Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2188 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

בכל אופן הייצור של הג'וליה כבר החל.

 

בהתיחס להודעה הזו שלך, אני אמור להבין שהרכב כבר בייצור אבל הם עדיין עובדים על תיקון של כל מיני דברים (תוך כדי ייצור) ולעיתונאים הם מסרו למבחן רכבי תרום ייצור?

 

כדאי שתעשה סדר בעובדות.

 

אלפא רומאו עושים מעצמם צחוק, זה לא אומר שגם אתה צריך לעשות מעצמך צחוק.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אתה יודע מה, אם מדובר ברכב תרום ייצור, אני לוקח את כל דבריי בחזרה.

 

אני התרשמתי שהייצור התחיל הלכה למעשה כבר לפני חודש (כבודו אפילו העלה תמונה של פס הייצור והכריז על תחילת ייצור) וב 10 לחודש הוכרז על חשיפה ותחילת שיווק.

 

אז או שהם כבר מייצרים על פס הייצור רכבים שהם טרום ייצור או שאני כבר לא יודע מה לחשוב...

 

בכל מקרה, את כל מה שיש טוב באלפא סיכמתי באחת מההודעות הראשונות ש"אם בוחן רכב מנוסה מתנייד ביום יום על M3 ולאחר סיבוב קצרצר על ה QV הוא לא בטוח שהוא יבחר שוב ב M3, זו תעודת כבוד ענקית" אבל התעלמת מזה והחלטת שאני לוקח מהביקורת רק את המטגים והוישרים.

 

בהתיחס להודעה הזו שלך, אני אמור להבין שהרכב כבר בייצור אבל הם עדיין עובדים על תיקון של כל מיני דברים (תוך כדי ייצור) ולעיתונאים הם מסרו למבחן רכבי תרום ייצור?

 

כדאי שתעשה סדר בעובדות.

 

אלפא רומאו עושים מעצמם צחוק, זה לא אומר שגם אתה צריך לעשות מעצמך צחוק.

אני יודע שהייצור החל וממה שאני קורא, נראה שעושים במקביל קצת fine tuning.

 

ייתכן גם שהרכבים באירוע העיתונות הם מסדרת ייצור קודמת. לחלופין ייתכן גם שאלפא רצו לראות אילו נקודות "חולשה" יעלו אחרי האירוע על מנת לטפל בהן.

 

נ.ב. אתה נורא דרמטי.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא מגיש בחשיפה הראשונית לבכירי עתונאות הרכב העולמית מוצר בוסר בשביל "לראות איזה נקודות חולשה יעלו".

 

אף אחד!

 

בדיוק כמו שאף אחד לא עושה פיין טיונינג לאחר התחלת הפעלת הקו ייצור, אלא אם מדובר באיזו קטסטרופה שהתגלתה לאחר השיווק וגם אז, מוציאים ריקול ולא עוצרים ומשנים פס ייצור כ"כ מהר ואת השינוי לפס הייצור משאירים למתיחת הפנים.

 

סליחה, אבל אין לך מושג על מה אתה מדבר ואתה ממציא בשליפה מהשרוול תירוצים חסרי אחיזה במציאות.

 

 

אני לא דרמטי, אני כועס על רמת הטיעונים שלך, הכתב הזה שיכור, הכתב ההוא הזוי, השלישי בכלל מקבל מעטפות כסף, הרכב בוסר בכוונה, הרכב טרום ייצור, הייצור כבר החל אבל זה מסידרה קודמת (סידרה...ייצרו כבר מלא סידרות אני מבין), הרכב כבר בייצור אבל הם עוד עובדים עליו.

 

דחילק, אנחנו לא קהל לקוחות של "לאשה" או בלייזר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...

יש הסתברות גבוהה שאסטרה דיזל תקיף את סבילברסטון מהר יותר ממכונית פורמולה אחת של שנות השבעים. של שנות השישים כמעט בטוח.

...

זה אתה אומר כי אתה יודע שכבר אי אפשר להשוות בינהם. :wink:

 

סילברסטון 1975:

 

Silverstone_1975.jpg

 

 

סילברסטון 2015:

 

Silverstone11Historic.448267d9150f9ed008d802be04ee4a6a.png

 

 

כמו המכוניות, גם המסלולים עצמם כבר מזמן סטריליים עם יותר פניות מישורות. סילברסטון היה פעם מסלול מהיר מאד.

 

 

ולעניין אלפא ובריטניה; אני לא יכול להגיב על האלפות "החדשות", נניח החל מ-156 והלאה, אבל בזמני כשגרתי באנגליה בסביבות 1993, אלפא נחשבה למכונית של משוגעים לדבר בלבד, כאלה שיהיו מוכנים לסבול הכל בשבילה- והם סבלו, לגמרי. חשמלים דפוקים, חלודה, איכות הרכבה איומה, חלודה, טיפולים ארוכים עקב גישה לא ידידותית למכאניקה, חלודה כבר אמרתי? ובנוסף, בעלים של אלפות סבלו מבדיחות על חשבונם ללא הרף. זה מה שזכור לי, ואני הייתי מעורה בקהילת המכוניות, בעיקר הקלאסיות.

