Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה קטלנית במרצדס הלילה בפראדיס


bagira
שימו לב! השרשור הזה בן 2819 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

נאמר ברדיו שלמעסיקי נהגים אסור לבקש גליון הרשעות (ר.פ קראו לזה, אאז״נ). זה נשמע כאילו קבוצת לחץ הפעילה המון, אבל המון שרירים על הכנסת כדי להעביר חוק כזה. היום, אם מישהו רוצה לעבוד בעבודה עם ילדים הוא נדרש להביא אישור מהמשטרה שהוא לי ביצע עבירות מין (תקף רק לגברים נדמה לי), כך שזו נראית כמו סתם החרגה שרירותית (וודאי יש עוד משרות שדורשות אישורים דומים).

 

זה פשוט אבסורד איך כל התאונות האלו מתרחשות עם נהגים עם רקורד של עבירות חמורות, אך עדיין לא ניתן לגשת לתיקים שלהם.

לאף מעסיק אסור לבקש רישום פלילי, לא רק לנהגים.

 

לנהגים מבקשים רישום תעבורתי, שככל ידוע לי, מותר לבקש ולהביא. אם המעסיק היה רואה את הגיליון שלו ולא לוקח לעבודה, מעסיק אחר כן היה.

יש בעיה בכל תחום הנהגים בארץ, וזה לא מעניין אף אחד. בסופו של דבר, זה מה שקורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 170
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

:shock:

 

תסלח לי שקצת קשה לי להאמין. האמת שזה אפשרי והיו עבודות בהנדסת רכב ששקלו להקנות לרכב יכולת לעשות זאת אוטונומית בתרחיש כזה.

 

עם זאת, חשוב להדגיש כי טרם הוכח שזה באמת מפחית את עוצמת הפגיעה. מצד אחד הפגישה מתפזרת על שטח גדול יותר, מצד שני צד הרכב פגיע יותר מהחזית וגם מגיעים לנקודת הפגיעה מהר יותר מאשר בבלימה בקו ישר.

 

בנוסף, היכולת להשלים סבסוב של תשעים מעלות תוך המשך נסיעה במהירות, במרחק הקצר מזה הנדרש לעצירה בקו ישר - תלויה בכיול ולא אפשרית בכל רכב.

 

בכל אופן, כמעט בלתי אפשרי שנהג יעשה זאת מבלי להשתמש ברוחב הגדול מזה של הנתיב, דבר הגורר סיכון בפגיעות נוספות ועירוב של משתמשי דרך נוספים בהתנגשות.

 

בקיצור: אל תנסו בבית. זו ממש לא תרגולת מומלצת למצב חירום. מקסימום, עדיף לבלום כמה שאפשר ולהיכנס עם החרטום. לפעמים גם הסטת נקודת הפגיעה בעזרת ההגה יכולה לעזור.

תגיד לי, אתה אמיתי?

 

אני מאמין שיש פה בארכיון תמונות של הרכב אחרי התאונה ולפניה.

 

שאלה לי, האם רכבת/הינך רוכב על אופנוע?

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיליון הרשעות עשיר רק בעברות שהצליחו לתפוס אותו. עם שומרי הדרך היו אצלו בתיק הרבה יותר עבירות ואולי באמת היו מורידים אותו לפני כן מהכביש.

 

בכל אופן, לא ענית לי על השאלה. אם הייתי מצלם משאית טסה באדום שדלק כבר 5 שניות ושולח למשטרה. אני סתם שטינקרון?

 

לא יודע מלשן או לא. אבל אני מתנגד למיזם הזה מסיבות אחרות לגמרי, ומשום כך לא השתתפתי בשרשור ההוא. ובטח שלא רוצה להספים את השרשור הזה.

(רק תחשוב רגע מה יקרה אם מישהו ש"דווחת" עליו, יוצא זכאי ותובע אותך אישית בתביעה אזרחית על הוצ' המשפט שלו).

 

בכל מקרה, נניח שדווחת. נניח שהדיווח הפך לכתב אישום.

