Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
[ATTACH]463161[/ATTACH]

 

קניתי כזו באייס לפני כמה שנים. מאז היא צברה קילומטראז' מכובד.

לפני כמה שבועות חילקו במעדני מזרע עגלה כזו בדיוק עם מיתוג של תנובה ב10 שקלים.

לקחתי לחלקי חילוף

 

Sent from overseas using Tapatalk

 

 

petrolhead אמיתי! :-P

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כיוון שגיחה לסופר בד"כ גוררת עצבים על פותחי דלתות ומפקירי עגלות למיניהם, עברתי להזמין אונליין. מדי פעם קופצים גם לטיב טעם, אבל שם זה לא עשרות שקיות ואין בעיית משקל.

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם

~

אתם מחפשים פתרון לסימפטום ולא לבעיה.

 

או שהתכנסו פה הרבה אנשים עם משפחות ברוכות ילדים, או שאתם קונים יותר מדי אוכל. אם קשה לכם לסחוב שקיות מהסופר, אולי כדאי ללכת לשם לעיתים יותר קרובות ולקנות בכמויות יותר קטנות - זה רק יעשה את הארוחות שלכם טריות ובריאות יותר.

 

לחלופין, אם ממש חייבים לדפוק קניה שבועית באלף שקל - אולי כדאי להשקיע עוד קצת במנוי לחדר כושר, או לפחות בכמה משקולות מיד שניה.

פורסם

דריש - הערה ממש לא במקומה. אתה רווק ואין לך מושג ניהול משפחה מהו.

 

כאשר אתה צריך, כמוני, להאכיל 5 מבוגרים (ומהם 4 זכרים, שלושה מהם במחצית הראשונה של העשור השלישי לחייהם) הקניות בסופר גדולות, והוצאה של 1000 ש"ח בשבוע אינה מוגזמת (זה כולל, כמובן, לא רק מזון אלא גם חומרי ניקוי וכו', ולא הכל במכה אחת). וכל זה צריך להגיע הביתה ולהכנס למקרר ולארונות.

 

אז אולי אפשר לעבור למזון אסטרונאוטים מרוכז, אבל לא מצאתי מודעות של נאסא למכירת עודפים. בינתיים צריך לסחוב מגשים של עוף, מארזים של 48 גלילי נייר טואלט ומיכלי מרכך כביסה של 4 ליטר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ואלו התהליכים לקניות בסופר:

נסיעה לסופר

מציאת חניה

מציאת עגלה

סיור בסופר והעמסה על העגלה

תור לגבינות/בשר/שניהם

תור לקופה

העברת תכולת העגלה לקופה

הכנסת תכולת העגלה לשקיות

העברת השקיות לעגלה

טיול בזיגזגים עם העגלה לאוטו

העברת תכולת העגלה לאוטו

החזרת העגלה למקום

נסיעה לבית

העברת תכולת הרכב ללובי הבניין

העברת תכולת הלובי למעלית

העברת תכולת המעלית ללובי הקומתי

העברת תכולת הלובי הקומתי לדירה

 

נראה לי קצת מוגזם בשביל סך הכל למלא את המטבח לכמה ימים

 

ואילו מי שקונה אונליין:

יושב במזגן, אנטר.

ולמי שלא מזמין בזר באונליין (כי זה לא מומלץ מהרבה סיבות) מתקשר לקצב להזמנה, עובר דרכו בחזרה מהעבודה ולוקח שקית בלי תור.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מאז שעברתי לאופנוע אני דוחס את כל הקניות לתרמיל גב. הכל עולה איתי לדירה בקלות ובנוחות.

החסרון - קניית קורנפלקס מצמצמת משמעותית את כמות המוצרים שאני יכול לרכוש.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
ואילו מי שקונה אונליין:

יושב במזגן, אנטר.

ולמי שלא מזמין בזר באונליין (כי זה לא מומלץ מהרבה סיבות) מתקשר לקצב להזמנה, עובר דרכו בחזרה מהעבודה ולוקח שקית בלי תור.

