Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר במוצר שעולה כמה שקלים, שווה לקנות ולנסות גם אם יילך לפח. מה שאני מתכוון שהרעיון עובד, לא לשלול על הסף, כמו שזה הוצג פה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תרמיל גב גדול, מלא בקניות, על הכתף כל הדרך הבייתה.

גם בימים בהם גרתי בקומה רביעית ללא מעלית, וגם היום.

ולמי שטוען שזה לא אפשרי עבורו, בסדר- אל תסחוב גם 2 שישיות קולה באותה נגלה, והכל יסתדר.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

וואי כמה קליפסים כאלו יכולתי לקנות במקום עלות כל משלוחה משופרסל בכל השנים האלו.

אבל בעצם יותר כסף היה הולך לי על דלק ;)

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

היו לי כאלה, אכן יכלו להחזיק מישקל בצורה סטטית אבל בתנוע הם יהרסו ממומנט הפיתול :-).

לכן עדיףף סיליקונים קטנים או משהו דומה, הידית הזו פשוט גדולה מידי וזה פועל לרעתה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אבל אני אומר לך שאני משתמש בזה שנים ושום ידית לא נשברה או נהרסה לי, מחזיקות כמו גדולות, בתנאי שזוכרים לנעול את הלשונית.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
אבל אני אומר לך שאני משתמש בזה שנים ושום ידית לא נשברה או נהרסה לי, מחזיקות כמו גדולות, בתנאי שזוכרים לנעול את הלשונית.

קניתי אחת כזו - לא שרדה הובלה אחת אפילו (אוקי מודה העמסתי משקל ושקיות)

צריך פתרון אחר

קובי

:-)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

למקרה ורלוונטי למישהו - הזמנתי אתמול משלוח להיום בבוקר משופרסל אונליין (המשלוח הוזמן לבנימינה, אז אני מניח שהוא הגיע מסניף אור עקיבא).

 

ב-7:30 (ראבק, יום שישי, תנו לישון) התקשרו לתאם חוסרים/מוצרים חלופיים (לא היה חלב 2 ליטר, אריזה מסוימת של פטריות שלא היו טובות ועוד כמה דברים קטנים), וכמה דקות אחרי 10 השליח כבר הגיע (המשלוח תואם בין 10 ל-13).

הכל הגיע ארוז יפה בשקיות (כמו של משלוחי האוכל), מסודר בארגזים להובלה, ועם שקיות קרח עבור מוצרי החלב וכדומה.

הפירות והירקות טריים ובאיכות מצוינת (אני בעצמי לא תמיד מצליח לבחור באיכות כזאת), כל הביצים הגיעו שלמות ולא היו חוסרים.

 

בסך הכל מאוד מרוצה, ואין ספק שזה שווה את ה-30 ש"ח של המשלוח (שחוסך את כל התהליך של הגעה וקניה בסופר).

החסרון היחידי הוא ששופרסל קצת יקרים בהשוואה לרמי לוי (להערכתי סדר גודל של קצת פחות מ-10% עבור סל הקניות שלנו).

פורסם

איך אתם מגיעים להפרשים כאלה קטנים אצל שופרסל? כאשר אני מרכיב את הסל שלי, ההפרש הוא אף פעם לא פחות מ-15% לעומת רמי לוי או יינות ביתן.

פורסם
איך אתם מגיעים להפרשים כאלה קטנים אצל שופרסל? כאשר אני מרכיב את הסל שלי, ההפרש הוא אף פעם לא פחות מ-15% לעומת רמי לוי או יינות ביתן.

 

אני מניח שזה תלוי בסל הקניות של כל אחד.

הקנייה הזאת גם הייתה קטנה יחסית ("יחסית", כ-300 ש"ח), וההשוואה למחירי רמי לוי נעשתה על סמך הזכרון, ככה שיכול להיות שפספסנו עוד כמה שקלים פה ושם.

 

בקניה הבאה אני רוצה להזמין מרמי לוי באינטרנט, ואז אני אעשה כבר השוואה של כל מוצר ומוצר ביחס לשופרסל, ונראה כמה יוצא ההפרש ביניהם.

פורסם (נערך)
~

כלי שימושי נוסף שנתקלתי בו לאחרונה:

 

https://www.youtube.com/watch?v=hjyMGcxaIpw

 

זוג שקים כאלה עולה 159 שקלים בערוץ הקניות או $5.71 באמאזון, והביקורות משבחות.

מוצר מעניין אבל המשלוח גורם לו להגיע למחיר של 141 שקלים

 

עריכה:

מצאתי ב 16 שקל באיבי

http://www.ebay.com/itm/Grab-Bag-1-Pack-Reusable-Ecofriendly-Shopping-Bag-That-Clips-To-Your-Cart-BDRG-/371661244908?hash=item5688bc89ec:g:XiEAAOSwzJ5XZ5yp

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

ראיתי את המוצר לפני שעה. 5 ש"ח ליחידה במקס בשער הכרמל.

לא בטוח שבדיוק אותה איכות, אבל מה זה משנה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...