, אם הייתי עוזב את ההגה ליותר מכמה שניות הייתי מוצא עצמי במעקה או במכונית אחרת.

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

פורסם

טוב, לאחרונה יצא לי לעשות סיבוב על וולוו S90 ואני חוזר בי מכל מה שאמרתי. המערכת שלהם (pilot asist) טובה בסדרי גודל מזו של קיה/יונדאי. מתחת ל-40 קמ"ש האוטו נוהג לבד. שומר מרחק, לוקח סיבובים שבחיים לא הייתי חושב שהוא יוכל לקחת ובאופן כללי משרה המון המון בטחון. במהירויות גבוהות יותר הוא עדיין לא יכול לשמור על המכונית בתוך הנתיב בעיקולים שדורשים סיבוב של יותר מ...נניח עשירית סיבוב הגה פלוס/מינוס, אבל זה מובן.

 

הבנתי שכנראה ב-XC90 הראשונות הייתה הגרסה הראשונה של המערכת של וולוו וב-S90 יש את הגרסה השניה שטובה משמעותית. וואלה, באמת טובה משמעותית.

Ford Focus estate ; Subaru XV


×
×
  • תוכן חדש...