Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2188 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

30 לאוגוסט יש לי יומולדת...אם מישהוא בסמל"ת רוצה להפוך אותי לשגריר הכי לא צפוי שלה...:roll:

 

משהוא בסגנון של צייד שהופך לפעיל שמירת טבע. :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

גם מהצד השני, של האוהדים, אף אחד לא נהג והם אך ורק ניזונים ממה שנאמר בסירטונים.

 

אני טועה?

לפחות עבורי האוטו הזה עדיין לא אומר כלום, למעט מראהו שבתמונות מזכיר לי יותר מדי את סידרה 3, נדמה לי גם שלא תמצא כאן מישהו שטוען אחרת, עד כאן בצד של הטובים, בצד של הרעים גם לא תמצא מישהו שיספר לך שהאוטו לא משהו כי נהג עליו, כן יספר לך שהוא לא משהו כי הוא מכיר את המבחנים האלו ויודע לקרוא בין השורות ובכלל יש גם הענין של הכפתורים שיבריח מיד את ציידי הפרימיום. לשם ניסיתי להביא את הענין, כלומר לנקודה העקרונית, לא לשאלה אם אלפא זה טוב וב.מ.וו זה קקה, לא בטוח שהצלחתי. ו"טובים" ו"רעים" כמובן בהשאלה, רעים זה כידוע רק אנטישמים וכאלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע להגעתה לארץ, סמל"ת מנהלים מו"מ עם אלפא. מתישהו בין אוגוסט לאוקטובר.

מי זה היה שאמר שהוא יודע בוודאות שהיא תגיע ביוני, והתווכח איתי כשאמרתי שאין מצב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אותם "יודעי דבר" מ "כל משלוח ה 500X נמכר מזמן!"?:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עדיין מתקשה להבין מדוע כל ביקורות הרכב הבריטיות מציינות שלהיט המכירות יהיה דגם הדיזל?

 

זה בגלל שהוא היחיד עם אופציה ידנית?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה כי באנגליה הדיזל שולט ביד רמה (לא מגובה בסטטיסטיקה, רק מרושם אישי). כמעט בכל ביקורת אנגלית שאני רואה מדברים על הדיזל בתור הדגם הכי רלוונטי לשוק.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקנדל VW פגע אמנם במכירות, ונדמה לי שבפעם הראשונה זה שנים, מכירות דיזל ירדו לעומת בנזין, אבל עדיין מהווה כ-50% 45% מהשוק אני מאמין. רוב רובם המוחלט של דגמי סדרה 3 ו5 למשל נמכרות שם בגרסאות דיזל, בעיקר 320d ו520d.

כמעט כל מבחני הדרכים במגזינים שם נערכים בגרסאות דיזל, עם מעט מאוד התייחסות לדגמי בנזין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם אוטוקאר מקובלים על חובבי הפורום סולדי המותג? :roll: הם פשוט לא כתבו הרבה שלילי, אז, מה שנקרא, אני רק שאלה.

 

לגבי הכפתורים (הרי זה חשוב עשרות מונים מיתר התכונות):

 

As for the quality of the fixtures and fittings, it's acceptable in itself, but not up to the standards of the best Germans, even though the Giulia range will almost shadow these rivals on price albeit, it is claimed, with a slightly richer equipment mix.

 

שזה בדיוק הרושם שקיבלנו בג'נבה.

 

לגבי היתר, הפחות חשוב, כמו ההתנהגות והנוחות:

 

the passive monotube ZF-Sachs units have beautifully-judged calibration. The Giulia's very rigid body structure helps their task, the overall result is a remarkably smooth, quiet, well-controlled ride combined with low roll angles, taut responses to the driver's directional commands and a deliciously grippy, progressive, light-footed pointability.

 

This dynamic mix is, frankly, a revelation.

 

לגבי המנוע:

 

The engine revs very smoothly, but with the fizzy edge you always hope for in an Alfa, and its throttle response is mostly sharp enough to make you forget there's a turbine wheel to spool up. There's enough near-instant torque to make the Giulia feel smaller and lighter than it is, although aluminium subframes, suspension arms and some body panels have helped pare the weight back.

 

לגבי הגיר:

 

The gearbox helps this sense of keenness. It's a ZF torque-converter auto, but its shifts are as quick and definite as a decent double-clutcher's, heightening the Alfa's aura of alertness. In the D (Dynamic) mode of the DNA switch the foregoing is heightened, but not to the point of hyperactivity.

 

אבל למען ההשכלה והרחבת הבסיס התאורטי אשמח אם תסבירו לי הכיצד הביקורת היא, בעצם, שלילית.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבדתי בשרשור, מישהו יכול לפרט על המושבים שברכב? נראים מדהים, הבדלים לעומת הרכבים המתחרים? לא בקיא בנושא

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עדיין מתקשה להבין מדוע כל ביקורות הרכב הבריטיות מציינות שלהיט המכירות יהיה דגם הדיזל?

 

זה בגלל שהוא היחיד עם אופציה ידנית?

לבן דוד שלי האנגלי הייתה מזראטי דיזל עד שנמאס לו והוא קנה משהו הרבה הרבה יותר חזק.

 

עוד אחד באנגלית

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2188 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...