Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2200 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

04:00

 

..."before the ESP cuts in, fairly, quite agresively and cuts down on the power as well ..."

 

 

 

AMIGER,

לא מכובד!

מעלים פה סרטונים, כל מה שאותם "נהגי מקלדת" העירו זה דברים שבוחנים העירו עליהם במבחנים ולכנות אנשים לא כמוני (אני חיידק) אלא כמו שימרון "נהגי מקלדת" זה כאמור, לא מכובד.

קודם כל אני מתנצל, בהחלט לא מכובד ולא במקום, ולא בציניות. מתנצל באמת.

ולמה זה קרה?

קודם כל אני התכוונתי לכל המשתתפים, לא רק לחלקם...

העובדה שפירשת את זה כנגדך או כנגד שימרון רק מוכיחה שוב את מה שחלקינו הגדול כבר הבין מזמן, אתה נמצא באיזושהי מלחמה שאני עדיין לא הצלחתי להבין את מטרותיה או את הסיבות לה.

 

גם מהצד השני, של האוהדים, אף אחד לא נהג והם אך ורק ניזונים ממה שנאמר בסירטונים.

 

אני טועה?

ראה לעיל.

 

אבל מה שבעצם הרגיז אותי וגרם לי בסופו של דבר לצאת ביציאת נהגי המקלדת הוא הבחירה של נושאי הדיון.

על מה כדאי להתדיין כשמושקת מכונית שמתיימרת להיות מתחרה של M3? בזה שהיא נותנת גאז ביניים לבד בהורדת הילוכים (אלא אם היא מזהה שהנהג עושה את זה לבד), בזה שאם אתה לוחץ את הדוושא עד הסוף אתה יכול להעביר הילוך בלי להרים את הרגל מהגאז (בידני), תכונה שלמיטב ידיעתי לא קיימת בשום רכב אחר או להתדיין ברוב פומפוזיות על איכות הכפתור??

כמובן שאפשר ואפילו רצוי להתדיין על שניהם אבל כל עוד יש מגמה ברורה ומובהקת לחפש את ה"כפתור" על פני "גאז הביניים" יהיה קשה לנהל כאן דיון רציני ומהר מאוד קורה מה שקורה בכל שרשור איטלקיות. התגוששות בבוץ לקול מצהלות הקהל ואלוהי הטראפיק.

וזה חבל, חבל מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בא נחלק את קהל רוכשי הסגמנט ל 2:

חובבי נהיגה וחובבי פרמיום.

 

לדעתי האישית, הגוליה (ושוב, עפ"י מה שקראתי בלבד) תהיה בעייתית לשני הקהלים.

 

אני, כחובב נהיגה, לא רואה אותי קונה מכונית שאם הביקורות נכונות, לא רק שאני לא יכול לנתק בקרות, אלא גם שהבקרות מתערבות מוקדם מידי ואגרסיבי מידי (שזה ה-ר-ב-ה יותר בעיתי מבקרה לא מתנתקת).

 

 

מוישה זוכמיר, כלקוח חובב פרמיום, הולך עם אשתו לאולם התצוגה, נוגעים בכפתורים, רואים שהם "מדלדלים" זוכרים שהמכונאי של המזדה שלפני 15 שנה טיפל באיזה אלפא אקראית (זה בכלל היה רנו, אבל המכונאי כבר מזמן לא זוכר) ושמע שיש שם מלא בעיות וישר עוברים לאולם תצוגה של אוודי.

 

אלפא נמצאים בשלב של להיות או לחדול ולהיות זה לא למכור לחובבי המותג אלא למכור כמויות גדולות מאוד וכל לקוח ולקוח כזה זה לקוח שהם צריכים "לגנוב" מהשילוש הגרמני ושוב, אך ורק עפ"י מה שאני קורא בביקורות, עם הרכב כפי שהוצג לעיתונות הרכב העולמית, הם לא הולכים לעשות את זה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יניב, אלו מכוניות pre-production. עוד אפשר לתקן, וגם מתקנים.

גם מכוניות בייצור עוברות שידרוגים תכופים, גם אם לא מוכרזים.

פיאט כבר הוכיחו שהם יודעים להמציא מותג מחדש (מזראטי). לא הייתי עד כדי כך פסימי, מבחינת הפרימיום.