מי אמר שדווקא העבירה הזו היא שתוריד אותו מהכביש? הרי (שוב, לכאורה, לפי הנטען בתקשורת וכל שאר הדיסקליימרים) יש לו הרשעות מפה עד פתח תקווה כולל בעבירות אלימות וסמים. ועוד תיק של עבירות תנועה חמורות. והנה, הוא בכל זאת חופשי ומאושר, מריץ שורות וטס על הכבישים (לכאורה, לכאורה!!!).

 

אם נחזור לרגע לנושא השרשור "ההוא", אפשר לומר שיש אכיפה איכותית שאין לה גיבוי משפטי.

אולי שיעשו יחידת שופטים מתנדבים.

לזה אני דווקא מוכן להתנדב, במיוחד אם יתנו לי סמכויות השלכה לבור אריות :-P

1. MAZDA 3 ACTIVE 08 1.6

2.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

נפרדנו בצער מהטריוס הקשישה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברה של אשתי נהרגה בפניה הראשונה של בעלה (בפפואה-גיניאה החדשה או איזה אי בסביבה). אפילו לא דקה אחת בנהיגה "הפוכה".

מסיבה זו לפני שבועיים חזרתי מטיול מאורגן (ולא עצמאי) בסקוטלנד ואירלנד, שמימש את כל ציפיותי - בעקר השליליות - מטיול מאורגן.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגיד לי, אתה אמיתי?

 

אני מאמין שיש פה בארכיון תמונות של הרכב אחרי התאונה ולפניה.

 

שאלה לי, האם רכבת/הינך רוכב על אופנוע?

 

לא רוכב. יש אנשים שיש להם את זה, ויש כאלו שאין להם. לי אין.

 

ואני אמרתי שאני מתקשה להאמין, לא שאני לא מאמין. זה פשוט תגובה מאוד יוצאת דופן למצב חירום.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לו 100 עבירות קודמות בגליון, מתוכן כמה וכמה חמורות.

 

אני הייתי בודק קצת אחורה, לאחת העברות החמורות שעליהן נשפט, ובודק האם העונש היה מידתי?

מי היה השופט?

למה החליט מה שהחליט?

 

צריך להעניש את השופט שלא נתן עונש מתאים (כשאדם גונב בפעם הראשונה שמים אותו בכלא, בפעם השניה שמים את השופט בכלא כי העונש לא היה מרתיע).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה נהג סופר מקצוען

 

כל מי שמסתכל בסרטון בשניה 4-5 רואה שהמשאית טסה לצומת והמרצדס עוד לא בקו הצומת.

 

האם בסיטואציה הזו כאחד שמבין יותר ביכולות הבלימה של המשאית היית מתקדם בכלל מהמקום.

 

 

הזדמן לי היום לעבור בזירת התאונה

 

ראשית אכן המצלמה המדוברת נמצאת בראש עמוד קצת לפני הצומת מכיוון זכרון יעקב.

 

כל הצומת מוארת , והיא מוארת לפחות 300 מטר לכיוון זכרון ממנו באה המשאית

 

שדה הראיה מהמקום של נהג המרצדס הוא לפחות ל 300 מטר, בטח לרכב גבוה כמו המשאית.

 

מי שרוצה לשחק ברולטה רוסית על הכביש זכותו המלאה.

 

ברור שכאשר נהג המרצדס החל בנסיעה המשאית הייתה בטווח ראייה אילו היה מסתכל. ולפי הזמן שחלף מהרגע שהמרצדס החלה לנוע עד לרגע התאונה כ3-4 שניות

 

המשאית הייתה בטווח של כ 100 מטר ממקום התאונה ( אם הייתה על 100 קמ"ש ).

 

 

לא סופר מקצוען אבל גם לא משלה את עצמי שאפשר להיות כל הזמן בכל נסיעה מרוכז ב1000 אחוז. דבר כזה יכול לקרות לכל אחד גם לכאלה ממכם שבטוחים שהם בודקים את הצומת 10 פעם לפני שחוצים. אין קשר לרולטה רוסית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רוכב. יש אנשים שיש להם את זה, ויש כאלו שאין להם. לי אין.

