Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עם "סקייטבורד", יעני קרש עץ מרובע עם 4 גלגלים וחבל קשור.

כל הקניות מסודרות בארגזים כבר במעמד הקניה (או שאוספים ארגזים רקים של סחורה או שהסניף עצמו מרכז קרטונים לשימוש זה).

סידור הארגזים על המשטח וגרירה עם החבל 20-30 מטר עד למעלית.

 

אצלי הקניות מעטות, אז המשטח קטן, אפשר גדול יותר אם כי יש מגבלת תמרון ומשקל, סביר להניח שקניות משפחתיות יהיה קשה יותר לגרור, לסובב, לעבור חריצים במשטח....

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

במשך השנים השתנה מקור יציאת ההזמנה כ 3 פעמים, משלושת המקומות לא נתקלתי במה שאתם מתארים.

 

לגבי חוסרים, לא קרה שאין בכלל ביצים, היה L במקום XL וזה לא משהו שלא יקרה גם בקניה בסופר.

לגבי שאר הדברים שאם יש חוסרים אז הם לרוב מציעים תחליף של שופרסל, אבל אם תבקשו משהו ספציפי אחר הם משווים (משנים את המחיר) למקורי שהזמנתם.

נגיד הזמנתי אבקת כביסה סנו שעולה 30, אין והם מציעים שופרסל שעולה 27, אני מבקש אריאל שעולהיותר כ 34 והם אכן מחייבים רק 30 כמו הסנו.

יש להם הנחיה לעשות זאת כפיצוי על זה שאין במלאי את מה שהוזמן.

 

חוצמזה אם אין משהו מהמוצרים הבסיסיים (לחם/חלב/גבינה) אז מתקשרים לשירות ומקבלים החזר על המשלוח כי הרי אתם צריכים כביכול לצאת להשלמה

 

כל זה מניסיון

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אתה עושה את זה מהאפליקציה של שופרסל או מהרשת? אם תוכל גם לציין את המחיר. אני זוכר שפעם אמרו שזה עולה 30 שח(אני לא בטוח) שזה באמת סביר.

פורסם

גם אני ניסיתי כמה פעמים לעבור להזמנות אונליין. ברוב המוחלט של המקרים היו תקלות, מוצרים חסרים שאני צריך ללכת ללכת ולהשלים, מבקש בצל ירוק מקבל בצל סגול.... כל פעם משהו אחר. באיזשהו שלב כבר לא יכולתי לסמוך על זה שהמקרר של יהיה מלא ויהיו לי כל המוצרים שאני צריך. חזרתי לקניות בסניף. ניסיתי אגב לקנות גם משופרסל וגם מרמי לוי, בכל המקרים אותם סיפורים.

 

פורסם
במשך השנים השתנה מקור יציאת ההזמנה כ 3 פעמים, משלושת המקומות לא נתקלתי במה שאתם מתארים.

 

לגבי חוסרים, לא קרה שאין בכלל ביצים, היה L במקום XL וזה לא משהו שלא יקרה גם בקניה בסופר.

לגבי שאר הדברים שאם יש חוסרים אז הם לרוב מציעים תחליף של שופרסל, אבל אם תבקשו משהו ספציפי אחר הם משווים (משנים את המחיר) למקורי שהזמנתם.

נגיד הזמנתי אבקת כביסה סנו שעולה 30, אין והם מציעים שופרסל שעולה 27, אני מבקש אריאל שעולהיותר כ 34 והם אכן מחייבים רק 30 כמו הסנו.

יש להם הנחיה לעשות זאת כפיצוי על זה שאין במלאי את מה שהוזמן.

 

חוצמזה אם אין משהו מהמוצרים הבסיסיים (לחם/חלב/גבינה) אז מתקשרים לשירות ומקבלים החזר על המשלוח כי הרי אתם צריכים כביכול לצאת להשלמה

 

כל זה מניסיון

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

באיזה סופר?

לא לכל דבר יש תחליף, במיוחד בירקות, ולא לכל דבר תחליף שפוי. פעם היו רק ביצים אורגניות במקום ביצים רגילות, או קוטג' 5% במקום 9% - שזה לא רלוונטי וכו'. קפואים מסויימים שבדיוק בנית עליהם לאיזו פשטידה וכדומה. לפעמים גם פריטים מסויימים פשוט לא מגיעים ולא מזכירים אותם בשיחת הטלפון (גם לא מחוייבים).

מעולם לא הציעו לוותר על דמי המשלוח או להשוות את המחירים.

פורסם
אתה עושה את זה מהאפליקציה של שופרסל או מהרשת? אם תוכל גם לציין את המחיר. אני זוכר שפעם אמרו שזה עולה 30 שח(אני לא בטוח) שזה באמת סביר.

מהמחשב

המשלוח 30 ויורד ל10 שקלים מעל 750 שח

באיזה סופר?

לא לכל דבר יש תחליף, במיוחד בירקות, ולא לכל דבר תחליף שפוי. פעם היו רק ביצים אורגניות במקום ביצים רגילות, או קוטג' 5% במקום 9% - שזה לא רלוונטי וכו'. קפואים מסויימים שבדיוק בנית עליהם לאיזו פשטידה וכדומה. לפעמים גם פריטים מסויימים פשוט לא מגיעים ולא מזכירים אותם בשיחת הטלפון (גם לא מחוייבים).

מעולם לא הציעו לוותר על דמי המשלוח או להשוות את המחירים.

