Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Pocketbook ומשבר הספרים בעברית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המחירים של הספרים בחנויות האלה אפילו לא מצחיק

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אכן - אני לא מבין איזה בעיית תאימות בפורמטים יש בקינדל אם משתמשים בmail to kindle או בCalibre (וכנראה בשילוב של שניהם).

 

זה נתן מענה לכל קובץ שרציתי לקרא.

That said - אני קורא בעיקר מהחנות קינדל.

 

לגבי השווי ערך לתוצרת של אמזון - אולי זה היה נכון עד לעדכון האחרון של הPaperwhite.

אבל עכשיו שאפילו הPaperwhite מגיע עם מסך 300+ DPI ב120 דולר? כבר לא.

הפוקטבוקים האלו מגיעים עם מסכים של 167 DPI (כמו המכשירים הישנים של אמזון). ההבדל ביומיום גדול.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
זאת הייתה המחשבה הראשונה שלי, אבל גם היצע הספרים לקינדל מטיל את כל הקניה הזאת בספק גדול. עדיף כבר לקנות טאבלט, ולבלות את ערימת החסרונות שלו.

 

בטאבלט אתה מקבל את האור לתוך העיניים, מה שמאמץ את העיניים הרבה יותר, במכשיר עם מסך e-ink, אור חיצוני משתקף מהמסך, בדיוק כמו לקרוא ספר מנייר, מה שיוצר חוויית קריאה יותר טבעית ופחות מעייפת.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אכן - אני לא מבין איזה בעיית תאימות בפורמטים יש בקינדל אם משתמשים בmail to kindle או בCalibre (וכנראה בשילוב של שניהם).

 

זה נתן מענה לכל קובץ שרציתי לקרא.

That said - אני קורא בעיקר מהחנות קינדל.

 

לגבי השווי ערך לתוצרת של אמזון - אולי זה היה נכון עד לעדכון האחרון של הPaperwhite.

אבל עכשיו שאפילו הPaperwhite מגיע עם מסך 300+ DPI ב120 דולר? כבר לא.

הפוקטבוקים האלו מגיעים עם מסכים של 167 DPI (כמו המכשירים הישנים של אמזון). ההבדל ביומיום גדול.

 

ליביו

 

אין בעיית תאימות עם הפורמט של קינדל. הבעיה היא שרק חל' קטן מהספרם בעברית מוצע בכלל עם אופציה לשלוח למייל של הקינדל. את רובם המוחלט אפשר לקרוא רק אפליקציה.

 

לגבי השווי - הפוקטבוקים האלה מגיעים עם מסך 212 DPI, מה שלא נופל משמעותית מזה של הקינדל. ובתכלס ההבדל כמעט ולא נראה לעין, לא רואים פיקסלים בכל מקרה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

×
×
  • תוכן חדש...