Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2188 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מצטרף לדבריו של amiger,

 

בסופו של עניין מדובר על התרשמות ראשונית ומבחנים מקיפים יותר יגיעו בהמשך. יחד עם זאת, רוב הסקירות הראשוניות חיוביות מאוד ויש קומץ שפחות התלהבו.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

קורו

 

לגבי ה 70 מותגים ראיתי לבד

 

לגבי הג'וב בפולקסווגן תודה שהארת את עיני.

 

האם אתה יודע וזה נשאלת בהודעה הקודמת שלי, מי הם עוד 15,999 הלקוחות שלהם.

 

ושאלה אחרונה

 

האם אתה מאמין באמת ובתמים שבגלל ההסכם עם פולקסווגן ( בוא נרחיב VAG ) בוחני אוטוקאר ישמיצו את כל היצרנים על שלל רכביהם פרט לואגיות?

 

אני לא חושב כך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי את רשימת הלקוחות שלהם. האם זה רלוונטי?

 

אם הם יתחילו להשמיץ באופן בוטה, זה לא יעבוד. Soft power ;-)

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל הביקורות שקראתי, למגוון מכוניות, היו חוסרים. לא ראיתי ביקורת אחד ל-A3 שבה התייחסו למיקום המטומטם של מתגי חלונות החשמל (שהרי המנטרה היא שאודי הם אלהי הנדסת האנוש)

 

תראה, נוחות מושבים וכו', זה עניין גם של אנטומיה.

לגבי ה-A3, היתה לנו אחת מודל 2006 (בערך), והנדסת האנוש היתה דפוקה. פתחי מזגן קטנים, בקרי מזגן טיפשיים, מערכת אודיו ביזיונית... שומדבר מיוחד או חכם.

 

אבל, באמת שמיקום מתגי חלונות זה לא בדיוק משהו מרכזי במכונית. כמה פעמים אתה כבר מתעסק עם החלון בנהיגה?

מיקום ידנית הילוכים, זה עניין אחר. נוחות מושבים, תנוחת נהיגה... דברים שמרגישים כל הזמן.

 

למרות שברור שלא קונים רכב בלי לנסותו, ועדיין מאוד מעניין גם לבדוק את הביקורות שמגיעות. הן לעיתים יכולות לתת לך דגשים למה לשים לב, לפני נסיעת מבחן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם נתחיל לחלק לרזולוציות מה משנה יותר, תחושת כפתורי המזגן או מיקום כפתורי החלונות, לא נצא מזה. שוב - שכל אחד יחליט מה שבא לו, איך שבא לו ועל סמך השיקולים האישיים שלו. רק שמי שלא עושה את זה משיקולים אובייקטיביים (ואף אחד לא חייב) שלא יתיימר לעשות כן.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בחנתי מספר רכבים של ב.מ.וו. במרביתם:

- מערכת השמע סבירה לכל היותר.

- המצב האוט' של המגבים צולע.

- המיקרופון לא טוב (מתקשים לשמוע את הנהג בצד השני של הקו).

- הזרמת מוסיקה דרך בלוטות' היא בעייתית כי אין שליטה מההגה (בכל קיה זבת חוטם זה עובד נפלא).

- משענת היד בדלת לעיתים מעט מפריעה בנהיגה תובענית.

- החגורות חסרות כיוון.

- פתח ההטענה של תא המטען בעייתי (סדרה 3).

 

ואני בטוח שאפשר למצוא עוד כמה דברים. מעולם לא ראיתי אזכור לדברים הללו במבחני דרכים ולדעתי מדובר על רכבים מצוינים, למרות הפאקים הקטנים לעיל.

 

כפי שציינתי קודם לכן, רוב המבחנים אוהדים ונותנים לג'וליה ציון גבוה, זה מעודד לשמוע. מקצתם מציינים כי אמנם נוחות הנסיעה, ההתנהגות והמנוע מעולים, אך יש לה חסרונות (שווי ערך לדבריהם) בדמות מתגים, ברכב טרום ייצור, אשר אינם מקנים תחושה מספיק יוקרתית. נו באמת...

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

שלום לך הפועל חיפה אהובתי.

 

היו בבית ספרי כ 1000 תלמידים שניים מהם היו הפועל חיפה

 

חבר ואני.

 

איזה תהפוכות עברתי איתם, לרדת ליגה ומה לא, עד שבא רובי שפירא , ולקחו אליפות.

 

זה היה לפני 17 שנה בדיוק . 17 בגימטריה = טוב.

 

אז ורק אז כשהיא בשיא פרשתי.

 

די כמה אפשר לסבול.

 

העברתי את אהדתי למכבי חיפה ולקבוצה אלמונית מספרד ברצלונה.

