Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נכון וויסקי טעים שמחליק יופי בגרון. (טעם של עוד)

 

מאוד מוזר שלא מוכרים וויסקי יפני לא בקולומביה ולא בספרד. (לפני נמלי תעופה שהבן היה בחזרה לארץ)

אני יודע שזה קיים בארץ - לא יהיה מנוס מלרכוש בארץ למרות המחיר. (ביין בעיר יש ניקה בלנדד)

ראיתי בפאנקו ובסיפיל.

  • תגובות 140
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טעמתי את הגלינג'מורנג'י אורגינל.

נחמד, פירות קל, ממש לא מזכיר את הפיניש צימוקים.

אחכה שהגרסת ליטר של הרובאן תגיע לפנאקו.

פורסם
אתן לכם לטעום מהאוויר שסביב הבקבוקים האלה

שמצאתי בדיוטי פרי

גלנפידיך במחיר מטורף

f6d27949c143e23293da2ac89da33b64.jpg

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

 

מוכר וסוגר משכנתא בכיף

Opel Adam S 2017

פורסם (נערך)

הוא סתם מנסה להדליק אתכם, זה סה"כ 175 אלף דולר אמריקאי ולא מה שכתוב ;). ואל תשכחו שזה פחות מליטר, אז אין מכס בכניסה לארץ, אפשר לקנות ללא חשש.

 

דרך אגב, רכשתי (וטעמתי כבר כמובן) את יצירת המופת הזו:

 

https://www.thewhiskyexchange.com/p/31422/macallan-rare-cask-black

 

מקאלן מעושן. אחד מהמשקאות הטובים שטעמתי.

עריכה אחרונה על ידי kramerica
פורסם
הוא סתם מנסה להדליק אתכם, זה סה"כ 175 אלף דולר אמריקאי ולא מה שכתוב ;). ואל תשכחו שזה פחות מליטר, אז אין מכס בכניסה לארץ, אפשר לקנות ללא חשש.

 

דרך אגב, רכשתי (וטעמתי כבר כמובן) את יצירת המופת הזו:

 

https://www.thewhiskyexchange.com/p/31422/macallan-rare-cask-black

 

מקאלן מעושן. אחד מהמשקאות הטובים שטעמתי.

 

מה זה? וויסקי?

ובעצם אתה אומר שאפשר להזמין משקאות מחו"ל? :shock:

פורסם

אני קניתי בדיוטי פרי בישראל. 400$, והם הסכימו להכניס למבצע של השני ב-50%, אז לקחתי גם:

https://www.thewhiskyexchange.com/p/11839/macallan-estate-reserve-1824-collection

שיצא 150$ בזכות זה.

 

הוויסקי הנ"ל יותר מזכיר מקאלן קלאסי, ולמען האמת מאוד דומה בטעם ל:

https://www.masterofmalt.com/whiskies/balvenie/balvenie-21-year-old-port-wood-finish-whisky/

שמהווה תמורה הרבה יותר טובה לכסף.

פורסם

מניח שכן. לא בדקתי.

 

הקישור לאתר הזה סתם בכדי להראות על איזה וויסקי אני מדבר. באותה מידה יכולתי לקשר לכל אתר אחר.

פורסם
הוא סתם מנסה להדליק אתכם, זה סה"כ 175 אלף דולר אמריקאי ולא מה שכתוב ;). ואל תשכחו שזה פחות מליטר, אז אין מכס בכניסה לארץ, אפשר לקנות ללא חשש.

 

דרך אגב, רכשתי (וטעמתי כבר כמובן) את יצירת המופת הזו:

אני מבין שאתה מיליונר אם כך :lol:

כל כוס עולה כ 8000 דולר אמריקאים :lol:

בריאות עד 120 וחג שמח לכולם כאן

קובי

:-)

פורסם

אני מתלבט כרגע בין שני בקבוקים בפאנקו או בבנא משקאות, מה אתם הייתם בוחרים:

ג'וני ווקר גולד לייבל רזרב או אוכנטושן 12 שנים?

פורסם

לטעמי - גולד לייבל מאז שיצא בגרסתו המחודשת לפני מספר שנים זה וויסקי די רע מכל בחינה. בלאק לייבל עדיף בהרבה "למרות" מחירו הזול.

 

לא מכיר את האוכנטושן

פורסם
לטעמי - גולד לייבל מאז שיצא בגרסתו המחודשת לפני מספר שנים זה וויסקי די רע מכל בחינה. בלאק לייבל עדיף בהרבה "למרות" מחירו הזול.

 

לא מכיר את האוכנטושן

הפלטינום זה ממש הגודל הישן והטוב, הגולד החדש לא טעים גם לי, כולל הגרין החדש.

בלק\פלטינום\בלו היחידים שאני אוהב עדיין.


×
×
  • תוכן חדש...