Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה קטלנית במרצדס הלילה בפראדיס


bagira
שימו לב! השרשור הזה בן 2819 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חברים, יכול להיות שאתם נורא מיוחדים אבל אני נוהג כעשר שעות ביום, כל יום ועדיין לא נתקלתי בבן אדם שנדלק לו ירוק, הוא רואה רכב 100 מטר מהצומת והוא מחכה שהרכב יעצור, מצטער. יש לי רשיון סמי טריילר ואופנוע ללא הגבלה ונהגתי על הכל בחיים שלי, אני תמיד בודק שהצומת פנוי גם אבל אם אני אראה רכב 100 מטר מהצומת ויש לי ירוק אני גם אסע. ברור שאם נדלק לי ירוק ואני רואה רכב שנכנס לצומת אני אעמוד עד שהחולה נפש יעבור אבל כמו שאתם רואים בסרטון הנהגת התחילה לנסוע לאט והרכב עבר באדום מלא אחרי שדלק כבר 2-3 שניות לפחות. באותה מידה אתם יכולים לוודא שכל הרכבים עומדים, להתחיל לנסוע ומישהו יאיץ פתאום מעמידה ויכנס בכם. אני לא אומר שאם אתה מרוכז 110 אחוז כל הזמן, בכל נסיעה שלך אז התאונה הזאת לא הייתה נמנעת, אבל אני בטוח שגם אתם לא. בטח לא כשמדובר בנהגת שמסיעה רכב מלא, בטח שקצת מדברים ברכב ויש ילדה קטנה ולא בדיוק שיא הריכוז.

מה גם שזה לילה, חושך ויותר קשה להעריך את המהירות של כולם במיוחד אם המשאית מגיעה למשל עם אורות רחוקים ואתה לא רואה בבירור מה קורה ואיזה מהירות היא וכו.

עריכה אחרונה על ידי bmw ricer
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

דרך אגב, החוק מגביל את המהירות של המשאיות האלה ל80 קמש, משהו גורם לי לחשוב שהוא היה "קצת" מעל. לא שב80 התאונה הייתה קלה אבל אולי מישהו מהשלושה היה ניצל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטח לא כשמדובר בנהגת שמסיעה רכב מלא, בטח שקצת מדברים ברכב ויש ילדה קטנה ולא בדיוק שיא הריכוז.

 

 

 

 

היה שם נהג ולא נהגת. שתי הנשים שנהרגו ישבו מאחור עם הילדה. היה עוד גבר מקדימה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין לא נתקלתי בבן אדם שנדלק לו ירוק, הוא רואה רכב 100 מטר מהצומת והוא מחכה שהרכב יעצור, מצטער.[...]אם אני אראה רכב 100 מטר מהצומת ויש לי ירוק אני גם אסע.[...] באותה מידה אתם יכולים לוודא שכל הרכבים עומדים, להתחיל לנסוע ומישהו יאיץ פתאום מעמידה ויכנס בכם.

 

מי אמר משהו על "לעצור" או "לחכות"? פשוט במקום לזנק בבת אחת, מתחילים בזחילה ומאיצים בהדרגה. אם זה בתנועה אז, אולי, מרפים קצת מהגז.

 

ולגבי מכונית שפתאום תתן גז באדום - אפשרי. אבל הרבה יותר נדיר מאשר רכב שעובר באדום בנסיעה שזה עניין שכיח למדי שראוי להישמר מפניו.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם לא זינקו לצומת, פתאום כרגיל, כולם חכמים, כולם עירניים, כולם מחכים.

 

אני יודע שזה יכול לקרות גם לי וזה מפחיד, וכן, אני עדיין רוכב ו אני עירוני מאוד, תמיד יודע את כל הסביבה שלי בנהיגה ואני יודע שתמיד יש הפתעות.

 

זה קרה לי פעם בעבר, נכנסתי לצומת עם ירוק, הייתי על 60 בערך ולפתע נכנס לי רכב לצומת, התאונה הייתה בלתי נמנעת, אך משכתי את בלם היד והחלקתי אל הרכב ממול עם הצד של הרכב שלי.

 

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פתאום כולם מתחסדים וכולם מחכים שתי שניות לבדוק אם השטח פנוי לפני שיוצאים מרמזור...