 

 

[מצבזיקנה]היתה תקופה שקניות בסופר היו מרגיעות אותי (אלו שממלאים עגלה, או שתיים), וגם שם בד"כ יש אחלה מזגן ובחלק מהאיזורים אפילו גם אין קליטה, כך שאי אפשר להציק לי בסלולרי תוך כדי - גן עדן של ממש, לפחות עד שמגיעים לקופה[\מצבזיקנה]

 

כיום אני בעיקר מזמין עונליין אבל אז אני זוכה לקללות בלב (ובחלק מהמקרים העין גם קולטת מתחת ללשון) כי השליח צריך להעלות את הכל לקומה רביעית (אין מעלית), למרות הטיפ שמקבל ממני.

פורסם (נערך)
דריש - הערה ממש לא במקומה. אתה רווק ואין לך מושג ניהול משפחה מהו.

צריך לסחוב מגשים של עוף, מארזים של 48 גלילי נייר טואלט ומיכלי מרכך כביסה של 4 ליטר.

פעם גם אני הייתי חלק ממשפחה, ולכן אני זוכר שאצלנו בבית הייתה חלוקה של משימות. מגיל 8-9 ידעתי ללכת לסופר לבד בשביל הדברים הקטנים של היומיום (לחם, חלב וכו'), את הדברים הכבדים יותר לשבוע (פירות וירקות בעיקר) אמא הייתה קונה אחרי העבודה, אחותי הייתה אחראית על מוצרי ניקוי והיגיינה ועל כל מה שנדרש לביה"ס שלי ושלה, ואבא עשה את הנסיעה התקופתית לכל מיני 'מחסני' בשביל להביא שישיות של קולה או כמויות גדולות של בשר.

 

אם הבעיה הייתה גדולה כפי שאתם מתארים, סביר להניח שכבר היו נמצאים לה פתרונות אמיתיים ולא רק עגלות סופר מאולתרות. השוק הישראלי יודע להגיב היטב לדברים כאלה, וזה שהוא טרם עשה זאת אומר דרשני.

 

 

 

** עריכה: נזכרתי בעוד משהו **

לא כל מה שקונים בסופר צריך לשים במקרר. דברים כבדים או גדולים כמו אריזות נ"ט או סתם קמח וסוכר היו נשארים לפעמים בבגאז', ואז האדם הבא שירד להוציא את הזבל או לטייל עם הכלב היה לוקח מפתח לאוטו ומעלה את הדברים האלה בדרכו חזרה. עוד פתרון פרקטי שכולם היו לוקחים בו חלק. איך זה שבמשפחה שלי אף פעם לא היו סוגיות קיומיות כאלה? icon_rolleyes.gif

עריכה אחרונה על ידי Derish
  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

לרכרוכיות יש רק פתרון אחד. :lol:

2 נגלות מהאוטו והכל בבית, משפחה של 4 נפשות. כולל מארזים של בקבוקי מים.

בלי עגלת פנסיונרים עם קסקט תואם, בלי כל מיני ידיות פלסטיק ומוצרים נלווים חסרי תועלת.

היתה תקופה שקניות בסופר היו מרגיעות אותי

אל תצחק, אני חולה על הסופר. יכול לבלות שם שעות בטיולים, להסתכל על כל השפע במדפים, לעשות השוואות בין סוגי בירות, להסתכל על "אנשי הסופר", כיף חיים שם.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הקטע של הזמנה אונליין של פירות וירקות בעייתי.

אני בוחר כל דבר שאני רוצה, גודל מתאים, שיראו טוב וכל מה שמחפשים בפירות וירקות.

להזמין שמישהו יביא לי אני בטוח הולך לזרוק חצי לפח.

ביצים אני עובר על 10 קופסאות עד שאני מוצא קופסה שאין ביצים שבורות ואז אני שובר שניים בדרך.