 

ואני אמרתי שאני מתקשה להאמין, לא שאני לא מאמין. זה פשוט תגובה מאוד יוצאת דופן למצב חירום.

אני נוהג למעלה מ10000 ק"מ בחודש, תמיד יש מצבי חירום, אני פשוט אדיש ואני מקווה שאשאר אדיש, כך התגובות שלי הן זריזות ומחושבות.

 

ועדיין, המקרה המצער שבגללו נפתח השרשור יכול לקרות לכל אחד ואחת מחברי הפורום, לכן כל ההתחכמויות פה בסגנון של "אני ממתין 5 דקות לפני שאני חוצה רמזור ירוק" שוות ערך לקליפת השום.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לו 100 עבירות קודמות בגליון, מתוכן כמה וכמה חמורות.

 

אני הייתי בודק קצת אחורה, לאחת העברות החמורות שעליהן נשפט, ובודק האם העונש היה מידתי?

מי היה השופט?

למה החליט מה שהחליט?

 

נמאס מקלות הדעת שבה רוצחים פוטנציאליים מסתובבים בכבישים, אחרי שהם כבר התגלו ברדאר של מערכת המשפט.

 

צריך ליצור מערכת אוטומטית לפסילה של נהגים להם יש X עבירות חמורות בY זמן, כברירת מחדל.

 

לנהגי משאיות ומוניות יש הרבה עבירות תמונה כי העבודה שלהם היא כל היום על הכביש ולכן סביר להניח שיהיה להם יותר מפגש עם שוטרים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להאשים את נהג המרצדס שיש לו אחריות במקרה הזה לתאונה זה כמו להאשים נאנסת שהיא לבשה חשוף/ יצאה למועדון/ לקחה מונית או כל שטות אחרת.

מה אתם עושים אם אתם מתקרבים לרמזור במהירות 80 קמ"ש ובמהלך הגלישה והאטה אתם רואים שהוא מתחלף לירוק? ממשיכים להאט כדי לתת לצומת להתפנות? לצורך העניין נהג המרצדס נכנס לצומת 2.5 שניות לאחר שהתחלף הרמזור אבל הוא היה בגלישה ולכן נכנס לצומת על 50 קמ"ש בהחלט יתכן שהוא היה באותו המיקום בצומת כמו האצה רגועה מעמידה ובנוסף הסיכוי שלו לראות את המשאית בדרכו לצומת פוחת פלאים.

מה גם שתמיד יש הבדל בין נסיעה לבד לנסיעה עם נוסעים נוספים. אני מרגיש יותר מרוכז לבד מאשר בנהיגה עם האשה לצידי (כמו שאני מעדיף לא לנהל שיחות טלפון במהלך הנהיגה) מה לעשות שאנשים במהלך הנהיגה מדברים מעבירים חוויות על האירוע וזה בהכרח פוגע בריכוז.

 

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא האשים את נהג המרצדס.

 

הוא לא עשה שום דבר רע, פשוט אם היה מתרגל לתת מבט חטוף לפני כניסה לכל צומת (כמו הרפלקס המותנה שקיים בכל אופנוען), היה יושב וצוחק היום אם אישתו, ביתו וגיסתו ולא יושב עליהם שבעה.

 

אבל עדיין, זו לא האשמה, רק ציון עובדה מצערת.

 

כנראה שצריך להיות אופנוען על כבישי הקאמיקאזה של ישראל בכדי להבין על מה מדובר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוהג למעלה מ10000 ק"מ בחודש, תמיד יש מצבי חירום, אני פשוט אדיש ואני מקווה שאשאר אדיש, כך התגובות שלי הן זריזות ומחושבות.

 

ועדיין, המקרה המצער שבגללו נפתח השרשור יכול לקרות לכל אחד ואחת מחברי הפורום, לכן כל ההתחכמויות פה בסגנון של "אני ממתין 5 דקות לפני שאני חוצה רמזור ירוק" שוות ערך לקליפת השום.