 

כל זה כאמור הלך מן העולם. לא רואה שום דבר שאלפא מודרנית תעשה "רע". אפשר להתווכח על מחירים והאם היא שווה את הכסף, אבל זה כבר דיון בפני עצמו.

עריכה אחרונה על ידי yohai71
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא מגיש בחשיפה הראשונית לבכירי עתונאות הרכב העולמית מוצר בוסר בשביל "לראות איזה נקודות חולשה יעלו".

 

אף אחד!

 

בדיוק כמו שאף אחד לא עושה פיין טיונינג לאחר התחלת הפעלת הקו ייצור, אלא אם מדובר באיזו קטסטרופה שהתגלתה לאחר השיווק וגם אז, מוציאים ריקול ולא עוצרים ומשנים פס ייצור כ"כ מהר ואת השינוי לפס הייצור משאירים למתיחת הפנים.

 

סליחה, אבל אין לך מושג על מה אתה מדבר ואתה ממציא בשליפה מהשרוול תירוצים חסרי אחיזה במציאות.

מי אמר לך את השטויות האלה? עושים את זה ולא מעט.

 

אני לא דרמטי, אני כועס על רמת הטיעונים שלך, הכתב הזה שיכור, הכתב ההוא הזוי, השלישי בכלל מקבל מעטפות כסף, הרכב בוסר בכוונה, הרכב טרום ייצור, הייצור כבר החל אבל זה מסידרה קודמת (סידרה...ייצרו כבר מלא סידרות אני מבין), הרכב כבר בייצור אבל הם עוד עובדים עליו.

 

דחילק, אנחנו לא קהל לקוחות של "לאשה" או בלייזר.

כדאי שתבחן את עצמך במראה. הטיעונים שלי מגובים ומנומקים.

 

לא מעט מהטיעונים שלך, כמו במשפט המצוטט לעיל, הם להטטנות מילולית ותו לא.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משתרבב לשרשור הזה מלא סלנג טקסני אז נסכם ב "WHATEVER..." :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסופו של דבר הרי זה לא משנה - יש עיכוב, אין עיכוב, יש כפתור, אין כפתור - אין שום דרך לג'וליה לצאת מהסיפור הזה בסדר, לפחות לא בפורום הזה. גם אם יתברר שהמכוניות שיגיעו ארצה יהיו כליל השלמות (והן לא יהיו, אל דאגה) ויעלו 135K ש"ח עם 7 שנות אחריות מלאה (והן לא, ואפילו לא קרוב), יהיה מה להגיד. אז תכלס - זה לא כ"כ משנה. יש טראפיק - כבר טוב.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור, כי את זה כתבתי תחת איומי אקדח:

ואפילו על נהיגת מסלול קצרה, בוחן טופ-גיר שמתנייד ביום יום על M3 ואומר שהוא לא יודע במי משתיהן הוא היה בוחר, זו כבר תעודת כבוד אדירה!

 

איזה ביאוס כשהעובדות לא מתאימות לך לתאוריות...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השקה של דגמי טרום ייצור בפני עיתונאים מובילים היה בעבר הליך שגרתי ומקובל למדי.

סה"כ צריך לזכור שאלפא התחילו את פרויקט הג'ולייה ממש מ 0, ודי קשה לצפות לשלמות מוחלטת, ואולי גם כל הטררם סביבה יצר רמת ציפיות גבוהה מידי.

אם אני מסכם את כל הביקורות, עד עתה לפחות, מדובר במכונית טובה מאד, שגם אם אינה מדיחה את דגמי סדרה 3 מכס המלכות, לפחות אינה מביישת את המסורת, השם והסמל.

ולגבי אלו שטוענים שצריך לאפשר ניתוק בקרות מלא - לא, לא צריך.

ככל שמגבלות האחיזה גבוהות יותר, אבדן האחיזה הסופי מתרחש במהירות גבוהה יותר, מה שאומר שהחזרה ממנו הופכת לקשה עד בלתי אפשרית.

בהנחה שרוב רוכשיה אינם נהגי פורמולה 1, עדיף המצב הנוכחי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור, כי את זה כתבתי תחת איומי אקדח:

 

 

איזה ביאוס כשהעובדות לא מתאימות לך לתאוריות...

 

כשאתה כותב שורה אחת של "טוב" ופוסטים שלמים של ירידה ברצינות תהומית על כפתורים, אלה המסקנות אליהן אני מגיע.

 

השקה של דגמי טרום ייצור בפני עיתונאים מובילים היה בעבר הליך שגרתי ומקובל למדי.

 

לא הופך את זה לפחות מטומטם, אבל נכון, זה בהחלט היה (וכנראה עודנו) מקובל. אני זוכר הרבה התייחסויות לזה בהשקות שפורסמו ב"אוטו".

