Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
SHAPIN - אין הבדלים בבקבוקים של הרויאל סלוט מלבד צבע החרסינה :p

הזוי, אני שותה את זה שנים, והייתי יכול להישבע שהכחול הוא הטעים מביניהם :roll:, טוב לדעת.

  • תגובות 140
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני ממש לא חובב של שיבאס, כשמישהו נותן לי בקבוק כזה מתנה הוא מיד הופך ל"בקבוק אורחים", כזה שאני מגיש לאורחים שלא מבינים ומיותר לשים להם בקבוק יקר.

 

יוצא דופן אחד לשיבס- REVOLVE.

מהדורה מוגבלת שגם לא רעה מבחינת המשרה וגם מגיעה בבקבוק מיוחד.

 

אם תמצא-שווה לנסות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

דבר נוסף,

 

אם החבר אוהב וויסקי, ממליץ לו לנסות רום טוב.

הטעמים והניחוחות די דומים בתוספת מתיקות מעודנת ונעימה ברום.

 

אם מעניין, ממליץ על Ron Zacapa 21, לא לחשוש מהיותו 21 כיוון שרום לא יקר כמו וויסקי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם (נערך)

אין מה לחשוש מזקאפה מכיוון ש-21 זה סתם מספר שהגתה מחלקת השיווק ולא קשורה לגיל הרום - שאיננו ידוע. הטעייה נפוצה, במיוחד ברום...

אין הרבה הבדל בין רום פשוט לברנדי פשוט, זה מרגיש כמו "אותה משפחה", אבל כשמתחילים לברור מדינות ואזורי מוצא (בצירוף לעליית המחיר...) זה כבר עולם בפני עצמו עם טעמים ייחודיים לכך אזור.

 

בנוגע לשאלה המקורית - מי שבגישה של "חלק זה טוב" שישתה וודקה מהולה בצבע מאכל במארז קריסטל מוזהב. כל הקטע בוויסקי זאת המורכבות.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אני לא מצליח למצוא את השיבאס הזה, כנראה הוא קצת יותר נדיר.

אגב, מישהו מכיר וויסקי יפני בשם ימאזאקי 18 שנה?

נתקלתי בבקבוק שלו שעולה כמעט 3,000 שקל... :roll:

יש לי ימאזקי 18 בבית שקניתי בטוקיו (שם עלה משמעותית פחות, אבל עדיין באיזור ה-1000 ש"ח), זה וויסקי איכותי מאד אבל מאד מאד מאד מעושן לטעמי (אני בדר"כ שותה גלנפידיך, הסדרה של ה-19 ממש טובה).

אם חבר שלך אוהב טעם חזק בוויסקי שלו אפשר לנסות ימאזקי 12 או היביקי כמו שכבר המליצו.

 

אם אתה מחפש משהו במחיר יותר עממי יש גם ג'ק דניאלס סינגל בארל שהוא סבבה לגמרי (גם הבקבוק מאד יפה, אם הוא "מציג" את הבקבוקים שלו).

single-barrel-jack-daniels.png

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם
אם כבר הכנסת את עניין הרום - מה ההבדל בין רום לברנדי?

ניתן לומר שהטעמים די דומים?

 

נראה לי שאתה הולך מעט לאיבוד. לא כל אחד אוהב רום. לחלקם זה משאיר הרגשה כבדה (לי למשל)

בשביל לדעת אם זה מתאים לך? אתה חייב להתנסות בכמה סוגים.

 

ברנדי כנ"ל, למרות שטעמתי הרבה סוגים איכותיים של ברנדי/קוניאק,במיוחד שהייתי תקופה קצרה בפריז לפני כמה עשורים. שהגעתי לארץ הבנתי בדרך הקשה - שמשקה שהתאים לפריז בחורף מקסים? לאו דווקא יתאים לארץ בגלל האקלים. (חום ולחות בשילוב ברנדי/קוניאק - היה יותר מידי עבורי) מאז אני כמעט לא נוגע בהם.

 

 

אני לדוגמה יכול לסבול ממיגרנות קשות ויום למחרת שהלך פייפן אם אני מערבב וודקה עם משקה שמכיל טאורין. נכון זה מחליק יופי וגורם לך לשתות עוד. (וזו בעיה נוספת שגורם הטאורין -"מטשטש" את קיים האלכוהול)לא כולם רגישים לשילוב הנ"ל (בלי להיכנס לעניין רפואי) יש אנשים שכן -אני שייך לקבוצה הזו. אגב לקח לי הרבה זמן (וסבל) להבין את זה.

 

 

משקאות זה שילוב של אווירה/מצב רוח ומשקה מתאים עבורך אישית.