אתה לא בוחר את הסניף, זה בהתאם למקום המגורים.

בתחילה זה יצא אלי משופרסל אקסטרה פולג, אחרכך שינו לביג פולג, אחרכך מחדרה (?!) ועכשיו מאזהת' עמק חפר

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ברור, לא התכוונתי לסניף, אלא לרשת.

בכלאופן, שופרסל יקר יחסית, אני תמיד מזמין ברמי לוי, התופעות הללו רלוונטיות לרמי לוי. לא מכיר את הסופרים האחרים.

פורסם

ניסיתי במרוצת השנים להזמין ממגה ומרמי לוי מספר פעמים והתחרטתי על כל פעם, זה בכלל לא מתקרב לצורת עבודה של שופרסל

כמו כן ניסיתי דרך האתר מי-סופרמקט ובשופרסל עגלת הקניות שלי יוצאת הכי זול אז זה דיי אינדיבידואלי.

 

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
ניסיתי במרוצת השנים להזמין ממגה ומרמי לוי מספר פעמים והתחרטתי על כל פעם, זה בכלל לא מתקרב לצורת עבודה של שופרסל

כמו כן ניסיתי דרך האתר מי-סופרמקט ובשופרסל עגלת הקניות שלי יוצאת הכי זול אז זה דיי אינדיבידואלי.

 

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

+1.

פעם אחת החלטתי להזמין מרמי לוי. גם מחיר המשלוח 25 שח וגם הם אמורים להיות יותר זולים.

אבל בפועל, באתר אין מבצעים בכלל וההזמנה הגיעה במצב פשוט רע.

חזרתי להזמין משופרסל. תמיד הכל טרי, שלם, מצוננים וקופואים מגיעים עם קרחונים ואריזות שלמות.

יש שיחת טלפון אחת לתאם מוצרים תחליפיים, בא פעם אחת גם נאמר לי "הפומלות לא במצב טוב, אין סיכוי שאשים דבר כזה במשלוח".

יתרון נוסף בהזמנה מהבית הוא שאפשר לבדוק מה באמת חסר ולא לקנות על סמך זיכרון. או להזמין מהאפליקציה בדרך לעבודה, גם חוסך זמן.

עדיין, לרוב אני קונה בצורה המסורתית וסוחבים שקיות.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

ממה שהבנתי יש טווחים של שעות שהם מגיעים.

אני בתור בן אדם רווק לא תמיד בדירה בזמן (עבודה וכו').

מה אתם עושים במקרים כאלה? הם משאירים לכם את הסל ליד הבית?

Opel Adam S 2017

פורסם
פעם גם אני הייתי חלק ממשפחה, ולכן אני זוכר שאצלנו בבית הייתה חלוקה של משימות. מגיל 8-9 ידעתי ללכת לסופר לבד בשביל הדברים הקטנים של היומיום (לחם, חלב וכו'), (...)

זה בערך הגיל שבו שלחו אותי לחצות לבד את הכביש (!!) מדי יום בשביל חצי לחם לבן ו-2 חלב במכולת.

מראה לא שכיח בעידן ההורים-הליקופטרים.

בנוגע לנושא השרשור - הסופר המקומי לא זול אך ברמה גבוהה, במרחק 4 דקות הליכה -

מתמרנים בין מוצרים בפיקוח לבין מבצעים, ואת הדברים המעניינים משלימים בדרך חזרה מהעבודה, בתחבורה הציבורית. נפלאות החיים בלא-פריפריה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

המחירים באתר של שופרסל לא רעים בכלל בהשוואה לרמי לוי (המגעיל, עם האיכות הירודה מאד של הפירות והירקות) שאני נוהג לרכוש בו.

 

הבעיה היא שהמשלוח עולה 30 שקלים, ואם לוקחים בחשבון שאני עושה קניות פעם בשבוע, זה מגיע ל-120 שקלים בחודש רק עבור המשלוח. אני מניח שיש עוד קצת הפרשים פה ושם, ככה שזה יגיע לאיזה 200 שקל בחודש פער.

 

לא היסטרי, אולי שווה את הנוחות של לעשות את זה בבית במזגן ולא להילחם עם האנשים שלא ממהרים לשום מקום בסופר.

 

עריכה:

השוויתי את החשבונית האחרונה מהסופר, לאינטרנט. כמעט כל מוצר שבדקתי היה יקר יותר באינטרנט, מי יותר ומי פחות. משמעותי במיוחד היה הפער במחירי הירקות והפירות (אבל אולי מה שאקבל מהשופרסל יותר טוב מהזבל שאני קונה ברמי לוי). בנוסף היו פערים במוצרים היבשים ובמוצרי החלב.

 

להערכתי מדובר על הפרש של כ-100 ש"ח לקנייה לפחות, לא כולל משלוח.

עריכה אחרונה על ידי Cassano
פורסם
ממה שהבנתי יש טווחים של שעות שהם מגיעים.

אני בתור בן אדם רווק לא תמיד בדירה בזמן (עבודה וכו').

מה אתם עושים במקרים כאלה? הם משאירים לכם את הסל ליד הבית?

אתה בוחר את טווח השעות.

אתה גם יכול לבחור שישאירו מחוץ לדלת או לרשום בקשה אחרת כמו להשאיר ליד המדרגות או ליד המחסן או בפינה כלשהיא.

אם מראש ביקשת שישאירו בחוץ אז הם מתגברים את אריזות הקרור עם אקסטרא קרחוניות

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה

×
×
  • תוכן חדש...