Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה קטלנית במרצדס הלילה בפראדיס


bagira
שימו לב! השרשור הזה בן 2819 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פתאום כולם סופרים עד 5 בצמתים ומסתכלים 20 פעם לצדדים כשיש לכם ירוק. תתעוררו, אף אחד מכם לא עושה את זה. ובלילה, כשהרמזור שלכם מתחלף לירוק ואתם רואים משאית 100 מטר מהצומת אף אחד לא יעצור ויחכה ליראות אם היא עוצרת או לא.

כפי שאמרתי כבר,

מי שרוכב על אופנוע , נחשף לתופעה של גניבת אור אדום בתדירות מאוד גבוהה,

מי שלא בודק את הצומת. מהר מאוד מפסיק לרכב.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זו 203 (כמו שלי). החלה להמכר בארץ כמודל 2001 עד 2007.

מדובר על מכונית בת 10 שנים מינימום.

יש 6 כריות אוויר וכל מערכות הבטיחות אבל לפי מראה הגג, נכנסו ברכב הזה מהצד בכל העוצמה.

קצת המומים? משאית שדוהרת לצד הרכב במלוא העוצמה לא תשאיר אף אחד "המום"...

זאת לא C זאת היתה S class מדגם W220 של השנים 1998-2005. אין בה התראות חגורה. אבל S class תמיד נחשבת למכונית בין הבטוחות בעולם.

התקן הריסון על הרצפה הוא בוסטר גב ולא מושב בטיחות. ככזה הוא אינו קשור לרכב בעצמו אלא רק בחגורה שקושרת את הילד.

 

כל הנתונים האלה ממש לא משנים הרבה, תסריט התאונה שמשאית פוגעת ברכב מלא נוסעים מהצד הוא בערך הגרוע ביותר שניתן להעלות על הדעת. לא מאמין שיש אמצעי בטיחות פסיבי שיכול לעזור.

 

יהי זכרם ברוך.

 

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משאית שמשקלה 10 טון שנכנסת במכונית אחרת במהירות 60 קמ"ש זה כמו מכונית שמשקלה 1.5 טון שנכנסת במכונית במהירות 155 קמ"ש.

 

אם אתה מבין למה 155 קמ"ש זה קטלני, אתה מבין למה המשאית הזו הרגה אנשים ולא רק פצעה אותם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם חן. לפי הג'נטים זו C קלאס.

עד עכשיו הייתי בטוח שמדובר ב S קלאס.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חן תסתכל בתמונה השנייה עם הבוסטר. אני רואה w220

הפעוטה בת שנתיים ישבה בבוסטר לא מתאים לגילה.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחני הריסוק של EURO NCAP בודקים פגיעה המדמה רכב ממוצע פוגע בצד במהירות 50 קמ"ש.

מהירות המשאית היית משמעותית גבוה יותר ובנוסף המשקל שלה ושטח הפגיעה גדולים בהרבה מאלו הנבחנים בNCAP ולכן הפגיעה הקשה כל כך בנוסעים.

כמו שאחרים כבר אמרו קודם, המכוניות לא בנויות לזה.

בנוסף, יכול ספיגת הזעזוע בצד הרכב מוגבלת והסיכוי לפגיעה קשה בצוואר ובראש נפוצים מאוד במקרה כזה.

ncap.JPG

ŠKODA Fabia Monte Carlo 1.2TSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאללה, כל נהג ראשון בצומת יספור עד 5, ואז כל רמזור יוכלו לעבור 2 מכוניות. רעיון מעולה.

 

פתאום כולם סופרים עד 5 בצמתים ומסתכלים 20 פעם לצדדים כשיש לכם ירוק. תתעוררו, אף אחד מכם לא עושה את זה. ובלילה, כשהרמזור שלכם מתחלף לירוק ואתם רואים משאית 100 מטר מהצומת אף אחד לא יעצור ויחכה ליראות אם היא עוצרת או לא.

 

דברו בשמכם

 

תעשו מה שבא לכם

 

אני לא זז עד שלא רואה אותו עוצר

 

זכות קדימה מקבלים לא לוקחים

 

והכלל הזה חל גם בצומת מרומזרת,

 

קל וחומר בלילה מאוחר בו נהגים חושבים לפעמים שהם לבד על הכביש / נרדמו / עייפים / שיכורים / מסוממים.

 

לא היה חסר הרבה והוא היה לוקח גם את הרכב שנסע מזרחה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצילום הוא מאוד גבוהה, נראה כמו מצלמות שליטה בראש עמודי תאורה גבוהים.

 

צודק ידידי

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמעתי ראיון עם הפראמדיק שהיה שם, הוא אמר בין השורות שעצמת הפגיעה היתה חמורה ממה שנראה בהתחלה, זה תומך בכוון של פגיעת תאוצה או מה שקראתם כאן הלם. במצב כזה האיברים הפנימיים נהדפים בתוך הגוף, כלי דם וצינורות אחרים נקרעים וניזוקים קשה עם מעט מאוד אם בכלל מופע חיצוני.

מאוד מאוד מאוד נכון.

הרבה פעמים לא רואים נזק חיצוני כמעט בפצועי טראומה.

הבעיה העיקרית היא דימום פנימי, שבמקרים חמורים, יכול להסתיים במוות תוך דקות ספורות.

המכה החיצונית אינה מרמזת על כמות האנרגיה שעברה לנוסעים פנימה. מזעזע.

רפואה שלמה לפצועים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פתאום כולם סופרים עד 5 בצמתים ומסתכלים 20 פעם לצדדים כשיש לכם ירוק. תתעוררו, אף אחד מכם לא עושה את זה. ובלילה, כשהרמזור שלכם מתחלף לירוק ואתם רואים משאית 100 מטר מהצומת אף אחד לא יעצור ויחכה ליראות אם היא עוצרת או לא.

 

כדי לבדוק שהצומת פנוי לא צריך להתעכב לפני הצומת לחינם. מקסימום לרופף מעט את הלחץ על המצערת לפני הצומת (כשמגיעים בתנועה) או לזחול כמה מטרים לפני שמאיצים (מעמידה).

 

נורא פשוט: מתקרבים לצומת בנסיעה, מעיפים מבט. אם יש מכוניות עומדות לכל רוחבה של הדרך החוצה אפשר לחצות בשקט. אם אין מכוניות - אפשר לחצות בשקט, בהנחה שהגעת במהירות סבירה.

 

אם יש מכוניות מאטות - מעיפים עליהן מבט. מכוניות ובוודאי משאית שלא עומדת לעצור לפני שטח הצומת זה משהו שרואים, בעיקר אחרי שאתה מתרגל לחפש בכל צומת.

 

גם אם מזנקים מעצירה לירוק מהמקום הראשון או השני בטור, לא צריך לעמוד במקום ולחכות. פשוט נכנסים לצומת בזחילה, בודקים ואם הכל כשורה - מאיצים דרך הצומת.

 

ועוד משהו: צומת זה כמו עיקול בכביש. זה לא משנה כמה מהר הגעת אליו. רק כמה מהר אתה יוצא ממנו.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2819 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...