Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

מרגיש שאני מתפזר והולך לאיבוד באפשרויות.

* התקציב הוא עד 50, אבל מעוניין להישאר כמה שאפשר באזור ה 40 אש"ח.

* נסיעות בשנה בסביבות ה 27000 ק"מ

 

- אני מחפש רכב משפחתי (אנחנו זוג עם ילד 1, אז אין ממש צורך ברכב גדול/סטיישן)

- שואף למצוא רכב שיעשה 1/13 או משהו שמתקרב לזה לפחות בנסיעה מתונה

- רכב אמין בלי לבלות במוסך הרבה ובלי טיפולים יקרים

- עדיף מאוד אוטומט כי זה הרכב המשפחתי העיקרי (יש רכב שני קטן ידני - 107)

אבל אם אין ברירה אני אשמח לשמוע מה האופציות של הידניים.

 

לפני כמעט עשור היתה לי את הסיטרואן C4 העגולה מליסינג והרכב היה מדהים מבחינת נוחות/איבזור אבל אין לי מושג מה הצריכת דלק שלו. הציעו לי בפורום את ה C3 PICASO אבל אני לא מתחבר וגם ההמלצה היא על הידנית ספציפי.

 

אשמח לעזרה והמלצות.

פורסם

לזוג +1 לא חייבים רכב משפחתי. הונדה ג'אז בנזין אוטומטית תיתן לכם את כל מה שביקשת, כולל צריכת דלק . מרחב פנים של ג'אז לא רחוק מרכב משפחתי ( גם אם מבחוץ זה לא נראה ככה ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בגלל שהיינו הרבה מאוד שנים עם רכבים קטנים (יונדאי I10 ו 107) המרחב המצומצם מאוד מפריע לנו ואנחנו מעדיפים משהו מרווח. תודה על ההצעה, אני אבדוק על הגאז'.

 

אשמח לשמוע עוד אפשרויות

פורסם

טויוטה ספייס ורסו.

יש הבדל גדול בין ג'אז וספייס וורסו לבין רכבי מיני.

הראשונים יותר קרובים למיקרו וואנים .

מה שמגביל אותכם זו דרישה לצריכת דלק עדיפה על 1:13, רוב הרכבים המשפחתיים לאמעומדים בה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

צדק מי שאמר לך סיטרואן פיקאסו C3 דיזל אוטומטית (רובוטית) . הבעייה היא קצת בתקציב . תאלץ להתפשר על ק"מ גבוה. שזה לא הכי נורא במנוע דיזל הזה .

אחת במצב טוב יחסית

 

https://m.yad2.co.il/ad/m7vp8m

הרכב עם צריכה טובה (ממוצע של 1:16) . ויש כאלה שיגידו שזה דומה לפלואנס דיזל אוטומטית שהיא חביבת הפורום .

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
צדק מי שאמר לך סיטרואן פיקאסו C3 דיזל אוטומטית (רובוטית) . הבעייה היא קצת בתקציב . תאלץ להתפשר על ק"מ גבוה. שזה לא הכי נורא במנוע דיזל הזה .

אחת במצב טוב יחסית

 

https://m.yad2.co.il/ad/m7vp8m

הרכב עם צריכה טובה (ממוצע של 1:16) . ויש כאלה שיגידו שזה דומה לפלואנס דיזל אוטומטית שהיא חביבת הפורום .

 

הגיר הרובוטי של הC3 הוא לא נוח בעליל (כמו הC4 פיקאסו), הפלואנס הרבה הרבה יותר טובה בעניין הגיר.

הספייס ורסו (מנסיון אישי) מרווחת מאוד וחסכונית, הבעיה היא שהיא רועשת בהאצות חזקות.

×
×
  • תוכן חדש...