Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 140
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תודה רבה לשניכם על התשובות המפורטות.

אם כך אני לא מדמיין, השיבאס קצת הרתיע אותי וגרם לי לחשוב שאולי אני "לא בנוי" לוויסקי.

אך אם הוא ידוע בחריפות והחוזק שלו, כנראה שאנסה משהו אחר בכל זאת.

ממה שהבנתי מכם הוויסקים הסקוטים יהיו קלים יותר?

מה ההבדל בין כל הליין של הג'וני ווקר? אני יודע שהאדום הוא הכי פשוט והכחול הוא הכי טוב אך מה עם כל מה שבאמצע?

ראיתי שיש להם גולד, פלטינום, ירוק, שחור ודאבל שחור, האם באמת ישנם הבדלים מוחשיים ביניהם?

 

תנסה שיבאס רויאל סאלוט, לי אישית הוא היה הרבה יותר נעים מהשיבאס הרגיל

פורסם

הצעה קצת יותר מקורית ולא כל כך יקרה- מונקי שולדר (Monkey shoulder). זה ערבוב של 3 סינגלים- גלן פידיך, בלוויני וקינינווי.

פורסם

אני לא מצליח למצוא את השיבאס הזה, כנראה הוא קצת יותר נדיר.

אגב, מישהו מכיר וויסקי יפני בשם ימאזאקי 18 שנה?

נתקלתי בבקבוק שלו שעולה כמעט 3,000 שקל... :roll:

פורסם

בגדול היפנים היום נמצאים בשפיץ של הסינגל מאלטים האיכותיים.

הפייבוריט שלי- HIBIKY 21, כמה רמות (לא מעט האמת) מעל ג'וני כחול, עולה בהתאם.

 

יש את המקאלן 18 TRIPLE OAK שגם הוא מצויין.

 

אם הבחור מחפש וויסקי חלק, גלנפידיך שהוזכר קודם לא בכיוון, הגלנפידיך כבד.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

ראשית, תודה.

מבהיר שלטעמי האישי ג'וני כחול הוא וויסקי טוב, כיף לשתייה אבל משעמם ורחוק מלהיות מצוין. אני מחפש משהו לא לטעמי האישי במקרה הזה.

ה-HIBIKY בהחלט מככב בכמה רשימות שראיתי, ואני בטוח שהוא מעולה, השאלה היא האם הוא יתאים לסגנון של מי שלא מחפש טעם עמוק, מיוחד, מעושן או מאתגר, אלא מי שמחפש את החלקות והמרקם של הכחול?

פורסם
זה. (קרטון חסר משקל, לצערי)

 

 

[ATTACH=CONFIG]477340[/ATTACH]

 

 

אההה זהו הנקטר דאור ולטעמי הוא המוצלח ביותר בסדרה של גלנמורנג'י, יש כאן סיומת מיוחדת ולא סטנדרתית של חביות יין לבן מתוק שנקרא Sauternes, המחיר שלו גם לא מאוד יקר, באיזור ה300 וקצת.

 

לגבי שיבאס רויאל סלוט - אולי לא מצאת כי לא כתוב עליו שיבאס אלא רק Royal Salute, תנסה ככה, הוא די נפוץ, אבל הוא לא זול ומחירו הוא בסביבות ה400 ש"ח.

 

פורסם

אני בזמנו רציתי לבדוק את התחום.

הלכתי לבר. דברתי עם הבעל הבית. הסברתי שבאתי לטעום וויסקי וכו.

סגרנו על מחיר לשוט של 30 ו 60 מ"מ שהוא לא יהיה יקר.

היה סביב 10 ש"ח ל30 מ"מ לרוב הוויסקים.

יצאתי משם בקנס של כ 150 שקל. אבל מעשית טעמתי למעלה ל 30 בקבוקים. כי חלק הוא שם ממש טיפה להבין את הטעם.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

נשמע כמו אחלה רעיון. מצאת את הפייבוריט שלך שם?

