Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזמנתי כמה פעמים בשופרסל אונליין, תמיד הביאו לי כמה מוצרים דומים למה שרציתי, כי חסר במלאי. לפעמים גם בלי לבקש.

מאז אני קופץ לסופר, קונה מה שצריך ללא פירות וירקות ומתקתק הכל בשירות עצמי.

 

הבעיה מתחילה בפירות וירקות, שאני קונה בשוק, כי אין מה להשוות במחיר ובאיכות מול הסופרים השונים, אבל לסחוב 30 קילו בין הדוכנים שובר את הגב כל פעם מחדש.

 

נראה לי שהגיע הזמן באמת לקנות עגלת סבתא..

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני דווקא משתמש בידית פלסטיק הזאת כבר שנים, היא מחזיקה את כל המשקל שהיד שלי מסוגלת לסחוב, וזה הרבה יותר ממה שאני מצליח להעמיס בלי הידית. עוד יתרון זה במקרה שצריך להניח לרגע את הכבודה, נגיד כשמחכים למעלית - לא צריך להתחיל לאסוף מחדש את כל הידיות של השקיות. חשוב לשים לב שהלשונית סגירה נעולה לפני שמרימים את השקיות, אחרת הידית לא תעמוד במשקל קטן אפילו (הסגירה נותנת לה את הקשיחות המבנית). אז כמובן שצריך קודם להשחיל את הידיות כשהשקיות עדיין מונחות בתא המטען או על הריצפה, ובסוף לסגור את הלשונית ולהרים הכל ביחד.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
הפתרון הזה לשקיות ניילון שווה משהו?

המתקן הזה סובל ממה שקוראים לו בחיל האוויר 'בעיית משקל ואיזון'. מבחינה הנדסית, יש לו עיצוב לא נכון של נקודות עומס שמקשה על הנשיאה וגורם לשברים עקב התעייפות מהירה של הפלסטיק הזול. הוא גם פחות נוח לאנשים בעלי ידיים קטנות, שבאופן הגיוני נמצאים בלב קהל היעד של המוצר. לבסוף, זה נראה לא אלגנטי בעליל.

 

ישנם עיצובים מוצלחים יותר בתחום הזה, המאזנים טוב יותר את משקל השקיות על גבי המתקן, מקלים על הנשיאה, ובתיאוריה גם מאריכים את חייו. הם פשוט לא נפוצים באותה מידה וצריך להשקיע קצת יותר זמן בחיפוש שלהם ברשת. הנה כמה דוגמאות:

 

 

201011415539681.jpg

 

 

Home-essential-plastic-Carry-her-bag-device-fashion-shopping-bag-carrying-handle-does-not-hurt-the.jpg

פורסם

ב"מגה" חילקו לפני כחודש-חודשיים את המנשאים הפלסטיקיים המצ"ב.

 

עשיתי עיניים לקופאית וקיבלתי שלושה. מוכן למסור אותם תמורת סחיבת מצרכים מקנייה אחת בחצי-חינם חולון. :lol:

20160617_092248.jpg

פורסם
המתקן הזה סובל ממה שקוראים לו בחיל האוויר 'בעיית משקל ואיזון'. מבחינה הנדסית, יש לו עיצוב לא נכון של נקודות עומס שמקשה על הנשיאה וגורם לשברים עקב התעייפות מהירה של הפלסטיק הזול. הוא גם פחות נוח לאנשים בעלי ידיים קטנות, שבאופן הגיוני נמצאים בלב קהל היעד של המוצר. לבסוף, זה נראה לא אלגנטי בעליל.

 

ישנם עיצובים מוצלחים יותר בתחום הזה, המאזנים טוב יותר את משקל השקיות על גבי המתקן, מקלים על הנשיאה, ובתיאוריה גם מאריכים את חייו. הם פשוט לא נפוצים באותה מידה וצריך להשקיע קצת יותר זמן בחיפוש שלהם ברשת. הנה כמה דוגמאות:

 

 

201011415539681.jpg

 

 

Home-essential-plastic-Carry-her-bag-device-fashion-shopping-bag-carrying-handle-does-not-hurt-the.jpg

 

איך לא יצרו עדיין ידית כזאת מאלומניום וידית מגומי.