 

החזקתי אלפות בתקופות שרובכם טרם בקעתם מהביצית השמאלית.

 

אי אפשר כל פעם שיש דיון שתצאו מעורכם כדי להגן על התוצרת המעולה.

 

אם היא הייתה כל כך מעולה איך קורה שפחות מ 60 אלף יחידות ממתת האל הזו נמכרו בשנת 2015 באירופה לעומת BMW כ 750 אלף.

 

קטונתי.

 

אולי הג'וליה תחזיר אותה למסלול תרתי משמע.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא "עשיתי" כלום, זה הבוחן האיטלקי העיר על זה.

 

זה לא שהסתכלתי בסרטון ומבלי שמישהוא אמר משהוא על זה חוויתי דעה על הכפתורים.

אם זה מה שלקחת איתך מכל הביקורת שלו, מה אפשר להגיד?

 

בכל אופן, הוא מתאר משהו שדורש שיפור מסויים ולדבריו נאמר לו ע"י גורמים רשמיים שאכן עובדים על זה, ואתה מנסה להפוך את זה לאיזשהו דיל ברייקר. תמוה.

 

ציינת מקודם שמה שחשוב זה לא יכולות הדריפט אלא איכות החיים בתוך תא הנוסעים. אני מסכים איתך שעבור רוב הלקוחות היכולת הדינאמית שלה אינה חשובה כל כך לכשעצמה. אבל זה נכון גם בב.מ.וו ואתה לא רואה אותם זונחים את היכולת הדינאמית.

 

בכל אופן, זה מביא אותי לעניין בקרת האחיזה. מהתיאורים שקראתי, מצב 'דינאמיק' בג'וליה מקביל פחות או יותר ל-'ספורט פלוס' בב.מ.וו - האוטו מרשה לשחק, אך לא להגזים. אמנם בב.מ.וו אכן ניתן לנתק את הבקרות, אך סביר להניח ש-95% מהלקוחות לעולם לא יעשו זאת. לכן, זה לא כזה נורא.

 

יחד עם זאת, אני אישית הייתי שמח אם אלפא היו שוקלים את העניין מחדש וכן מאפשרים ניתוק מלא. ראיתי ראיון עם פיליפ קריף (אחד המהנדסים הבכירים בפרוייקט); מדבריו ניתן להבין שהם כן מוכנים לשקול זאת.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים יקרים, למה ככה? או באנגלית של דודו טופז זל WHY LIKE THIS?

 

משתתפים בדיון הזה כותבים מכובדים ונכבדים של הפורום, ומתקוטטים להם, בצורה איך לומר - טיפה לא מכובדת.

 

ומה אני חושב? אני חושב שבימינו הצליחו להנדס לכלי הרכב המנועי את הצורה או באנגלית טקסנית (כמו שאומר BAGIRA)

THEY HAVE ENGINEERED THE FXXK OUT OF IT.

הכל לחלוטין אוברקיל מבחינת היכולת על הכביש הציבורי.

יש הסתברות גבוהה שאסטרה דיזל תקיף את סבילברסטון מהר יותר ממכונית פורמולה אחת של שנות השבעים. של שנות השישים כמעט בטוח.

 

אז בג'וליה הכפתורים יש להם חופש? והמשקל של הידיות (WEIGHTING) איתות לא נכון? איך ה-HEADLINING? נחות משמעותית משל ב.מ.וו? איך רעש הטריקה של הדלת?

 

גם הפנים של ה-156 היה נחות משל הבימר המקבילה, זה לא הפריע ל-6 מתוך 10 בעלי סדרה שלוש להחליף ל-156. בבריטניה. המקביל של המשמתש הסטנדרטי בבריטניה כנראה נוטרים פחות טינה מהיוזר הישראלי שעוד זוכר לאלפא את הסוד (שהחלידה) את ה-33 (אבוי) את ה-75 (ליד) וכו', ובאופן כללי אלפא מתיישרת לו עם בעיות אמינות, חלודה, וכמובן, חשמל. (הפנסים לא חלשים יותר באלפא?)

 

לדעתי ההתקוטטות רק תמשיך כשיצאו לכביש הדגמים הרגילים.

 

לדעתי העולם מעניין יותר כשיש מוצרים שונים שקוראים תיגר על ההגמוניה הגרמנית. במיוחד כשמדובר במותג שמתוך שלשות משתתפות מרוצי הגרנד פרי (בשחר ימיו) הוא היחיד שמוציא מכונית בסגמנט זה בימינו (אני לא מאלו שחושבים שאוטו יוניון זה העבר הישיר של אאודי).

 

רוצים עולם בלי אלפא רומאו? זה לא קצת כמו מונדיאל בלי השתתפות של נבחרת אנגליה? קצת לחלוחית חברים...

