Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רויאל סאלוט 21 שנה, הרבה יותר טעים מהבלו לייבל, במיוחד הכחול (יש לו טעם של אגוזיםISH), אם הוא אוהב ויסקי חלק אז זה בדיוק בשבילו.

הבעיה שלי אישית איתו, אני לא יודע איך להסביר את זה במונחים כמו שצריך אבל הסטלה ממנו ממש עדינה לעומת מהבלו.

https://www.paneco.co.il/chivas-regal-21yo-6x700ml-royal-salute-gb-40-3

  • תגובות 140
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

אני יכול להגיד לך שלא אהבתי כלל את השיבס ריגל הרגיל.

הבלו לייבל היה לא רע בכלל.

הדאבל בלק היה יותר טעים לי.

 

אבל הכי אהבתי גלאפידיך 21. היה מעולה.

הגלאנפידיך 12 היה מצויין.

גלנליוויט 12 /18 היו מצויינים

עריכה אחרונה על ידי Soundman

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

shapin, גבר אימיתי מצחצח שיניים עם סטוק84.

האמת היא, שזה מעולה לעוגות וכאלה. הטעם הנוראי שלו פחות מורגש.

אגב ברנדי, מטעמי כשרות נבצר ממני לטעום קוניאק אמיתי. אשמח אם מישהו יוכל לשתף איך הברנדי של יקב תשבי, אני מת לקנות אותו.

פורסם
מבחינת הלקום מחר בבוקר, נראה לי שברגע שעוברים את הבלנדד הזולים ומגיעים לסינגל מאלטים אין משמעות למחיר- ז"א, אין הבדל בתחושה למחרת בין גלנליווט 12 לגלינליווט 18, לדוגמה.

 

זה ברור. ברמות האלו לא משנה מה תבחר, כי זה עניין של טעם אישי.

גם אני מעדיף (לא פעם) משקאות של 12 שנים על פני 18 שנים. (ולא בגלל מחיר)

 

מעבר לזה חובב וויסקי אוהב לגוון מידי פעם.

פורסם

גלנפידיך היה לי ממש חריף משום מה, לא התחברתי, ניסיתי גם את ה12 וגם את ה30, אני יודע שההבדל הוא עצום ועדיין שתיהם היו לי מאוד חריפים, אולי אני פשוט לא אוהב סינגלים?!

Haranza רמי מרטין הוא מעולה, גם בדגם הבסיסי וגם הXO, מעבר אליו לא טעמתי, אני איש של ויסקי.

פורסם (נערך)

תעבור לגלנליווט 15 שנה -לא תרצה לעזור אותו.

ואם בא לך ממש להתפנק? לך על בלוויני 12 דאבל ווד.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
פורסם

בלוויני לחלוטין הוא וויסקי בר השגה ומצוין, על כל סוגיו.

 

לגבי הרויאל סאלוט - אין הבדל בין הצבעים, הכחול הירוק והאדום מסמנים את שלושת אבני החן בכתר המלכה לה הוקדש בעצם ה"Royal Salute" - איזמרגד, רובי וספיר

 

הגלנליוט 15 וה12 כרגע ועד הודעה חדשה לא מיוצרים יותר במזקקה ולכן אם אתם רואים בחנויות, תחטפו אותו, כמובן שבמחיר סביר של 210-230 ש"ח ל-15 ומחיר של 150-170 ל - 12.

 

לגבי פנקו - המחירים שלהם לא הכי זולים תמיד והסחורה שלהם אינה כשרה/מקורית - יבוא מקביל "פרלל" - למי שזה חשוב, שימו לב.

 

פורסם

קודם כל, ג׳ימסון זה וויסקי לאנשים שלא אוהבים וויסקי, אבל נורא רוצים לומר שהם כן (וזה בסדר לא לאהוב וויסקי).

האיריים יותר חלקים/קלילים לשתיה וסה״כ אני חושב שכמתנה הם מתאימים לכל חובבי הוויסקי.

הסקוטים יותר כבדים (וטעם האלכוהול מאוד דומיננטי עד שמתרגלים).

 

בורבון קשה להכליל, הם מתפרשים על שני התחומים.

 

בשורה התחתונה, לדעתי עם אירי לא תוכל לפספס.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
השיבס הרגיל זה שקול לסטוק84 מהמכולת.

 

עד היום אני מחזיק שטוק 84 לכמה טיפות בתוך כוס תה חם שיש חום גבוה.

נכון שיטות סבתא, אבל מוכיחה את עצמה. (למרות שלא תענוג גדול)

פורסם (נערך)
בקצרה - מחפש וויסקי מתנה עבור חבר שיהיה הכי חלק שאפשר.

בארוכה - מבחינתו ג'וני בלו זה הוויסקי המושלם, גם אחרי שנתתי לו לטעום Ardbeg Uigeadail, Balvenie 21, Port Charlotte ועוד רבים וטובים, מבחינתו הם לא קרובים אפילו.

במידה מסויימת אני מבין אותו, למרות שהוא משעמם לטעמי, יש בו רכות וחלקות (בהעדר הגדרות טובות יותר) שאין בשום סינגל מאלט, טוב ככל שיהיה. הקיים וויסקי אפילו חלק יותר מזה? אולי אותה רמה בפחות כסף?

 

וויסקי חלק שירד טוב בגרון - לא יהיה טוב יותר מוויסקי יפני לדעתי, ימזאקי וחבריו.

לא משנה איזה סקוטי וכמה שנים ניסיתי, היפנים פשוט מרגישים איכותיים וטעימים יותר, רבאק אפילו הניקה בלנדד הפשוט שיש לי עובר בגרון ומשאיר טעם נפלא.

אגב, הבלו לייבל בכלל לא וויסקי קליל, הוא פשוט בלנדד אז יותר קל ממאלט כמובן ועצם זאת שאתה שותה סינגלים כבר אומר שאתה כבר יודע את זה, הוא בעל טעם עשיר ודיי כבד לדעתי אבל קצת משעמם, נטו יישון ועישון קליל ביותר (בינינו אני אוהב יותר את הרויאל סאלוט, ואם הרחקת לכת אז את גרסאת ה 100 חביות שלהם)

 

גלנליווט 15 פשוט לא טעים לי, לדעתי החביות שהוא מיושן בהן עושות לו עוול, מריר לי (יש לי עדיין 3/4 בקבוק בקירוב יושב בצד).

 

אממה, אולי הוא יאהב את הגלנליווט 21, שלדעתי הוא ללא ספק מהטובים ביותר שהם הוציאו.

 

 

SHAPIN - אין הבדלים בבקבוקים של הרויאל סלוט מלבד צבע החרסינה :p

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017


×
×
  • תוכן חדש...