Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • אחראי פורום
פורסם

עד לא מזמן היינו עושים נאגלות מלמטה. לא תענוג (18 מדרגות) אבל ממש לא נורא.

לי יש תחרות עם עצמי לארוז כל מה שקונים במקסימום 5 שקיות, עד היום הצלחתי.

5 שקיות זה לא בעיה בפעם אחת.

אשתי לא מבזבזת זמן על השטויות שלי ואצלה יש יותר.

אך לאחרונה החלטנו לבדוק את שירות ההזמנה אונליין בסופר (פרטי, לא רשת),

זה עובד מצויין ובעיקר משתלם כי אנחנו גרים בישוב מרוחק מהעיר.

פחות מ-30₪ והכל אצלנו במטבח.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

רק לי הכותרת העלתה את המחשבה "מה לסחוב? יש מלא מצלמות אבטחה!" ?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

הדיירים "מארגנים" עגלת סופר - מעניין אם גם פה צריך להכניס 5 שקלים. שהדיירים בבניין ליד לא "יארגנו" לכם את העגלה ש"ארגנתם" מהסופר

:)

כשגרתי ברב קומות היו בחניה כמה עגלות - כולן נעולות בשרשרות לעמודים. כל אחד דאג לעצמו (גם אני עשיתי נגלות, היתה מעלית, בבית הנוכחי שלי אין).

 

רק לי הכותרת העלתה את המחשבה "מה לסחוב? יש מלא מצלמות אבטחה!" ?

לפחות השמר לא בודק את סרט הקופה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש ידיות כאלו שמכניסים לתוכן את השקיות ואז יש לך אפשרות להרים בנוחות את המשקל הלא פרופורציונלי של הקניות..

1Pc Convenient One Trip Grip Shopping Grocery Bag Grips Holder Handle Carrier Tool D Shape For Shopping

http://s.aliexpress.com/RveAveUR

(from AliExpress Android)

 

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

פורסם
יש ידיות כאלו שמכניסים לתוכן את השקיות ואז יש לך אפשרות להרים בנוחות את המשקל הלא פרופורציונלי של הקניות..

1Pc Convenient One Trip Grip Shopping Grocery Bag Grips Holder Handle Carrier Tool D Shape For Shopping

http://s.aliexpress.com/RveAveUR

(from AliExpress Android)

 

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

 

 

הבעיה עם הדבר הזה שהוא לא עומד בעומס וצריך לקחת כל פעם פחות שקיות ממה שהייתי לוקח בלעדיו על מנת שזה לא ישבר.. אז זה לא כ"כ מועיל.

פורסם

http://www.superreasy.com

עובד באופן כמעט מושלם. כמעט,מאחר ומוגבל לשלושים קילו ולך תדע להעריך כמה שוקלות השקיות מהסופר ומתי אתה עובר את הגבול. קרה לי כבר שהעמסתי יותר מדי והברזל פשוט התעקם. החליפו לי אז מהחברה לחדש ומאז אני יותר זהיר בהעמסה אבל יכול להגיע בוודאות ששלושים קילו זה לא מעט לקניה מהסופר.

אין פעם שאני נכנס עם זה לבניין ולא שואל אותי מישהו מה זה ומאיפה קונים. מאוד אלגנטי.

אגב,זה היה גם המחיר לפני ארבע שנים כשקניתי עת זה.

פורסם
הבעיה עם הדבר הזה שהוא לא עומד בעומס וצריך לקחת כל פעם פחות שקיות ממה שהייתי לוקח בלעדיו על מנת שזה לא ישבר.. אז זה לא כ"כ מועיל.

לא שווה הרבה כי באמת קורס תחת העומס ופשוט נפתח. להבנתי יש מעין שאקלים מתכתיים שעושים עבודה דומה אבל חזקים הרבה יותר.

פורסם

uploadfromtaptalk1465720484004.jpg

 

קניתי כזו באייס לפני כמה שנים. מאז היא צברה קילומטראז' מכובד.

לפני כמה שבועות חילקו במעדני מזרע עגלה כזו בדיוק עם מיתוג של תנובה ב10 שקלים.

לקחתי לחלקי חילוף

 

Sent from overseas using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

אכן ידיות פלסטיק לא עומדות בעומס, לכן קניתי ידיות סיליקון שפשוט מחזיקים איתן את השקיות בלי ליקרוע את האצבעות.

בשתי הידיים מעמיסים את כל השקיות ועל היד השלישית תולים את שישיית המים-הבעיה ניפתרה! :-).

Silicone-Shopping-Bag-Basket-Carrier-Grocery-Holder-Handle-Comfortable-Grip-New-Worldwide-Store.jpg

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

עם עגלה של אייל אני הולך לשוק.

בזמנו הבאתי ממזבלה שתי עגלות סופר שבורות. לאחת התכתי עם דיסק ידית שבורה וליטשטי פינות. אומנם בלי ידית אבל יותר נוח להכניס למעלית.

שניה הייתה עקומה ועם גלגל שבור. יישרתי אותה והחלפתי גלגל.

שמתי את שתיהן לרווחת הדיירים בחדר עגלות, אבל לצערי לא כולם הקפידו להחזיר אותן ישר אחרי הפריקה.

אי לכך היום אחת קשורה עם מנעול ואילו השניה לרווחת הכלל.


×
×
  • תוכן חדש...