Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

הייתי רוצה לשתף אתכם התרשמות שלי מ 3 רכבים שהייתי רוצה לקנות ומה הדילמות שלי....

 

1.שברולט ספארק חדשה

בעד : מחיר , אוטומט , מאובזרת

נגד: דלק ?? , שמירת מחיר ??

 

2. סיאט איביזה 1.0 אוטו

בעד : איכות , אמינות ?? , אמורה להיות חסכונית (לפי דברי הסוכנות קצת נשמע מוגזם 1:19 בין עירוני) , שמירת מחיר (ערך ??)

נגד : קצת פחות מאובזרת , כל תוספת מחיר , מחיר הטיפולים ?? חלפים ?? שירות ??

 

3 דאציה סנדרו דיזל

בעד : מחיר , חסכון בדלק , מחיר חלפים + טיפול ?

נגד : אמינות ??? (מנוע של פלואנס מוחלש) מה יהיה עם הרכב עוד שנה שנתיים ??

 

שבוע הבא אני הולך לנסיעת מבחן על הדאציה , כבר עברתי מ השברולט לדאציה ל סיאט ...קשה מאד להחליט

 

הדרישות שלי הם פשוטות אמינות וחיסכון בדלק (100 קמ ביום בין עירוני )

אם זה יהיה רכב בנזין לאחר 3 שנים אני כבר על כמעט 90K ויהיה קשה למכור אותו ?? לכן חשבתי על דיזל אבל פה יש את שאלת האמינות , שאלה של זמן ....

 

אשמח לשמוע תגובות גם של אנשים שיש להם את הרכבים הנ"ל

 

תודה רבה

פורסם

האיביזה רכב מצויין, אבל לדעתי היא פחות אמינה מהשתיים האחרות בגלל העובדה שיש לה גיר DSG7 שעדיין אנו מדווחים שיש לו תקלות (גם ברכבים משנת 2016) ומנוע טורבו חדש יחסית, אז לא ניתן לדעת עד כמה הוא אמין.

פורסם

המנוע דיזל של רנו שנמצא בדאצ'יה נמצא פה במגוון דגמים של כמה יצרנים כבר כמה שנים טובות והוא דיי אמין, עם גיר ידני לא רואה סיבה לחשוש מאמינות.

הסטפווי גם דיי נוח.

החסרונות שלו הם איכות חומרים בינונית והנדסת אנוש שצריך להתרגל אליה, ובידוד רעשים נמוך.

הצריכת דלק בספארק דווקא טובה יחסית תודות לגיר רציף ויותר טובה מהקיה והיונדאי עם הגיר האוטומטי הרגיל.

באוטומטית יש גם את המנוע הגדול בקטגוריה ובLTZ יש בקרת שיוט שזה יתרון לנסיעות בינעירוניות בכבישים מהירים וישרים.

מה יהיה בעתיד? ימים יגידו.

פורסם

המנוע של רנו קיים מעל 10 שנים עם הספקים שונים. זהו אחד המנועים האמינים והמוצלחים. גם במגוון רכבי ניסאן מורכב מנוע כזה ( כולל הרכב שלי ). מנוע חסכוני ודי שקט. בשביל כמות הנסיעות שלך אני מעדיף דיזל. בטח לא ספארק .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

[שלום

תודה על התגובות

הפחד שלי מהדציה זה שעוד שנתיים לא תהיה יותר בארץ ואז אני תקוע ....

לגבי הסיאט מפתיע אותי שהיא פחות אמינה ..דילמה קשה

 

 

QUOTE=vladclar;5133154]המנוע של רנו קיים מעל 10 שנים עם הספקים שונים. זהו אחד המנועים האמינים והמוצלחים. גם במגוון רכבי ניסאן מורכב מנוע כזה ( כולל הרכב שלי ). מנוע חסכוני ודי שקט. בשביל כמות הנסיעות שלך אני מעדיף דיזל. בטח לא ספארק .

פורסם

נכון לעכשיו דצ'יה מוכרים טוב מאוד. היבואן מחוייב גם במקרה של הפסקת שיווק של הדגם ל 7 שנות הספקת חלפים. היבואן לא ייעלם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...