 

איפה אלו שצופרים כשיש צהוב ועומד להתחלף לירוק?

הם לא קיימים?

 

רובנו לא מסתכלים באמת לשני הצדדים של הצומת ואז נכנסים אליו בעדינות.

 

ברור שאם יש משהו חריג כמו משאית שנכנסת על 100 קמ"ש לתוך הצומת, יש סיכוי לא רע לראות את זה אבל לרוב כמעט אף אחד לא מסתכל.

 

וזה אם נעזוב את העובדה שאם לא שמים גז בשניה שמתחלף מקבלים צפירות במקרה הטוב ונגיחה בטמבון האחורי מהרכב שמאחורה במקרה הרע (כבר קרה לי שהרכב מאחורי פשוט האיץ לתוכי בלי שאני אספיק לזוז).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

וזה אם נעזוב את העובדה שאם לא שמים גז בשניה שמתחלף מקבלים צפירות במקרה הטוב ונגיחה בטמבון האחורי מהרכב שמאחורה במקרה הרע (כבר קרה לי שהרכב מאחורי פשוט האיץ לתוכי בלי שאני אספיק לזוז).

 

במחילה, אבל אם אי פעם הובאה דוגמה אנקדוטלית לתמיכה בטיעון, הרי שזה המקרה.

 

על מה מעידה הדוגמה שלך? בכמה נהגים נכנסו מאחורה בגלל עיכוב בזינוק?! אם זה היה נכון זה היה קורה למחצית עם ישראל, שמתעכב בזינוק מהסיבות הלא נכונות, כל יום.

 

אנשים משתמשים, מתוך חוסר הבנה, בנהג מאחור כדי לתרץ כל התנהגות קלוקלת שלהם. כאילו כל האטה, קלה שבקלות, שלא במקום המקובל או איחור בזינוק פירושם לקבל נגיחה.

 

הבעיה היא שאם זה היה נכון, לא היה אפשר לנהוג כי כל הנסיעה הרכב מאחורינו היה "מדרבן" או ממש דוחף אותנו קדימה ולא הייתה לנו שום יכולת האטה או בחירת מהירות עצמאית.

 

למשל, צומת חסום. אפילו אם היית נכנס וחוסם את הצומת כדי לא לקבל "מנה" מאחור, מה היה קורה כשהיית נעצר שוב בשטח הצומת לשיטתך? בדיקה רקטלית של הפגוש.

 

אז מזל שבפועל לא כך הדבר וב-99 אחוז מן המקרים צריך לבלום בחדות או שיהיה הפרש מהירויות גדול כדי לקבל מכה מאחור.

 

וכשם שאתם מנפחים את הבעיות, אתם מנפחים את הטיעון עצמו: אף אחד לא אמר לחכות במקום. פשוט להיכנס קצת יותר בהדרגה לצומת תוך כדי בדיקה ואז להאיץ.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה כולם חופרים על לבדוק אם בא מישהו או לא, לחכות 2-3 שניות (אם מישהו יחכה כל רמזור 3 שניות אז מישהו כבר יצא להרביץ לו).

אם המרצדס היו יוצאים כמו חיות בפול גז אז היו חיים עכשיו, אולי זאת הדרך הנכונה?

המשאית עברה הרבה אחרי שנהיה אדום אז שום הסתכלות לא היתה מועילה פה, זה סתם חוסר מזל שבדיוק באותו הרגע שניהם עברו באותה נקודה, זה יכול לקרות אם תסע מהר או לאט או בדיוק באמצע.

יש "שמועות" שלא היו חגורים מאחורה, על זה כן היה להם שליטה. אולי אם היו משתמשים בחגורות אז עוד 1 או 2 היו חיים עכשיו

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש סרטון של האירוע. שם הכל נראה בבירור שאף אחד לא זינק כמו מטורף, ושנהג המשאית הרוצח פשוט דהר לתוך הרמזור ואפילו לא ניסה לעצור.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא אמר לחכות שלוש שניות או חמש שניות. הדרך הנכונה היא לעקוב אחרי סדר הרמזורים ואז לבדוק במבט שהרכבים במידה ויש שנסעו בירוק לפניך עצרו. אם יש רכב שמגיע ונראה לי שהוא נוסע מהר מדי, אני אמתין גם במחיר ציפצופים מאחורה או יותר חמור, הערות מהאישה, למה אתה נעמד ולא נוסע. לרוב אפשר לחצות את הצומת מייד.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה קרה לי פעם בעבר, נכנסתי לצומת עם ירוק, הייתי על 60 בערך ולפתע נכנס לי רכב לצומת, התאונה הייתה בלתי נמנעת, אך משכתי את בלם היד והחלקתי אל הרכב ממול עם הצד של הרכב שלי.