גבינות אני עובר על 10 אז שאני מוצא את התאריך הכי רחוק.

חומוס אני קונה לפי התאריך הכי טוב, לא מעניין אותי תוספות או חברה.

אם אתה צריך לשבת בבית לחכות לשליח עדיף שכבר תלך בעצמך לסופר ותקנה מה שמתאים לך.

אייל

פורסם

תבניות ביצים זה משהו שצריך ללכת לרכוש באופן עצמאי. באשר לתאריכים רחוקים זה דבר שאני מבקש בהערות עבור אותו מוצר ספציפי, ברוב המקרים מתייחסים לזה ברצינות. באשר לפירות וירקות - על סמך הנסיון שלי עושה רושם שלמלקטים יש אינטרס לבחור עבורך את אלו שבמצב טוב אחרת הם יודעים שפשוט לא תרכוש מהם בשנית.

פורסם (נערך)
הקטע של הזמנה אונליין של פירות וירקות בעייתי.

אני בוחר כל דבר שאני רוצה, גודל מתאים, שיראו טוב וכל מה שמחפשים בפירות וירקות.

להזמין שמישהו יביא לי אני בטוח הולך לזרוק חצי לפח.

ביצים אני עובר על 10 קופסאות עד שאני מוצא קופסה שאין ביצים שבורות ואז אני שובר שניים בדרך.

גבינות אני עובר על 10 אז שאני מוצא את התאריך הכי רחוק.

חומוס אני קונה לפי התאריך הכי טוב, לא מעניין אותי תוספות או חברה.

אם אתה צריך לשבת בבית לחכות לשליח עדיף שכבר תלך בעצמך לסופר ותקנה מה שמתאים לך.

לא זכור לי פעם אחת שהביאו לי (באונליין) פירות/ירקות שלא נראים טוב או משהו שלא הייתי בוחר בעצמי בסופר.

במוצרי חלב הם מתחייבים לתוקף של 8 ימים, עם הגבינות אין בעיה תמיד התוקף הוא חודש+, חלב כשבועיים+.

הביצים מגיעים ארוזים בנפרד, יוצא מצב נדיר שנסדקות 1-2 יחידות במשלוח עצמו אבל תמונה אחת שנשלחת מצילום בטלפון למייל של השירות מזכה את החשבון בתבנית שלמה.

 

ממש לא רואה צורך להתחיל לברור בסופר את כל הדברים האלו כמו יהלומים, סך הכל האינטרס שלהם שיהיו 0 תקלות בפריטים האלו שחשוב שהם יראו טוב, שלמים וטריים ואפילו נראה לי שהם מוציאים למשלוחים סחורה טריה יותר מזו שעל המדפים (תלוי מאיזה סופר יוצא המשלוח)

 

לא יושב בבית לחכות למשלוח.

מתזמן את המשלוח לשעות שגם ככה יש מישהו בבית.

גם אם תזמנתי והתכניות משתנות אז נכנסים לחשבון באתר ומסמנים שישאירו את המשלוח מיחוץ לדלת, במקרה הזה הם מתגברים מבעוד מועד את חבילות הקרור בהמון קרחוניות.

 

יתרון גדול מאוד באונליין זה עניין החגים, במקום לעבור את כל הטרוף הזה שיש בסופר לקראת החג, המשלוח מגיע רגיל כאחד הימים.

 

רק שתבינו כמה הם מנסים ליעל את שביעות רצון הלקוח: פעם הגיע קרטון חלב נוזל, וכשהוצאתי מהאריזה הוא טפטף על השטיחון במטבח.

התקשרתי להעיר שיובילו ביתר זהירות מוצרי חלב, גם זיכו אותי על כל החלב שקניתי וגם ביקשו קבלת קניה של השטיחון מאיפה שהוא נקנה.