 

בניגוד אליך אני נוהג כאילו אני נמצא בשדה קרב, וכל מה שמסביבי, עלול להוות סכנה עבורי.

 

על אחת כמה וכמה בהתקרבות לצומת / בצומת, שם הסכנה מכפילה את עצמה.

 

וכפולה ומכופלת בשעת לילה מאוחרת בה התנועה דלילה והפיתוי לעבור בשחור ( זה אדום אחרי מספר שניות ) גדל.

 

אף אחד לא דיבר על להמתין 5 דקות לפעמים גם 5 שניות לא צריכים , הכל כתלות בכלי הרכב שבאים מהכיוונים האחרים.

 

אם אתה רואה רכב שמתקרב והוא מאיט אין דינו כרכב שאתה רואה שהוא טס כאילו אין לו רמזור.

 

ויש כבישים ויש צמתים בו אני יודע את טיב חלק נכבד מהנהגים בו , שאני לא זז עד שלא ראיתי אותם בעצירה.

 

חפש את ההודעה של בגירה על התאונה בכביש 65 ותבין. אתה חותך שם 2 מסלולים מצד אחד ו 3 מסלולים מהצד השני ( הם בכביש ראשי ואתה בא מכביש צדדי , צומת T כשאתה בא מהחלק התחתון של האות )

 

להאשים את נהג המרצדס שיש לו אחריות במקרה הזה לתאונה זה כמו להאשים נאנסת שהיא לבשה חשוף/ יצאה למועדון/ לקחה מונית או כל שטות אחרת.

מה אתם עושים אם אתם מתקרבים לרמזור במהירות 80 קמ"ש ובמהלך הגלישה והאטה אתם רואים שהוא מתחלף לירוק? ממשיכים להאט כדי לתת לצומת להתפנות? לצורך העניין נהג המרצדס נכנס לצומת 2.5 שניות לאחר שהתחלף הרמזור אבל הוא היה בגלישה ולכן נכנס לצומת על 50 קמ"ש בהחלט יתכן שהוא היה באותו המיקום בצומת כמו האצה רגועה מעמידה ובנוסף הסיכוי שלו לראות את המשאית בדרכו לצומת פוחת פלאים.

מה גם שתמיד יש הבדל בין נסיעה לבד לנסיעה עם נוסעים נוספים. אני מרגיש יותר מרוכז לבד מאשר בנהיגה עם האשה לצידי (כמו שאני מעדיף לא לנהל שיחות טלפון במהלך הנהיגה) מה לעשות שאנשים במהלך הנהיגה מדברים מעבירים חוויות על האירוע וזה בהכרח פוגע בריכוז.

 

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

 

אני לא מאשים את נהג המרצדס בכלום.

 

אני מנסה לבדוק אם היה בידו למנוע את התאונה הזו.

 

למרבה הצער תשובתי חיובית.

 

גם אם הוא בא במהירות יש לו שדה ראיה נרחב לראות כלי רכב מתקרבים, לפחות בצומת המדוברת.

 

 

ואם בעקבות השרשור מישהו ילמד משהו וימנע מעצמו תאונה כזו, דייני.

 

ואם רוצים לדקדק בהוראות החוק ( כנגד נהג המשאית יופעלו עוד סעיפים רבים מאלה הכתובים כאן ), ולדעתי הוא הולך לחטוף לא מעט שנים בכלא.

 

ההדגשות שלי.

חובת הזהירות הכללית תקנה 21

 

. (א) כל עובר דרך חייב להתנהג בזהירות.

(ב) כל עובר דרך חייב להתנהג באופן שלא

(1) יקפח זכותו של אדם להשתמש שימוש מלא באותה דרך;

(2) יגרום נזק לאדם או לרכוש ולא יתן מקום לגרום נזק כאמור;

(3) יפריע את התנועה ולא יעכבנה;

(4) יסכן חיי אדם.