פורסם

בעניין של הזמנות אונליין, בעוונותי יצא לי לעבוד תקופה בתור מלקט.

אף פעם לא הצלחתי להבין את אלה שמתלוננים על מוצרים שחסרים במלאי. ממש אין אינטרס "לדחוף" לכם מוצרים אחרים, גם אם הייתם הולכים פיזית לסופר לא הייתם מוצאים את המוצר. יותר מזה, למלקטים יש את הפריבילגיה להכנס ולקחת מוצרים מהמחסן (וזה לא רק במקרים של מחסור במלאי בסופר, אלא גם אם הירקות והפירות בסופר לא נראים טוב, או שתאריכי התפוגה קרובים מדי). וחשוב לציין שיש לא מעט מקרים שהחוסרים הם מצד הספקים.

פורסם

הרבה יותר קל למצוא תחליף או רעיון אחר במקום משהו קריטי, כאשר אתה כבר בסופר מסתובב בנחת כאשר כל המחשבה שלך היא על הקניות ומה מכינים. כאשר תופס אותך איזה טלפון ממישהו עצבני מהסופר שנובח עליך באותו רגע אין את זה וזה וזה וזה, חסר סבלנות לחלוטין, אי אפשר להחזיק אותו עכשיו על הקו 10 דקות בזמן שאתה מחליט מה לעשות.

 

Sent from my HTC 10 using Tapatalk

פורסם

למי שפיקפק ביעילות ידיות הפלסטיק - הנה צילום מהיום, 15 ק״ג על הידית והיא לא הראתה שום סימן לקריסה, יותר מזה כבר קשה לי להרים ביד אחת, גם מבחינת משקל וגם מבחינת סירבול בהליכה. בנשיאה של שקיות בלי עזרים הייתי מצליח לקחת חצי בערך..

 

5036c943683f7f4473228dfaf6015ebe.jpg

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
למי שפיקפק ביעילות ידיות הפלסטיק...

אתה מטעה את הקוראים, גם אם לא בכוונת זדון.

 

כמו (כמעט) כל מוצר נפוץ אחר שמגיע מסין, הידיות האלה מיוצרות במפעלים שונים ומחומרים שונים, עם סטנדרטים שונים של בקרת איכות. קשה לדעת על מה תיפול בהזמנה אונליין, ואפילו בין ידית שנקנתה ברמי לוי לבין זו שבחנות הכל בדולר הקרובה לביתך יתכנו הבדלים. העיצוב של המתקן הזה מועד כאמור לפורענות והיקפי הייצור שלו גבוהים, לכן הסיכון ליפול על מוצר פריך שיתפרק לך בידיים אחרי חודש גבוה יחסית.

 

דוגמה טובה להבדלים כאלה ראינו בשנה שעברה עם הסקייטבורדים הממונעים שעלו באש. כשמוצר כזה נמכר היטב, הביקוש גורם לתחרות בין ספקים שמחפשים להוזיל עלויות ע"י שימוש ברכיבים זולים. במקרה של הסקייטבורדים אלה היו סוללות מאיכות ירודה, ובמקרה של הידיות זה יכול להיות חומר הגלם או הקפיצים שבכפתור. היות והייצור אינו מפוקח למעשה ובקרת איכות היא לא הצד החזק של הסינים (במיחד במוצר שעולה גרושים), קשה לצפות את התוצאות.

 

בקיצור - אני שמח שנפלת על ידית מוצלחת, אך לא הייתי ממהר להסיק מסקנות מרחיקות לכת על איכות המוצר על סמך מקרה בודד. לטוב או לרע.


×
×
  • תוכן חדש...