Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אנחנו זוג צעיר ללא ילדים, השיפוצים הסתיימו ואנחנו יכולים להכנס לדירה (אזור ראשון לציון), צריכים מכשירי חשמל חדשים:

תנור בילד אין, גודל סטנדרטי בלי דרישות מיוחדות, מחיר עד 2000~ ש"ח.

מקרר 550~ ליטר, עדיפות לגובה עד 1.80, תקציב עד 5000 ש"ח

מכונת כביסה, אין צורך ביותר מ6 ק"ג, מקציבים עד 2000 ש"ח.

 

חשוב לנו שמשך האחריות על המוצרים תהיה סבירה ושהפירמה תהיה מהמומלצות והנפוצות.

יותר מאשמח להמלצות בנוגע לדגמים/חנויות/פירמות, ושהכל כמובן יהיה מנסיון אישי ולא מסטיגמות שנשמעו מהשכן.

ממה שראיתי עד עכשיו, רשתות כמו מחסני חשמל המחירים סבירים, אך יש חנויות עם מחירים יותר זולים למרות שהדגמים ותנאי האחריות זהים לחלוטין.

תודה מראש.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

מכונת כביסה אני ממליץ על בוש.(לי יש דגם 20260 MEׂ)

(החלפתי תושבות למכונה שלי אחרי 10 שנים...)

ממליץ לך לרכוש - המכונה הבאה שלי תהיה זו שהכי קרובה לדגם הזה(סביב ה2400 שקל,ניתן למצוא בפחות)

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

לי יש מכונת כביסה של בוש תנור של בוש ומקרר גדול של LG (מקפיא עליון, אאלט ~3500 שח) מכולם אני מרוצה

התנור עלה יותר מהתקציב שלכם אבל המקרר פחות אז א. זה מתאזן, ב. אם אתם לא אופים הרבה יש תנורי בוש שנכנסים בתקציב שלכם

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

מרבית מכשירי החשמל הלבנים אצלי הם בוש וסה"כ אני מכונת מכונת כביסה קיבלה תיקון קטן באחריות בלי שום בעיות, למרות שנבעה משימוש לא נכון שברם העזומן תור בסוכנות מרכז חורב ב 25/05/16 ב15:10 .ניתן להגיע בטווח של 10 דקות מהשעה שנקבעה. העמסת יתר.

כיריים אינדוקציה של סאוטר ששני משטחים הפסיקו לפעול טופלו גם הם במסגרת האחריות.

אכזבה מסויימת ממקרר סמסונג - קניתי מקרר יקר מאוד, הגיע עם דנט בדלת שהתגלה אחרי שאשתי חתמה חיובית, לא תוקן. התברר כי מדובר ביבוא מקביל. מבחינתי נון רציני למחסני חשמל שמנציבם הבנתי שמדובר ביבוא רשמי. כנראה שבגודל הדרוש לך כדאי לבדוק שארפ

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ההמלצות שלי:

 

תנור: בוש\אלקטרולוקס\AEG. יש דגמים סבבה באיזור 2000 שח.

מקרר: שארפ.

מכונת כביסה: אל תהיה מצחיק ותגיד "6 קג מספיק לי". היום הסטנדרט זה 7 ק"ג - תיקח 7 ק"ג. שומע ממשפחה ומכרים שמרוצים מאוד מסמסונג ובוש. לי אישית יש בבית LG 7 ק"ג והיא נהדרת, מאוד מרוצים ממנה. הייתי שוקל גם LG.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

פחות אמליץ לך על מותגים - אלא על מקום ששווה לקנות בו.

יש מקום במושב יגל שמוכר מכשירי חשמל גדולים (הכל חוץ מטלויזיות) מעודפים.

 

בשונה מרוב החנויות שמגדירות את עצמם עודפים - פה ההבדל במחירים הוא מאוד מהותי.

המכשירים שם הם לא הדגמים הכי חדשים - אבל המחירים ממש ברצפה.

שאלתי אותו איך זה עובד? הוא אמר שהם קונים בסטוקים סחורה של מוצרים מדגם אחד לפני החדש, ומוכרים ממש בזול.

חלק מהמוצרים הם תצוגה.