 

מצידי שתהיה פחות טובה, רק שתקרא תיגר בכבוד. לא רוצה אלפא קלינית, קליניות יש מספיק במוצרים שיוצאים מגרמניה.

 

קיבלתי אגב מייל ממועדון אלפא רומאו המקומי, הדילרים פנו אליהם, הם מחפשים ג'וליות (105) בישביל ארועי המכירות באולמות התצוגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם הפנים של ה-156 היה נחות משל הבימר המקבילה, זה לא הפריע ל-6 מתוך 10 בעלי סדרה שלוש להחליף ל-156. בבריטניה. המקביל של המשמתש הסטנדרטי בבריטניה כנראה נוטרים פחות טינה מהיוזר הישראלי שעוד זוכר לאלפא את הסוד (שהחלידה) את ה-33 (אבוי) את ה-75 (ליד) וכו', ובאופן כללי אלפא מתיישרת לו עם בעיות אמינות, חלודה, וכמובן, חשמל. (הפנסים לא חלשים יותר באלפא?).

 

לא יודע מאיפה הוצאת את זה (6 מתוך 10 וגו').

ה-156 לא הצליחה מספיק מסחרית, כי היא פשוט היתה פחות טובה מסדרה 3. אבל היא היתה יותר זולה ועם עיצוב מיוחד, ויחסית הצליחה יפה. יחסית.

 

לגבי המוניטין של אלפא, בבריטניה זוכרים מצויין ונוטרים מעולה. הרבה יותר טוב מבארץ (הרבה גשם, הרבה חלודה...).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אך יש לה חסרונות (שווי ערך לדבריהם) בדמות מתגים, ברכב טרום ייצור, אשר אינם מקנים תחושה מספיק יוקרתית. נו באמת...

 

 

אתה יודע מה, אם מדובר ברכב תרום ייצור, אני לוקח את כל דבריי בחזרה.

 

אני התרשמתי שהייצור התחיל הלכה למעשה כבר לפני חודש (כבודו אפילו העלה תמונה של פס הייצור והכריז על תחילת ייצור) וב 10 לחודש הוכרז על חשיפה ותחילת שיווק.

 

אז או שהם כבר מייצרים על פס הייצור רכבים שהם טרום ייצור או שאני כבר לא יודע מה לחשוב...

 

בכל מקרה, את כל מה שיש טוב באלפא סיכמתי באחת מההודעות הראשונות ש"אם בוחן רכב מנוסה מתנייד ביום יום על M3 ולאחר סיבוב קצרצר על ה QV הוא לא בטוח שהוא יבחר שוב ב M3, זו תעודת כבוד ענקית" אבל התעלמת מזה והחלטת שאני לוקח מהביקורת רק את המטגים והוישרים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מאיפה הוצאת את זה (6 מתוך 10 וגו').

ה-156 לא הצליחה מספיק מסחרית, כי היא פשוט היתה פחות טובה מסדרה 3. אבל היא היתה יותר זולה ועם עיצוב מיוחד, ויחסית הצליחה יפה. יחסית.

 

לגבי המוניטין של אלפא, בבריטניה זוכרים מצויין ונוטרים מעולה. הרבה יותר טוב מבארץ (הרבה גשם, הרבה חלודה...).

 

FALOU הנכבד - למה ככה (WHY LIKE THIS)?

למה לא לומר למשל - האם תוכל בבקשה לומר מה המקור שלך לגבי הנתון של 6 מתוך עשר?

במקום - לא יודע מאיפה הבאת וגו'.

 

אבל ניחא - הנתון מתוך מגזיני הרכב המופתעים של אותה התקופה, זה ספציפית מתוך CAR. כשתהיה לי דקה אעלה לעליית הגג לחפש בקופסאות את המגזין הספציפי.

 

לא אמרתי שה-156 הייתה יותר טובה, היא לא הייתה יותר טובה.

בבריטניה יש מושג שנקרא - A BIT DIFFERENT ובקטגוריה הזו ה-156 הצליחה.

 

הסוד החלידה כאן בצורה שבישראל היית יכול רק לדמיין. למשל החלפת שמשה קדמית שנסדקה באחריות אצל דיל מרכזי הסתיימה בטוטאל לוסט לרכב שכן החלון יצא עם הגומי כולל כל הפח של קורות A, חלק מהגג, והסקאטל.

אחרי סיפור כזה בישראל לא הייתה נמכרת אלפא אחת בחיים.

באנגליה הן ממשיכות להימכר, כמובן שחלודת מרכב אצל כל היצרנים כיום היא עניין היסטורי לגמרי - זה שאתה מתייחס לזה מראה מהי כוחה של סטיגמה, ואתה עוד אחד הארזים. מה יגידו אזובי הקיר?

 

בברכה

גדי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2188 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...