Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז שלא יעבדו עליכם -בדקו טוב טוב מחירים לפני שאתם פותחים את הארנק.

 

ברור, גיליתי את זה הלכה למעשה עם הבקבוק המדובר.

באופן עיוור תמיד קניתי מפאנקו כי חשבתי שהם הכי זולים.

בשישי האחרון סתם נכנסתי לסניף של בנא בבילו כדי לראות אם יש את הוויסקי המדובר.

להפתעתי לא רק שהיה להם את הוויסקי, הוא גם היה זול יותר מפאנקו עם כוס של ג'ק בחינם.

תמיד צריך להשוות מחירים.

 

שמח שנהנת.

מבין הרבה בקבוקים שישבו לי על המדף (כולל לגוולין , גלן ליווט , גלן פידיך , לפרויג , אוכנטושן ועוד הרבה טובים) - זה הבקבוק שבקביעות נגמר וכולם נהנים ממנו :)

 

לא מכיר אף אחד מהמותגים שציינת אבל בא לי לקנות אוכנטושן רק בשביל שאוכל להגיד את המילה אוכנטושן... :-P

  • תגובות 140
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תודה לכם על ההמלצה.

ביום שישי האחרון נקנה בקבוק של ג'ק דבש. שליש בקבוק כבר הלך...

למרות שהוא קצת מתוק מדי עבורי, אפשר לשתות ממנו בלי סוף ולא להרגיש.

כשזה יסתיים אני רושם לעצמי לנסות מהוויסקים שמתן ויוגב המליצו לי.

!Thumbs Up :mm_yeah:

אז אני מבין שלא אצטרך לקנות את הבקבוק?

פורסם
אז אני מבין שלא אצטרך לקנות את הבקבוק?

 

לא תודה, אתה יכול להכניס את הארנק חזרה לכיס... :-)

 

Kreios - אוכנטושן מומלץ מאוד.

אחד הגילויים שלי אחרי הסדנאת וויסקי שהייתי בה.

 

http://www.hacarem.com/alcohol_catalogue_item.asp?pid=1324

 

אפילו ה״קלאסי״ שלהם הפשוט מאוד מוצלח ו״זורם״ ולא יקר יחסית.

 

ליביו

 

אשמח אם תפרט, מה זה סדנת וויסקי?

ראיתי ש"בנא משקאות" פותחים סדנאות שכאלה מדי פעם, מה עושים שם?

פורסם

יש סדנאות לוויסקי/קוניאק/קוקטיילים/בירות/יינות וכד'.

 

יש סדנאות בארץ ויש בחו"ל -אפילו טיול מסביב לעולם. (אנשים שטסים לכל קצה בעולם על מנת לטעם משקאות באזורים שונים, כמובן עולה בהתאם)

 

זו רק שאלה מה אתה מחפש וכמה אתה מוכן לשלם.

 

אני נזכר שהגענו לבריסל אני והבן שלי הורידו אותנו ממש סמוך לפאב (שדה תעופה) נגשתי לשם אני והבן (שאר החבר'ה הצטרפו לאחר שראו אותנו לוגמים בהנאה בירות) היו שם לפי מה שאני זוכר לפחות 130 סוגים של בירות. מצאתי את עצמי טועם לפחות 3/4 סוגים שונים (הומלצו על ידי הברמן) ולא מבין איך אפשר להגיע לרמות כאלו של בירות - גם שהיה בוקר יחסית הן החליקו בגרון "בהרמוניה מושלמת עם הגוף" (חוויה של ניחוחות וטעמים)

פורסם
Kreios - אוכנטושן מומלץ מאוד.

אחד הגילויים שלי אחרי הסדנאת וויסקי שהייתי בה.

 

http://www.hacarem.com/alcohol_catalogue_item.asp?pid=1324

 

אפילו ה״קלאסי״ שלהם הפשוט מאוד מוצלח ו״זורם״ ולא יקר יחסית.

 

ליביו

 

מסכים, וויסקי מעולה.

 

kreios יש סדנאות לא מעט, יש קבוצות פייסבוק גם כן מדי פעם.

