Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה כי הכחול הוא 50% הירוק הוא הרגיל אם אני לא טועה, זה המון אלכוהול, תנסה אולי אוזו או ראקי הם הרבה יותר עשירים בטעם. רוב הארקים שיש בארץ הם לא באיכות גבוהה. אניי אישית משתדל שלא לשתות אותם ואם כן אז בערבוב (אלא אם זה ראקי או אוזו איכותי).

 

לגבי המטקסה אין מה לומר השנים עושות את שלהן, ה 7 הוא עד 7 שנים ביישון וה 12 כמספרו, יותר זמן בחבית תקבל בד"כ יותר חלקלקות / טעם עשיר ומורכב / צבע ומרקם כבד לעומת פחות שנים שיתנו טעם מורגש של אלכוהול בעיקר.

Opel Adam S 2017

  • תגובות 140
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בפעם המיליון - אלה כוכבים, שלא קשורים לשנים.

אף אחד לא מספר לך באמת כמה שנים התיישן הברנדי. 7 כוכבים זה לא 7 שנים, ו-12 כוכבים זה... 12 כוכבים.

 

שיווק שיווק שיווק שיווק.

 

רק אצל הסקוטים יש כללים מפורשים לגבי מה שאסור ומותר לכתוב לגבי שנות יישון.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

צודק, אין שום קשר בין הכוכבים (סתם גימיק) לוויסקי אמיתי שמיושן בחביות עץ אלון למינימום 3 שנים.

ככל שהוא מתיישן יותר טעמם עשיר ונעים יותר. (כמובן שגם מחירו בהתאם)

 

ויש כללים מאוד ברורים שנאכפים כדי למנוע זיופים.

 

 

דוגמה למה לא לשתות משקאות זולים. אני עכשיו עם חמרמורת מציקה. נפגשתי אתמול עם החבר'ה

לשיחת גברים. הוויסקי היחידי שהיה להם זה LAUDER'S (פינלנדיה לא רציתי) למרות שלגמתי אולי 2 כוסיות וויסקי כי הטעם לא עבר לי חלק -זה היה מספיק בשביל לקבל הנגאובר מציק.

פורסם

אם כבר מדברים על סימונים וכוכבים: למה יש משקאות שמציגים על התווית כל מיני מדליות שהם זכו לפני מלאנתלפים שנים בערך, אבל אין שום דבר עדכני? מנקודה מסויימת נמאס להם להגשת לתחרויות? הם התחילו להפסיד? התחרויות בוטלו?

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם (נערך)
בפעם המיליון - אלה כוכבים, שלא קשורים לשנים.

אף אחד לא מספר לך באמת כמה שנים התיישן הברנדי. 7 כוכבים זה לא 7 שנים, ו-12 כוכבים זה... 12 כוכבים.

 

שיווק שיווק שיווק שיווק.

 

רק אצל הסקוטים יש כללים מפורשים לגבי מה שאסור ומותר לכתוב לגבי שנות יישון.

 

הכוכבים לא קשורים במדוייק לשנים, מעבר לשיטות השיווק - היישון של מטקסה 7 הוא בין שנה ל 7 שנים ומכאן כביכול שמו.

כנל לגבי ה 12 שמיושן עד 12 שנה בחביות עץ אלון בין היתר, ההבדל מן הסתם נותן צבע וטעם / מרקם כבד יותר.

 

הסקוטים והיפנים מדוייקים ביותר. זה נכון. אבל מה אני יודע מ 10 שנים של עבודה עם אלכוהול..

 

KEYSER - הקטע של המדליות הוא שבכל שנה בד"כ יש תחרויות שכוללות אלפי מתחרים, אז לזכות במדליות זה משהו שילך איתם תמיד (מן קטע של כבוד), קח לדוגמא וויסקי שזה בכמה מדליות ב 10 שנים האחרונות, לצבע הכי טוב לטעם המעושן הכי טוב בלה בלה..מה שאומר שהנוסחה לא שונתה והוא נשאר עדיין מהטובים בקטגוריה שלו, עניין שיווקי בעיקר של למשוך עוד אנשים שלא מכירים את הסגנונות.

אני לדוגמא גיליתי וויסקי מעושנים רק כשהתחלתי לעבוד בדיוטי פרי, לא מצטער לרגע על טעם הפסטרמה שזה משאיר לי בפה.

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

פורסם (נערך)

בנוגע למטסקה - הם לא כותבים שום דבר, כלום מיט גורנישט, בנוגע למספר השנים באתר שלהם ומכאן ההערה שלי.

הקביעה ש"יש ברנדי בן 7" בתוך ברנדי 7 כוכבים טעונה הוכחה. חוץ מזה שלא מסגירים כמויות ויחסים, להבדיל מקומפאס בוקס...

 

בנוגע לצבע - הוא מושפע מקרמל, שהוא תוסף מותר כמעט בכל משקה. המקרה היחיד, לגמרי יחיד, שבו אפשר להשוות צבעים הוא בין שני משקאות שבהם צוין במפורש שלא נוסף קרמל.

מכיוון שבתרבות הפופולרית משקה כהה יותר נתפס כישן יותר או יוקרתי יותר ממשקה בהיר כמעט כולם מוסיפים קרמל.