 

[TABLE]

[TR]

[TD] [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

(ג) לא ינהג אדם רכב בקלות ראש או בלא זהירות, או ללא תשומת לב מספקת בהתחשב בכל הנסיבות ובין השאר בסוג הרכב, במטענו, בשיטת בלמיו ומצבם, באפשרות של עצירה נוחה ובטוחה והבחנה בתמרורים, באותות שוטרים, בתנועת עוברי דרך ובכל עצם הנמצא על פני הדרך או סמוך לה ובמצב הדרך.

 

 

[TABLE]

[TR]

[TD][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD]מהירות סבירה

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

51. לא ינהג אדם רכב אלא במהירות סבירה בהתחשב בכל הנסיבות ובתנאי הדרך והתנועה בה, באופן שיקיים בידו את השליטה המוחלטת ברכב.

 

האטה

 

52. בכפוף לאמור בתקנה 51 חייב נוהג רכב להאיט את מהירות הנסיעה, ובמידת הצורך אף לעצור את רכבו, בכל מקרה שבו צפויה סכנה לעוברי דרך או לרכוש, לרבות רכבו הוא, ובמיוחד במקרים אלה:

(1) --

(2) בדרך שאיננה פנויה;

 

 

כניסה לצומת

 

65. לא ייכנס נוהג רכב לצומת או למפגש מסילת ברזל אלא אם ביכלתו לעבור ולהמשיך בנסיעתו ללא הפרעה, גם אם תמרור הכוונה (רמזור) מתיר כניסה לצומת או למפגש כאמור.

 

ואוסיף כאן תקנה נוספת שממנה יסיק כל אחד מה שהוא רוצה להסיק.

 

עבורי רכבת או משאית כבדה מקבלים משמעות זהה.

 

[TABLE]

[TR]

[TD][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD]האטה לפני מפגש

 

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

55. (א) נוהג רכב המתקרב למפגש מסילת ברזל (להלן - מפגש) יאיט את מהירות רכבו עד כדי אפשרות לעצור על אתר ( במקום ) לפני המסילה, וינקוט כל האמצעים להבטיח את מעברו על פני המפגש ללא עיכוב וללא תקלה.

 

(ב) הוראות תקנת משנה (א) יחולו על נוהג רכב המתקרב למפגש המוגן על ידי מחסום או המסומן באות אזהרה על ידי רמזור, פעמון או אמצעי אזהרה אחרים גם כשהמחסום או אות אזהרה כאמור אינם פועלים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא דקות, לא שניות, ולא הרצאות רבות מלל. גם לא צריך להיות אופנוען כדי לישם את מה שצריך לעשות ולוודא שהדרך שאתה נוסע בה פנויה. את הדברים האלה מטמיעים מגיל צעיר, בשלב לימודי הנהיגה ואפילו מוקדם יותר במקומות עם מודעות. כאן מלמדים לעבור טסט וככה זה נראה. נהג צעיר רואה את ההורה שלו שגם הוא למד בצורה מטומטמת. לכן עד שלא ישנו את השיטה ויכניסו את לימודי הנהיגה כמקצוע חובה בבית הספר העסק ימשיך להיות קטלני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולצערינו אנו רואים זאת בחלק מהתגובות כאן

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא דקות, לא שניות, ולא הרצאות רבות מלל. גם לא צריך להיות אופנוען כדי לישם את מה שצריך לעשות ולוודא שהדרך שאתה נוסע בה פנויה. את הדברים האלה מטמיעים מגיל צעיר, בשלב לימודי הנהיגה ואפילו מוקדם יותר במקומות עם מודעות. כאן מלמדים לעבור טסט וככה זה נראה. נהג צעיר רואה את ההורה שלו שגם הוא למד בצורה מטומטמת. לכן עד שלא ישנו את השיטה ויכניסו את לימודי הנהיגה כמקצוע חובה בבית הספר העסק ימשיך להיות קטלני.

גם אם יתחילו להטמיע את כל הדברים הללו, זה יבוא לידי ביטוי אולי בעוד 3 דורות.

 

אחזור ואומר, רכבים אוטונומיים יביאו את השינוי, ויפה שעה אחת קודם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2819 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...