Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה קטלנית במרצדס הלילה בפראדיס


bagira
שימו לב! השרשור הזה בן 2831 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הנקודה שלי היא שלא משנה מה, תאונה, היא משהו שקורה ללא מכוון, אתה יכול להיות הנהג הכי זהיר והכי טוב והכי פיקח ועדיין מישהו יתרסק עליך.

 

אתה יכול להסכים איתי שכל אחד נהיה חכם גדול כשהוא רואה תאונה שכזאת?

 

גם לי חלפה המחשבה הזאת בראש, מה הייתי עושה, אבל לא מה הייתי עושה בצומת, אלא מה הייתי עושה כשאני רואה משאית דוהרת לכיווני כשאני כבר בתוך הצומת...

 

ולאבא שלום.

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא נכנס אליה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שהדיון שהתפתח פה מאוד מעניין. תמיד לימדו אותי להאט ולהסתכל בתוך צומת לוודא שאין שיכורים. אבל, כצעיר [ואוויל] לא ייחסתי לזה חשיבות. למה? כי לי זה לא יקרה.

יום אחד, לגמרי במקרה, אופנוען הציל את חיי. נסע לפניי, דפק בלימה אילו נציג שיווק של ברמבו וכל זה באור ירוק בוהק וברור. אני זוכר שאמרתי לעצמי בקול "מה הוא עושה" ואינסטינקטיבית מעכתי את הבלמים בלי היסוס גם כן [תודה לאבא וקורס נהיגה מתקדמת בסיסי]. עצרתי אחריו כמובן, אבל מספיק כדי שהמסחרית תעבור במרחק של יותר מחצי מטר ממני. זה גם כי הוא ניסה להתחמק מעט.

באותו הרגע, די התמזל מזלי, ומאז אני מקפיד. כן, ממש מקפיד, כמו אופנוען, להעיף מבט ימינה ושמאלה לפני כניסה לכל צומת. כ-ל צומת בהגדרה.

 

זה מצחיק כי קשה לצפות להקפיד תמיד וקשה לצפות מנהג להרבה פעולות טובות ונכונות ושקולות. לכן, בדיוק כמו באמנויות לחימה למשל, צריך להפוך את הפעולה הנכונה להרגל. ואז לא צריך קור רוח בשביל שהפעולה הנכונה תתרחש, היא אינסטינקט.

ממליץ בחום, למי שטרם עושה זאת, לנסות ליישם כמה שיותר את המבט לצדדים. אחרי 5-6 ימים זה הופך להרגל שלא דוהה בכלל, ממש כמו פעולות בסיסיות: איתות, מבטים במראות, שמירת מרחק וכדומה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנקודה שלי היא שלא משנה מה, תאונה, היא משהו שקורה ללא מכוון, אתה יכול להיות הנהג הכי זהיר והכי טוב והכי פיקח ועדיין מישהו יתרסק עליך.

 

לכן המונח "תאונה" הוא לא מדויק. המונח הנכון הוא "התנגשות". תאונות - קורות. התנגשויות - נגרמות.

 

כמובן שבחיים יש אקראיות, אבל על ידי נהיגה מגננתית ניתן לצמצם את מספר המקרים שתוצאותיהם אינן נשלטות לכאלו שהסבירות להתרחשותם - מעטה מזעירה.

 

העובדה שעדיין קיימים מקרים שלא ניתן למנוע אותם - לא צריכה לרפות את ידינו מלנסות למנוע את יתר המקרים האפשריים. פשוט צריך לשנות את הערכים שמכתיבים את ההתנהגות שלך כנהג.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצומת ממשיכה להעסיק בוחנים , אנשי רפואה ועוד.

 

עוד תאונה היום , הפעם נהג שפונה שמאלה באדום (יש ירוק לנוסעים ישר)

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4838532,00.html

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צומת פוריידיס ממשיכה לככב, עוד תיעוד של תאונה מהיום:

 

-עריכה:

ירון הקדים אותי

'06 Daihatsu Sirion > '72 1302 VW Beetle > '94 Renault Twingo > '02 Fiat Punto HGT > '14 Suzuki Alto > '74 1300 VW Beetle + '15 Citroen C4 Cactus

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צומת הוא זכר. תבדקו לו בין הרגליים.