מזל שנותרו כמה צדיקים בסדום עם וויסקי בעל ציון שנים וצבע צהבהב בהיר גם ב-15 שנות יישון.

 

כך או כך, ההמלצה שלי היא פשוט להיחשף ולטעום כמה שיותר מכל הסוגים, בלי דעות קדומות ועם כמה שפחות בבל"ת שיווקי. אין יחס ישיר בין שנות היישון לטיב המשקה, קיים דבר כזה "לטבוע ביותר מדי עץ" ויש משקאות נהדרים ללא ציון שנים בכלל.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הבן חזר מחו"ל כעת ולא מצא וויסקי יפני. לא בבוגוטה, ולא במדריד. איך יכול להיות שדיוטי פרי בשתי מדינות לא מחזיקים וויסקי יפני?

 

במקום הביא לי וויסקי אחר. דווקא לא רע בכלל. העיקר הכוונה.(למרות שמאוד רציתי וויסקי יפני)

 

 

20161226_200642.jpg

פורסם

היום הביאו לעבודה גלינג'מורנג'י קינטה רובן.

היה מדהים, סיומת של ברנדי שמתחלפת תוך כמה דקות לצימוקים שחורים, פשוט וואו.

בדכ אני מתלהב ממעושנים, אבל אי אפשר לשתות מהם הרהה, פה בהחלט אפשר.

יש עוד סוגי וויסקי דומים? המליצו לי בעבר על טומטין.

יש את הסינגל מאלט של בושמילס, חייב לטעום אותו.

פורסם

הגלנמורנג׳י הפשוט, 10 שנים או איך שלא קוראים לו עכשיו, מספק את הסחורה

למי שלא יכול/מוכן לשלם את התוספת לסיגנט/קווינטה רובאן,

ולאחרונה אפשר למצוא אותו אפילו ב-170 ש״ח, מחיר רצפה.

ה-10 של בושמילס נחמד ונעים לשתייה, פחות מתחנף ומתוק מהגלנמורנג׳י.

 

אם כבר טעמי ברנדי וצימוקים - יש לגלנפאקרלאס glenfarclas מה להציע, גם כן במחירים סבירים להפליא בארץ.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

איזה גלנפקארלס?

אני רוצה להזמין בקבוק, לא יודע אם לקחת סיכון ולהזמין את הגלינג'מורנג'10 או גלנפאקרלס , או ללכת על בטוח ולקחת את קווינטה רובאן.

פורסם
אני גם מחכה לגלינמורג'י מדגם סיגנט, ב1.1 החבר חוזר מברצלונה, אין לי סבלנות כבר :-D

וויסקי מהטובים שיצא לי לטעום, והבקבוק בכלל יפה. חבל שקצת יקר - היה בזמנו בדיוטי 2 ב 200 דולר לא יודע עד כמה זה כדאי אבל ראיתי שבקבוק נמכר כאן קרוב לאלפייה (או שזה השתנה?)

 

הבן חזר מחו"ל כעת ולא מצא וויסקי יפני. לא בבוגוטה, ולא במדריד. איך יכול להיות שדיוטי פרי בשתי מדינות לא מחזיקים וויסקי יפני?

 

במקום הביא לי וויסקי אחר. דווקא לא רע בכלל. העיקר הכוונה.(למרות שמאוד רציתי וויסקי יפני)

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]478931[/ATTACH]

בלנדד אחלה, טעים יותר מהבלאק לייבל לדוגמא.

וויסקי יפני ממיטב הבנתי אין בהרבה חנויות אבל בוודאות יש אצלנו (גם בארץ) וגם בארה"ב, לא יודע למה.

גם בבורגס אין בדיוטי אלכוהול שונה מדי מלבד המוכרים והדיוטי גדול יחסית.

 

 

יש את הסינגל מאלט של בושמילס, חייב לטעום אותו.

 

לא זוכר שטעמתי את הקינטה רובן אבל לגבי המאלט של בושמילס הוא עדין ביותר וקליל, אם אתה מוצא בזול אז כדאי.

 

הייתם חייבים להדליק אותי עם גלנמורנג'? בהזדמנות ראשונה ארכוש אותו.

 

המורנג'י הפשוט לדעתי לא שווה את הכסף, סתם וויסקי, תטעם לפני שאתה קונה - אני מעדיף את הגלנליווט 12 עליו אבל זה עניין של טעם

Opel Adam S 2017

פורסם

 

בלנדד אחלה, טעים יותר מהבלאק לייבל לדוגמא.

וויסקי יפני ממיטב הבנתי אין בהרבה חנויות אבל בוודאות יש אצלנו (גם בארץ) וגם בארה"ב, לא יודע למה.

גם בבורגס אין בדיוטי אלכוהול שונה מדי מלבד המוכרים והדיוטי גדול יחסית.

 

 

נכון וויסקי טעים שמחליק יופי בגרון. (טעם של עוד)

 

מאוד מוזר שלא מוכרים וויסקי יפני לא בקולומביה ולא בספרד. (לפני נמלי תעופה שהבן היה בחזרה לארץ)

אני יודע שזה קיים בארץ - לא יהיה מנוס מלרכוש בארץ למרות המחיר. (ביין בעיר יש ניקה בלנדד)


×
×
  • תוכן חדש...