עם איזה צד, הנהג או הנוסעת?

אגב, קראתי בשרשור הזה שפגיעת צד מסוכנת יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש סרטון של האירוע. שם הכל נראה בבירור שאף אחד לא זינק כמו מטורף, ושנהג המשאית הרוצח פשוט דהר לתוך הרמזור ואפילו לא ניסה לעצור.

אמת.

המשאית נכנסה לצומת באדום מלא (היה כבר אדום ברמזור מס' שניות).

אמרו בתקשורת שהיה גם על כל מיני "חומרים" כנראה.

אין מה לומר יותר. סתם נגמרו ככה חיים של אנשים.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה קרה לי פעם בעבר, נכנסתי לצומת עם ירוק, הייתי על 60 בערך ולפתע נכנס לי רכב לצומת, התאונה הייתה בלתי נמנעת, אך משכתי את בלם היד והחלקתי אל הרכב ממול עם הצד של הרכב שלי.

 

:shock:

 

תסלח לי שקצת קשה לי להאמין. האמת שזה אפשרי והיו עבודות בהנדסת רכב ששקלו להקנות לרכב יכולת לעשות זאת אוטונומית בתרחיש כזה.

 

עם זאת, חשוב להדגיש כי טרם הוכח שזה באמת מפחית את עוצמת הפגיעה. מצד אחד הפגישה מתפזרת על שטח גדול יותר, מצד שני צד הרכב פגיע יותר מהחזית וגם מגיעים לנקודת הפגיעה מהר יותר מאשר בבלימה בקו ישר.

 

בנוסף, היכולת להשלים סבסוב של תשעים מעלות תוך המשך נסיעה במהירות, במרחק הקצר מזה הנדרש לעצירה בקו ישר - תלויה בכיול ולא אפשרית בכל רכב.

 

בכל אופן, כמעט בלתי אפשרי שנהג יעשה זאת מבלי להשתמש ברוחב הגדול מזה של הנתיב, דבר הגורר סיכון בפגיעות נוספות ועירוב של משתמשי דרך נוספים בהתנגשות.

 

בקיצור: אל תנסו בבית. זו ממש לא תרגולת מומלצת למצב חירום. מקסימום, עדיף לבלום כמה שאפשר ולהיכנס עם החרטום. לפעמים גם הסטת נקודת הפגיעה בעזרת ההגה יכולה לעזור.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהג המשאית לא עצר בצד ולא נעליים, שימו-לב שבזמן המכה הוינקר הימני מתחיל לעבוד כמעט באופן מיידי, נהג המשאית כנראה נרדם ובזמן המכה נגע בידית של האיתות, המשאית פשוט סטתה ימינה עקב הפגיעה וככל הנראה המשיכה בנסיעה מה שלא רואים בוידאו.

שים לב שוב,

 

בכניסה לצומת, המשאית מתחילה לבלום( אורות בלם מופעלים) ורגע לפני ההתנגשות הנהג מפעיל וינקר ימינה.

 

ממש לא רואים ניסיון בריחה.

 

אם היה מנסה לברוח, היה עוזב את הבלמים ונותן גז, אבל אורות הבלם עובדים רצוף.

 

קחו בחשבון שלמשאית עמוסה לוקח זמן לבלום.

 

בכל אופן, אין ספק שמדובר בנהג שלא היה מרוכז בנהיגה ועצוב שכך..

 

 

שאלה לכל זועקי ה"שטינקרים" ממתנדבי שומרי הדרך,

אם הייתי מתעד עם מצלמת הדרך שלי, מקרה דומה אך במזל לא קרתה תאונה, ושולח את הסרטון למשטרה.. גם אז אני שטינקר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2819 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...