 

דוגמה לקניות שאני עשיתי, וכן אנשים אחרים מהמשפחה:

תנור מובנה של BOSCH במחיר של 980 ש"ח

כיריים בילט אין (לא זוכר את החברה - משהו גרמני): 450 ש"ח

מקרר עם שריטה על הדלת של SAMSUG : במקום 9500 לפי זאפ, מכר ב 5700 עקב השריטה.

 

כמובן שהכל עם אחריות מלאה.

 

מומלץ לעבור שם אם עושים קניה גדולה.

 

יש להם 2 סניפים:

ביפו - שם יש בעיקר מוצרים חדשים. לדבריו יותר זולים מהמתחרים, אבל כל הדגמים הכי חדישים.

מושב יגל - המקום הבאמת זול.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
פחות אמליץ לך על מותגים - אלא על מקום ששווה לקנות בו.

יש מקום במושב יגל שמוכר מכשירי חשמל גדולים (הכל חוץ מטלויזיות) מעודפים.

 

בשונה מרוב החנויות שמגדירות את עצמם עודפים - פה ההבדל במחירים הוא מאוד מהותי.

המכשירים שם הם לא הדגמים הכי חדשים - אבל המחירים ממש ברצפה.

שאלתי אותו איך זה עובד? הוא אמר שהם קונים בסטוקים סחורה של מוצרים מדגם אחד לפני החדש, ומוכרים ממש בזול.

חלק מהמוצרים הם תצוגה.

 

דוגמה לקניות שאני עשיתי, וכן אנשים אחרים מהמשפחה:

תנור מובנה של BOSCH במחיר של 980 ש"ח

כיריים בילט אין (לא זוכר את החברה - משהו גרמני): 450 ש"ח

מקרר עם שריטה על הדלת של SAMSUG : במקום 9500 לפי זאפ, מכר ב 5700 עקב השריטה.

 

כמובן שהכל עם אחריות מלאה.

 

מומלץ לעבור שם אם עושים קניה גדולה.

 

יש להם 2 סניפים:

ביפו - שם יש בעיקר מוצרים חדשים. לדבריו יותר זולים מהמתחרים, אבל כל הדגמים הכי חדישים.

מושב יגל - המקום הבאמת זול.

 

אשמח לשם הכוונה ומיקום של המקום הנ"ל במושב ייגל.

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

לדעתי הקריטריון הכי חשוב הוא משך האחריות. אם מתקלקל כרטיס אלקטרוניקה, מחיר התיקון כל כך יקר עד שלא כדאי לתקן ועדיף לקנות מכשיר חדש.

 

תנור - יש לזנוסי אחריות 5 שנים

מכונת כביסה- מדי פעם יש לזנוסי ולקונסטרוקטה אחריות 5 שנים בתוספת מחיר קטנה.

פורסם
פחות אמליץ לך על מותגים - אלא על מקום ששווה לקנות בו.

יש מקום במושב יגל שמוכר מכשירי חשמל גדולים (הכל חוץ מטלויזיות) מעודפים.

 

בשונה מרוב החנויות שמגדירות את עצמם עודפים - פה ההבדל במחירים הוא מאוד מהותי.

המכשירים שם הם לא הדגמים הכי חדשים - אבל המחירים ממש ברצפה.

שאלתי אותו איך זה עובד? הוא אמר שהם קונים בסטוקים סחורה של מוצרים מדגם אחד לפני החדש, ומוכרים ממש בזול.

חלק מהמוצרים הם תצוגה.

 

דוגמה לקניות שאני עשיתי, וכן אנשים אחרים מהמשפחה:

תנור מובנה של BOSCH במחיר של 980 ש"ח

כיריים בילט אין (לא זוכר את החברה - משהו גרמני): 450 ש"ח

מקרר עם שריטה על הדלת של SAMSUG : במקום 9500 לפי זאפ, מכר ב 5700 עקב השריטה.

 

כמובן שהכל עם אחריות מלאה.

 

מומלץ לעבור שם אם עושים קניה גדולה.

 

יש להם 2 סניפים:

ביפו - שם יש בעיקר מוצרים חדשים. לדבריו יותר זולים מהמתחרים, אבל כל הדגמים הכי חדישים.

מושב יגל - המקום הבאמת זול.

 

אשמח גם לשם המקום והכוונה.



האם יש להם אתר מסודר?

×
×
  • תוכן חדש...