פורסם

בנוגע לשאלה המקורית - מי שבגישה של "חלק זה טוב" שישתה וודקה מהולה בצבע מאכל במארז קריסטל מוזהב. כל הקטע בוויסקי זאת המורכבות.

 

מסכים איתך,

 

יתרה מכך, עד לפני 5-6 שנים הייתי שותה רק וודקה ולא בעניין של וויסקי.

היום אני לא מסוגל לשתות וודקה, זה משקה משעמם, חסר כל עניין והאמת שלא טעים בעליל ובנוסף להכל בגלל שוודקה מאוד פופולרית בבילויים אנשים שותים כמו חמורים ולא מרגישים את הסטירה שאוטוטו יקבלו בלגימה הבאה שבבת אחת מעלה את הכל.

מזל שיש כמה וודקות שיחסית חלקות ומאפשרות להעביר בגרון את השוט טרמפנטין הזה (ולא, גריי גוס זו לא באמת וודקה איכותית וחלקה במיוחד, זה אותו הזבל בתוספת מחלקת מיתוג חזקה.

 

וויסקי זה משקה יותר בוגר ועם אופי וסגנון שתיה שונה, לא שותים כדי לתפוס ראש, שותים כדי להנות מהמשקה, ומי שאוהב את הטעם של וויסקי בהחלט יכול להנות ממשקה מאוד עשיר בטעמים, ריחות וכו'.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
הגק דניאלס דבש מעולה. תקנה בקבוק, אם לא תרצה אקנה אותו ממך

 

הדבר הזה זה guilty pleasure מטורף! ובכמה שנים האחרונות אין מצב שאין לי אחד על השולחן בעבודה (הפך למסורת) או עם חברים כשהיינו נפגשים פעם בשבוע ושותים איזה כוסית שתיים שלו.

 

תודה לכם על ההמלצה.

ביום שישי האחרון נקנה בקבוק של ג'ק דבש. שליש בקבוק כבר הלך...

למרות שהוא קצת מתוק מדי עבורי, אפשר לשתות ממנו בלי סוף ולא להרגיש.

כשזה יסתיים אני רושם לעצמי לנסות מהוויסקים שמתן ויוגב המליצו לי.

!Thumbs Up :mm_yeah:

פורסם

היום הלכתי לקנות כמה דברים לבית בשופרסל דיל (קניות רגילות) על הדרך אמרתי למה לא לקחת ג'יימסון

אחד לחברים שאוהבים את המשקה. בודק מחירים? בקבוק עולה 148 ש"ח. מחיר יקר כי אני יודע מה המחירים. כמובן לא קניתי.

 

בגלל שלא היו עוגות של אחווה שהבן שלי אוהב (זולות יותר מאסם/עלית, ועדיפות עליהם לטעמי)

קפצתי ליוחננוף לקנות משם את העוגות. מיותר לציין שהמחירים שם יותר זולים. אבל מה שהפתיע אותי

זה המחיר של ג'יימסון -90 ש"ח לבקבוק. הפרש של כמעט 60 ש"ח לבקבוק. למה? כי הם יכולים.

 

אז שלא יעבדו עליכם -בדקו טוב טוב מחירים לפני שאתם פותחים את הארנק.

 

 

מוגש לציבור שלא רוצה להיות פראייר.

פורסם
תודה לכם על ההמלצה.

ביום שישי האחרון נקנה בקבוק של ג'ק דבש. שליש בקבוק כבר הלך...

למרות שהוא קצת מתוק מדי עבורי, אפשר לשתות ממנו בלי סוף ולא להרגיש.

כשזה יסתיים אני רושם לעצמי לנסות מהוויסקים שמתן ויוגב המליצו לי.

!Thumbs Up :mm_yeah:

 

שמח שנהנת.

מבין הרבה בקבוקים שישבו לי על המדף (כולל לגוולין , גלן ליווט , גלן פידיך , לפרויג , אוכנטושן ועוד הרבה טובים) - זה הבקבוק שבקביעות נגמר וכולם נהנים ממנו :)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

היום אני לא מסוגל לשתות וודקה[...]מזל שיש כמה וודקות שיחסית חלקות ומאפשרות להעביר בגרון את השוט טרמפנטין הזה.

 

ואת זה אתה אומר למרות הזמינות של בייג׳יו ב״שכונה״ שלך? אתה הרי יודע יותר טוב מאיתנו איך שזה עושה לוודקה בושות.

 

אני תמיד מציע לכל מי שויסקי או וודקה חריפים לו, שיתכבד בכוסית בייג׳יו לטובת קבלת פרופורציות. גם רוסי שיצא היישר מסיביר מקבל עווית בפעם הראשונה. :lol:

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]


×
×
  • תוכן חדש...