Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

בראשון האחרון החלפתי זוג בולמים קדמיים וכריות בולם והיום הופיע רעש מוזר כאשר אני נוסע במהירות עירונית ומסובב את ההגה יש כמו רעש של חריקה מכיוון הבולם, אם אני עומד ומסובב את הההגה לבד הרעש ישנו(גם כאשר המנוע דומם).

 

אם אני מסובב את ההגה במהירות או נוסע במהירות בינעירונית(מעל 50+/-) אז הרעש לא מופיע.

 

כמובן שאגש מחר למוסך שביצע את ההחלפה לבדיקה וסידור הרעש אבל רציתי לדעת ממה זה יכול לנבוע וכמה מסוכן להמשיך לנסוע ככה?

 

תודה רבה לעוזרים,

סהר.

פורסם

לא יודע ולא נראה לי, בכל אופן אם הכנסתי את האוטו למוסך ללא רעשים והוא יצא לי ממנו עם רעשים, זה לא באחריות המוסך?(הרי ללא ההחלפה לא היב נוצר הרעש כנראה)

פורסם

באיזה רכב מדובר? ובוודאי שיש לך אחריות!

ייתכן גם שסגרו את הבורג המרכזי של הבולם חזק מידי עד כדי כך שלא ממש מיתאפשרת תנועה חופשית של הבולם בסיבוב ההגה וזה הרעש שאתה שומע.

פורסם

מדובר בשברולט ספארק 2011, בבדיקה התברר שהבולם השמאלי(כשעומדים מול הרכב) טיפה חופשי ויש צורך בהחלפת הכרית, אחרי שפירקו את הבולם ראו שהוא רך מידי ואמרו לי להחליף(כמובן שהחליפו בשני הצדדים) וכרגע הצד השני שלא עשה בעיות בכלל ולא היה צריך להחליף בו כלום עושה את הרעשים הנ"ל, זה בין חריקה לתקתוקים-ממש לא נעים לאוזן

פורסם

עדכון- הלכתי למוסך, הם בדקו את הרעש ומסתבר שהכרית בולם שהוחלפה כנראה תקולה, בראשון יחליפו כרית ומיסב ובנוסף יעשו שוב כיוון פרונט.

 

סה"כ אני די מרוצה מההתנהלות שלהם חוץ מבזבוז הזמן לשים שוב את האוטו במוסך ואז לכוון שוב פרונט-אבל זה כבר לא תלוי בהם.

פורסם
מדובר בשברולט ספארק 2011, בבדיקה התברר שהבולם השמאלי(כשעומדים מול הרכב) טיפה חופשי ויש צורך בהחלפת הכרית, אחרי שפירקו את הבולם ראו שהוא רך מידי ואמרו לי להחליף(כמובן שהחליפו בשני הצדדים) וכרגע הצד השני שלא עשה בעיות בכלל ולא היה צריך להחליף בו כלום עושה את הרעשים הנ"ל, זה בין חריקה לתקתוקים-ממש לא נעים לאוזן

 

אני מנסה רגע להבין...

מה זה הכרית רכה מידי? היא הייתה קרועה או סדוקה? ואיך בדקו שהבולם חופשי....הזיזו אותו בתנועה של ההיגוי וראו שמיסתובב בקלות? ועל איזה תופעה ניכנסת למוסך שהכווין אותם לבדוק את הכרית בולם?

פורסם (נערך)

נכנסתי למוסך לטיפול שגרתי(אחרי הביקור החלטתי שהטיפולים השוטפים יעשו על ידי מעכשיו והלאה, כשהוא הרים את הרכב על הליפט אז הוא שיחק עם הגלגל(דחף אותו למעלה) ואמר שיש שם מעט חופש, אחרי שהוא פירק את הכרית הוא השווה לי אותה אל מול אחת חדשה והראה לי שהיא פחוסה לעומתה ואמר שיש צורך בהחלפה.

 

כשהוא בא להרכיב את הכרית החדשה הוא בדק את הבולם ואמר שהוא רך מידי ובגלל זה הכרית נהייתה ככה שטוחה(שהיא בלמה חלק מהזעזועים שהבולם לא בלם בגלל הרכות שלו).

 

בסוף הוחלפו זוג כריות בולם קדמיות וזוג בולמים קדמיים

עריכה אחרונה על ידי saharmen
פורסם

דווקא נראה לי שהמוסכניק היה בסדר גמור והעדיף להקדים תרופה למכה. אף אחד לא הכריח את פות"ש להחליף, הראו לו ונתנו לו להחליט.

מה עדיף? להגיע לתקלת שבר? להעמיס על מכלולים אחרים עומסים לא תקינים שגם יתבלו? אולי זה עלול לגרור בטווח הארוך החלפות של חלקי פרונט אחרים ויקרים.

מי אמר שלא מחליפים חלק שהגיע ל60% יכולת שלו? כל מי שעסק באחזקה מונעת במפעל או כל מקום אחר יודע שכבר ב 15% בלאי יש מכלולים שכדאי להחליף.

דווקא התנהלות חאפרית של עד שלא נשבר לא נוגעים זו הרעה החולה שיש למגר.

זו דעתי האישית וכך טיפלתי ברכבים שלי עד היום, ללא תקלות שבר או תקלות שרשרת, לא חייבים להסכים עם הגישה, כל אחד יפעל לפי ראות עיניו.

הזול עולה ביוקר

פורסם

אין לי שום תלונה לגבי ההתנהלות של המוסכניק גם אם יכולתי להמשיך לנסוע ככה עוד-אם צריך אני מחליף, השרשור נפתח במטרה להבין מה הרעש המוזר שאני שומע בעת סיבוב ההגה, מאיפה הוא נובע וכמה חמור להמשיך לנסוע ככה(אם המוסכניק אמר לחזור רק בראשון אז אני מאמין שאין סיכון לנסוע ככה.

 

כמובן שאני אשמח ללמוד עוד על רכבים וכיצד מטפלים בבעיות ולשמוע את דעת הרבים.

×
×
  • תוכן חדש...