Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אני מעוניין לעשות טרייד אין עם סוחר.

 

הרכב שלי+תוספת כסף מצידי ,ולקבל ממנו את הרכב שאני רציתי.

 

פעם ראשונה שאני עושה דבר כזה תמיד התנהלתי עם אנשים פרטיים,מה אני צריך לדעת שהוא לא יעקוץ אותי?

העברות בעלות מתבצעת במקום? או בדואר? הרכב רשום על השם שלו או על שם הבעלים הקודמים?אם אני רוצה לעשות בדיקה לרכב עדיף להסתמך על הבדיקה שלו? או על בדיקה במכון שאני אבחר (למרות שנראה לי כל האזור מקושרים אחד לשני).

 

שמישהו יעשה לי סדר בבלאגן מהתחלה עד הסוף. תודה מקרב לב.

פורסם

קודם כל והכי חשוב בדיקה שתבצע בעצמך. לעולם אל תסמוך על בדיקה של הסוחר. אם אתם לא גרים בסמיכות, קח למכון בדיקה שקרוב אליך, או כזה שאתה מכיר.

לגבי בעלים, ברשיון הרכב הוא לא יהיה רשום על שם הסוחר, כדי לא להעלות סתם את מספר "הידיים", אלא ע"ש הבעלים הקודמים. רצוי לוודא שיש לו מסמך המעיד שהוא קנה את הרכב מהבעלים הרשום.

בד"כ ההעברה מתבצעת בדואר כששניכם הולכים יחד לסניף ומבצעים את העברת הבעלות במקום.

כמובן תוודא שיהיה מסמך המפרט את פרטי העסקה ביניכם (פרטי הרכבים וכן הסכומים הנכללים בעסקה).

בהצלחה!

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

היי ,

זה השלבים שאני הייתי פועל בהם :

 

1- השוואת מחירונים , בודק שההפרש הגיוני ולא מנופח מידי.

2-בודק פיזית את הרכב שאני רוצה , עובר עליו באופן כללי לראות אם אין שום דבר חשוד עוד לפני הבדיקה.

3-לוקח את הרכב לבדיקה , במכון שאני רואה לנכון לבדוק בו את הרכב (אני משלם את הבדיקה).

4-לאחר הבדיקה יש מקום למיקוח נוסף מבחינת מחיר במידה והיו ליקויים מעבר לכסתחים רגילים.

5-במידה והכל עבר תקין , הולכים לדואר ועושים העברה , הרכב שאתה קונה רשום על תו סוחר וזה אומר שאין הוספת יד מעבר למה שרשום ברשיון הרכב.

 

בהצלחה.

2017 Type R

פורסם

אישית נכוותי ברותחין מסוחר שניסה למכור לי רכב עם 410k במסווה של 150k תוך התחזות לאדם פרטי. כעת אני נזהר בצוננין ומעדיף להתרחק מסוחרים נקודה. השוק היום הוא לטובת הקונה ומוצף ברכבים מידיים פרטיות, אין סיבה להתעסק עם הנחשים הללו.

יום טוב גם לך

פורסם

ולא משנה עד כמה תהיה זהיר ומנוסה, עדיין אתה עלול ליפול.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
מה אתה צריך לדעת ? שהוא מחפש לדפוק אותך

ואם אתה עושה טרייד אין אז הוא גם ידפוק אותך פעמיים.... ביום!

יום טוב גם לך

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בקש לראות טיפולים במרכזי של הרכב המדובר,ברור שרשיון מקורי חייב.

כמו כן ,סוחרים לא הרבה יודעים על הרכב הנמכר ונדיר מאוד שיתנו לך לדבר

אם בעל הרכב הקודם.

פורסם
האם זה אפשרי במדים אלקטרוניים של היום?

 

בוודאי שאפשרי ומצריך רק לפטופ/סמארטפון, תוכנה מתאימה, ומחבר OBD II שעולה 20 ש"ח.

 

 

 

 


וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...