 

מכל מקום, כאן ההתנגשות היא עם רכב שפנה שמאלה. ושוב, הלקחים:

עוברים בירוק.

בודקים גם את הנתיב לפניה שמאלה מנגד.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו באמת

 

בודקים, בודקים.

 

מה אתה, מכונה?

 

התנועה זורמת, מכוניות לפניך ואחריך מגיעות לצומת "רק" במהירות של 60 - 80 קמ"ש. כמה אלפיות שניה יש לך לבדוק את כל הכיוונים כולל הפניה שמאלה ממול?

 

 

מול מצלמה אתה [ואחרים] נורא חכם.

 

בזמן אמת זה פשוט לא עובד.

 

יש דברים שאי אפשר למנוע. נקודה.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התנועה זורמת, מכוניות לפניך ואחריך מגיעות לצומת "רק" במהירות של 60 - 80 קמ"ש. כמה אלפיות שניה יש לך לבדוק את כל הכיוונים כולל הפניה שמאלה ממול?[...]יש דברים שאי אפשר למנוע. נקודה.

 

אין הסתרה בדרך לצומת ואפשר (וצריך) לבדוק אותו ממרחק, אחרת מה יעזור לדעת שרכב עומד להתפרץ לדרכך אם לא הבחנת בו בזמן כדי להיעצר? כך שבדרך כלל יש זמן ברווח.

 

האמונה ש"יש דברים שאי אפשר למנוע" אולי קרובה לאמת, אבל לא משרתת אותך טוב כנהג. אני בחרתי באמונה ש"צריך לנסות למנוע כל מה שאפשר למנוע." היא פשוט מועילה יותר.

 

דווקא התנגשויות חזית-צד בצומת מרומזר הן פשוטות למניעה לעומת פגיעות מאחור, פגיעות חזיתיות וכדומה. לך לאימון בנהיגה מגננתית.

 

לדעתי, התחושה של חלק מן המגיבים כאן כנגד האמונה שיש להשתדל למנוע התנגשויות מסוג זה, לא נובעת מן המחשבה שזה לא מעשי.

 

לדעתי, מקור קו המחשבה הזו הוא שבאמירה שהנהג יכול היה לראות את הנולד, אנחנו כביכול מאשימים אותו ו"רוקדים" על דמיו. לא כך היא.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחדד:

 

ברור, שעלינו מוטל לבדוק ככל האפשר שהצומת פנוי לפני שנכנסים אליו, גם כשזכות הקדימה שלנו.

 

ברור, שזכות קדימה מקבלים ולא לוקחים.

 

ברור, שאל תהיה צודק תהיה חכם.

 

אחרי שזה נאמר, אני עדיין עומד על דעתי, שבזמן אמת, כשאתה מאחורי ההגה ולא מול המסך בבית שותה שוקו, מריץ את הסרטונים ומנתח אותם, קשה עד בלתי אפשרי למנוע, גם כזה סוג של תאונות.

 

אתה צריך להיות מרוכז בו זמנית בהמון מימדים, וזמן התגובה של בן אנוש פשוט לא מאפשר להתגבר על הכל.

 

 

אני, בניגוד אליך, לא חושב שאני רמבו, ולא חושב שהייתי מצליח למנוע התאונה הנ"ל.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו באמת

 

בודקים, בודקים.

 

מה אתה, מכונה?

 

התנועה זורמת, מכוניות לפניך ואחריך מגיעות לצומת "רק" במהירות של 60 - 80 קמ"ש. כמה אלפיות שניה יש לך לבדוק את כל הכיוונים כולל הפניה שמאלה ממול?

 

 

מול מצלמה אתה [ואחרים] נורא חכם.

 

בזמן אמת זה פשוט לא עובד.

 

יש דברים שאי אפשר למנוע. נקודה.

 

בתי הקברות מלאים בהרוגי תאונות דרכים שאמרו מה שאתה אומר...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומלאים גם בהרוגי תאונות דרכים שאמרו את מה שאתה אומר.

 

זה לא סותר.

 

הם פשוט מלאים.

 

חלק יכל להימנע, וחלק לא.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2831 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...