 

אם אני מסכם את כל הביקורות, עד עתה לפחות, מדובר במכונית טובה מאד, שגם אם אינה מדיחה את דגמי סדרה 3 מכס המלכות, לפחות אינה מביישת את המסורת, השם והסמל.

 

היא לא צריכה, ובשלב זה של הפיתוח (סנונית ראשונה של פלטפורמה שפותחה מ-0) גם לא ריאלי לצפות ממנה שתגבר על ה-3, מה גם שה-3 מצוינת ברוב ההיבטים הרלוונטיים. היא צריכה להיות 80% טובה ב-90% מחיר ואז היא תוכל להתקרב ליעד מכירות ריאלי (רביעית בסגמנט באירופה, בארה"ב המצב מורכב יותר).

 

ולגבי אלו שטוענים שצריך לאפשר ניתוק בקרות מלא - לא, לא צריך.

 

+1. לא יודע למי העסק הזה מזיז חוץ מעיתונאי רכב ומגיבי פורומים.

עריכה אחרונה על ידי RK

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רומן,

שאלה רצינית להחריד ובלי שמץ עוקצנות, אם אתה לא יכול לבטל בקרות, את מי בכלל מעניין אם הרכב הנעה קדמית או אחורית או רק לגלגלי צד ימין?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם ב.מ.וו אפשר להרגיש ולהנות מההנעה האחורית גם כאשר הבקרות אינן מנותקות (בבורר המצבים: Sport+). ממה שקראתי אני מניח שהמצב בג'וליה דומה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשאל את מי שנוהג באינפיניטי G37.

 

ובנימה יותר רצינית (למרות שהדוגמא של האינפיניטי אמיתית לחלוטין) - בקרות זה לא בינארי. יש בקרות ליבראליות יותר, יש פחות. גם בהנעה קדמית. התחושות בנהיגה שונות לחלוטין, אם זה מבוצע נכון (קח, כהשוואה, אלפא 75 1.8 שאמנם לא תוציא תחת בגלל האין-הרבה-כוח, אבל מרגישים היטב שהיא הנעה אחורית, ובימר 118, שלא). כשאנהג בג'וליה, אוכל לקבוע האם ועד כמה.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

FALOU הנכבד - למה ככה (WHY LIKE THIS)?

למה לא לומר למשל - האם תוכל בבקשה לומר מה המקור שלך לגבי הנתון של 6 מתוך עשר?

במקום - לא יודע מאיפה הבאת וגו'.

 

צודק.

אלף סליחות.

 

לגבי הנתון, אין מאיפה להביא אותו...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסלח.

 

עכשיו לגבי הנתון שהבאתי, בשעה שהפכתי בין המגזינים הישנים בעליית הגג (ללא הצלחה המאמר הספציפי לא אותר) נזכרתי בסיפור.

 

ניגשתי לאינטרנט לבדוק איך מגישים בקשה ללוחיות ''במבחן'' למוסך שלי (שעוסק רק במכוניות אספנות). מילאתי טופס צירפתי מספר חברה וצ'ק ושלחתי בדואר למשרד הרישוי הממלכתי. ואחרי שבוע הגיעו אליי לוחיות ''במבחן'' יחד עם מכתב.

במכתב יש רשימה של שימוש מותר (העברת רכב ממוסך למוסך, נסיעות מבחן, נסיעות למטרות הדגמה וכו) בלוחיות אלו.

בהמשך כתוב נא לא להשתמש בלוחיות למטרות אחרות מאלו שצוינו.

זהו.

התהליך מבוסס על אמון בסיסי הקיים בין בני האדם כאן בנקודת הזמן הזו.

 

מה הקשר? הקשר הוא שאתה יוצא מנקודת הנחה שהנתון שהבאתי מומצא על-ידי עד שאוכיח אותו. זה שאתה חושב כך זו זכותך, אבל היא גם הופכת בכך אותי (בעיניך) לממציא נתונים עד אשר אושרו נתוני המובאים לפניך בידי גוף כלשהו שאתה רואה בו אוטוריטה.

 

איני ממציא נתונים. וגם את הנתון הנל לא המצאתי. אתה לא מאמין לי? זה בסדר. זה רק חבל שאתה לא נותן בי אמון בסיסי כפי שפעם היה מקובל גם בין בני האדם גם בישראל.

 

מה המשותף בין אלפא רומאו שמתחרה היטב בגרמניות לבין גבר מצליח?

במקרה של האלפא עיתונות מופתעת במקרה של הגבר חמה מופתעת.

 

הג'וליה הייתה כאן מחזה נדיר בתקופתה, וכך גם כל אלפא סדאן עד ה-156 שהייתה הצלחה על האי הגשום הזה, יחסית כמובן, הצלחה יחסית.

לג'וליה החדשה אאחל הצלחה בעולם האמיתי, מפני שמבחינתי גיוון זה דבר טוב באופן כללי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2188 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...