מן הסתם לא שמרתי קבלה של השטיחון שנקנה בכלל ב H&O, אז הם ביקשו תמונה שלו ומקום הרכישה ואחרי מספר ימים ראיתי זיכוי של 80 שח בחשבון!, הם אשכרה שלחו לחנות מישהו שיבדוק את המחיר של השטיחון.

 

מזכיר שיותר מ 3 שנים לא נכנסתי לסופר.

אין את עניין ההשלמות כי לא שוכחים כלום, הכל רשום ולא מסתוספים לקניות כל מיני דברים מפתים, תמיד אני מזמין כפול מפריטים שעלולים להגמר בטרם עת שזה משהו שלא עושים בקניה בסופר כדי לא לצאת עם 2 עגלות.

 

פשוט לא רואה את עצמי חוזר לקניות בסופר בחיים ולא מאמין איך אנשים עוברים את הסיוט הזה מידי שבוע וגם את נושא ההשלמות שאצל הרבה אנשים הוא מידי יום.

כמו שנאמר "התולעת חושבת שהצנון מתוק"

 

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי gsi16v

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

^

4- ארבע פעמים ברציפות שהזמנות בשופרסל אונליין הגיעו אלינו חסרות או עם ירקות/פירות רקובים או בוסר מדי. בפעם האחרונה הבננות הגיעו ירוקות ושבורות לחלוטין, כנראה מישהו עקר אותן באכזריות. מה עוד? ארבע קופסאות טונה תרגמו את עצמן לאחת. אה, ויומיים אחרי שהגיעה ההזמנה, פתחתי את הגבינ"צ שהוזמנה במעדניה לגלות עובש עליה. בת יומיים! באריזה סגורה. וכל זה בהזמנה אחת. בפעם האחרונה זה היה כל כך מוגזם שהם לפחות זיכו אותנו על הירקות\פירות.

 

ואני כבר לא מדבר על החבר'ה שאתה מנהל איתם שיחה על המוצרים: "אין לי את המוצר הזה, אין לי את המוצר ההוא, אני יכול להחליף לך במוצר מקביל שעליו (איך לא) אין הנחה". וסליחה, אבל הם שמים שם אנשים שבקושי יודעים להתבטא, קשה להבין אותם.

 

נקודת האור היחידה היא דווקא השליחים, שמגיעים תמיד בזמן ומעולם לא ביקשו או חיכו לטיפ (שאותו הם מקבלים ממני). יעילים ומנומסים.

 

אז אני לא יודע אם מדובר בסניף או מרכז הזמנות גרוע במיוחד, אבל מבחינתי, האונליין הזה יעיל רק אם ממש נתקעתי ואין לי יכולת לנסוע לחצי-חינם. וגם אז, רצוי מאד לוותר על הירקות\פירות (מה שממילא מייתר את כל ההזמנה, כי לי כבר עדיף לקפוץ למגה שלידי ולגמור עם העניין "מקומית").

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אנחנו קונים פירות וירקות בחנות לפירות וירקות, לא בסופר. בד"כ יש בחנויות האלה יותר מבחר ופחות עיוותים של הטבע.

בסופר קונים את כל הדברים האחרים.

ככה גם הקניות מתחלקות בצורה שפויה יותר לסחיבה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הבעיה בהזמנות אונליין (לפחות אצלינו) שתמיד חסרים כמה דברים. קשה לבנות על זה שאתה צריך משהו ואתה יכול להיות בטוח ב-100% שיגיע. פעם אין גבינה כזו, אין מים מינרלים, אין עגבניות, נגמרו ביצים וכו'. בזמן האחרון גם מפשלים במשלוחים, מתקשרים באותו יום לומר שיש תקלה, יבואו מחר.

בסוף אם במילא צריך לקפוץ אח"כ לסופר לקנות בשר, זה כבר לא נורא משנה. אנחנו עדיין מזמינים, אבל בתדירות נמוכה יותר.

 

ההזמנה מרמי לוי.


×
×
  • תוכן חדש...