Opel Adam S 2017

פורסם

קריוס - אני מדבר על כאלו:

http://www.zmanamiti.co.il/workshop_whiskey#.WEa84HeZN-U

 

בזמנו חבר ניהל את התחום בזמן אמיתי והייתי באחת הסדנאות (סינגל מאלט).

 

בגדול זה היה שעתיים שלוש של דיבור על וויסקי , היסטוריה , מקורות וכו בשילוב עם טעימות של סוגים שונים , איך שותים , מה מרגישים בטעם וכו.

 

עשיתי את זה לפני 6-7 שנים או משהו כזה והיה בהחלט מרתק.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אם כבר הכנסת את עניין הרום - מה ההבדל בין רום לברנדי?

ניתן לומר שהטעמים די דומים?

לא, אלו שני דברים שונים לגמרי.

רום מיוצר מזיקוק קני סוכר, ברנדי מזוקק מיינות.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

^^ מה שהוא אמר

ברנדי / קוניאק - ענבים (הראשון מיוצר בכל מקום השני כביכול רק במחוז קוניאק שבצרפת).

רום - קני סוכר

שניהם מתקתקים אבל שונים מאוד בבסיס הטעם.

אישית התחלתי לאהוב קוניאק וברנדי (פונדדור לדוגמא - ספרדי),נעים מאוד וטעים למי שאוהב כמובן את הסגנון.

כדאי לנסות דברים אחרים, אולי תאהב יותר מוויסקי.

Opel Adam S 2017

פורסם

דווקא טעמתי ברנדי Metaxa 12 וממש אהבתי, אז הלכתי וקניתי Metaxa 7 אבל הטעם היה די שונה ופחות חלק.

כאילו האלכוהול יותר מורגש. זו פעם ראשונה שהבנתי הלכה למעשה את ההבדל בין המחירים השונים.

כנ"ל לגבי הערק הירוק והערק הכחול, יש הבדל מוחשי באיך שזה מרגיש.

זה לא רק אני, כן?

פורסם

ברנדי זה נחמד, אבל לא יכול להוות תחליף לוויסקי איכותי. את זה לומדים אחרי כמה שנים.

 

להתנסות בדברים אחרים - זה דבר חיוני לחידוד חוש הטעם.

פורסם

כי זה מטקסה 7 ולא 12 :)

המטקסה נחשבים לא רעים כלל.

 

הערק הכחול כמדומני שהוא 50% אלכוהול (אתה מדבר על קעאוור?)

 

יוגב זה דווקא עניין של טעם - אני לדוגמא פחות מתחבר היום לוויסקי שהם לא 18 שנה לפחות, הטעם פשוט לא זורם לי, או שאולי זו תקופה (של שנה בערך).

לדוגמא וויסקי אמריקאי כגון ג'ק דניאלס אני לא יכול לשתות כלל, אולי רק ג'נטלמן ג'ק אבל עדיף וודפורד רזרב.

כל השאר מרגיש לי כמו סכין בגרון.

Opel Adam S 2017

פורסם

דוגמה רעה ג'ק דניאל'ס . אני בעצמי בקושי נוגע בו. (כבד לאקלים בארץ) דפדף כמה דפים אחרונה

תראה על מה המלצתי. זה בטח לא סכינים בגרון.

 

רק להמחשה.

20161129_130017.jpg20161129_101744 (1).jpg

 

 

בוודאי שמשקאות זו תקופה, ומזג אוויר שמאוד משפיע על בחירת המשקה.

 

מעבר לזה כבר ציינתי שחובה על כל חובב אלכוהול להתנסות במגוון משקאות כדי לחדד את חוש הטעם.

פורסם
כי זה מטקסה 7 ולא 12 :)

המטקסה נחשבים לא רעים כלל.

 

הערק הכחול כמדומני שהוא 50% אלכוהול (אתה מדבר על קעאוור?)

 

אני יודע שאחד 7 ואחד 12 ושה-12 אמור להיות איכותי יותר,

אבל זו פעם ראשונה שממש הרגשתי הבדל בטעם והבנתי על מה הולך ה-Extra Buck הזה.

לגבי הערק, התכוונתי לאלוף הערק (הירוק) לעומת עלית הערק (הכחול).

גם בזה ההבדל מורגש מאד אם שותים אותו נקי.


×
×
  • תוכן חדש...