ועוד שאלה - בתור מישהו שחדש לתחום הוויסקי,

באמת הרגשת הבדלים משמעותיים בין אחד לשני או לחילופין בין הזולים ליקרים?

אני שואל כדי לדעת אם חיך של "חובבן מתחיל" יכולה להרגיש בהבדל בין הסוגים השונים גם אם זה בניואנסים.

פורסם

אם לא תרגיש הבדלים בזמן השתייה בין הזולים ליקרים? (שקיימים בהחלט)

אז תרגיש את זה למחרת בבוקר. (זה תופס אגב לכל סוגי האלכוהול)

מקווה שאני ברור.

פורסם

ברור, אני לחלוטין מתכוון לרמת הטעם, המרקם החלקות וכו'.

זה שהזולים יותר עוברים קשה למחרת בבוקר אני מכיר על בשרי לצערי.

פורסם

יש הבדלים ברורים בין סוגי הוויסקי. זה מה שיפה במשקה הזה.

עולם שלם של ריחות וטעמים שאין אחד דומה לשני.

 

רק לאחר שאתה צובר ניסיון אתה בוחר את מה שמרגיש לך הכי טוב

בכל המובנים. כמובן חושי הטעם שלך מתחדדים עם הזמן - כמו בבישול.

פורסם

מבחינת הלקום מחר בבוקר, נראה לי שברגע שעוברים את הבלנדד הזולים ומגיעים לסינגל מאלטים אין משמעות למחיר- ז"א, אין הבדל בתחושה למחרת בין גלנליווט 12 לגלינליווט 18, לדוגמה.

 

ובכללי מבחינת להרגיש הבדל בטעם, גם כאן אחרי שמגיעים לסינגל מאלטים הטעם פחות תלוי במחיר ויותר במאפייני הויסקי- פירותי יותר, מעושן יותר וכו'. קל מאוד להבדיל בין גלנליווט וגלנפידיך הפירותיים ללפרוייג ולגוולין המעושנים וזה עניין של העדפה אישית ולא מחיר (מי שלא אוהב מעושן לא יהנה ממנו גם אם הוא עולה אלפי ש"ח). כמו כן, לפעמים דווקא הזול יכול להיות יותר טעים- אישית, מעדיף את הגלנליווט 12 על פני ה- 18...

פורסם (נערך)
אההה זהו הנקטר דאור ולטעמי הוא המוצלח ביותר בסדרה של גלנמורנג'י, יש כאן סיומת מיוחדת ולא סטנדרתית של חביות יין לבן מתוק שנקרא Sauternes, המחיר שלו גם לא מאוד יקר, באיזור ה300 וקצת.

.

 

ידעתי שזה יקר יחסית. הבקבוק חוסל במהירות בזק.(משפחה חברים) הבן שלי חוזר מקולומביה בעוד חודש בערך -אולי אבקש ממנו עוד בקבוק על הדרך. (למרות שכבר ביקשתי ממנו HIBIKY או נעליים/מגפיים של ECCO)



עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

אם אתה רוצה לטעום וללמוד - יש סדנאות טעימות וויסקי בזמן אמיתי וכו שמאוד מומלצות.

בזמנו חבר (במציאות ופורום לשעבר) ניהל את הקורסים האלו וזו היתה חוויה מרתקת.

טועמים כמה ווסקים , מדברים על כל אחד , עומדים את ההבדלים ומעבר לערב שתייה מעניין שתצא עם דעה על מה טעים לך - לומדים קצת את ההיסטוריה וכו מאנשים שטעמו ה מ ו ן דברים.

 

That said - אפילו בתור חובב סינגל מאלטים מושבע

הגק דניאלס דבש מעולה. תקנה בקבוק, אם לא תרצה אקנה אותו ממך

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

 

זו העיצה הכי טובה שקיבלת פה :)

הדבר הזה זה guilty pleasure מטורף! ובכמה שנים האחרונות אין מצב שאין לי אחד על השולחן בעבודה (הפך למסורת) או עם חברים כשהיינו נפגשים פעם בשבוע ושותים איזה כוסית שתיים שלו.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...