 

מבחינת ה-ESP... זו כבר יכולת הנדסית. תכנון ESP במשולב עם השלדה, זה עניין מורכב. לפעמים זה עובד מעולה (לאון קופרה). לפעמים דפוק (איביזה קופרה). הדוגמאות שנתתי מראות שזה לא טריוויאלי, גם באותו קונצרן.

מה יהיה, נצטרך לחכות.

אבל האמת היא שרב האנשים בכלל לא מבדילים בין השלדה לבקרות, ולא יודעים להרגיש בכלל שהמכונית לא מתנהגת.

 

בסופו של דבר, הכל יקום וייפול על כמה יותר זולה תצליח האלפא להיות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהיכן המידע שאלו מכוניות קדם ייצור? ייצור הדגם החל ב-19 באפריל, לא רואה כל סיבה שהמכוניות אותן קיבלו עיתונאי הרכב יהיו מקדם ייצור. השיווק החל וריכזו עשרות עיתונאים מהעולם בשביל מכוניות קדם ייצור?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כקורא תמים, נניח בעלים של ב.מ.וו, קראתי את הביקורת של Sunday times ואני מעט מבולבל.

 

כתבו שם על איזו אלפא ג'וליה וכתוב שהיא מתנהגת טוב כמו הסדרה 3 שלי ואף נוחה ממנה. יש לה את אותו הגיר המעולה שיש לי בסדרה 3 (ואפילו קראתי במקום אחר שבג'וליה הזאת זו גרסה משופרת של הגיר) והמנועים נותנים עבודה טובה גם הם.

 

קראתי על כמה דברים אשר למען האמת די זהים לרכב שלי - אופי הפעולה של ידית האיתות, אופן התפעול של מסך המולטימדיה וכו'. אגב, עכשיו שאני חושב על זה, נראה לי שישבתי בג'וליה הזאת באיזו תערוכת רכב ואני לא בטוח עד כמה הם דייקו שם בנוגע לכיוון גובה המושב והמסך (נראה לי שהוא גם נשלט מגלגלת כמו אצלי ב-3 וגם מגע, אבל זה לא מהותי).

 

בכל אופן, קראתי את כל זה ולא הצלחתי להבין למה הדירוג שלהם הוא 3/5.

 

בא נחלק את קהל רוכשי הסגמנט ל 2:

חובבי נהיגה וחובבי פרמיום.

 

לדעתי האישית, הגוליה (ושוב, עפ"י מה שקראתי בלבד) תהיה בעייתית לשני הקהלים.

 

אני, כחובב נהיגה, לא רואה אותי קונה מכונית שאם הביקורות נכונות, לא רק שאני לא יכול לנתק בקרות, אלא גם שהבקרות מתערבות מוקדם מידי ואגרסיבי מידי (שזה ה-ר-ב-ה יותר בעיתי מבקרה לא מתנתקת).

תשמע, חדשות לבקרים אתה מצהיר שאתה אוהב נהיגה נקייה בלי כל מיני קשקושים - נהיגה כזאת לא צריכה להתנגש בבקרה, לא בצורה שתגרום לך להגיד שיש כאן בעיה. בלי קשר לסגנון הנהיגה, נראה לי שזה קצת מוקדם לקבוע מהו אופי הפעולה של ה-ESP שם.

 

אם תשאל אותי, אז ממה שאני קראתי במגוון הסקירות עד כה, נראה שדינאמיק דומה למצב Sport+ אצל ב.מ.וו ואם זה אכן המצב, אז זה בסדר. אם כי אני אישית עדיין הייתי מוסיף אפשרות של ניתוק מלא - נקווה שאלפא ישנו את דעתם.

 

מוישה זוכמיר, כלקוח חובב פרמיום, הולך עם אשתו לאולם התצוגה, נוגעים בכפתורים, רואים שהם "מדלדלים" זוכרים שהמכונאי של המזדה שלפני 15 שנה טיפל באיזה אלפא אקראית (זה בכלל היה רנו, אבל המכונאי כבר מזמן לא זוכר) ושמע שיש שם מלא בעיות וישר עוברים לאולם תצוגה של אוודי.

 

אלפא נמצאים בשלב של להיות או לחדול ולהיות זה לא למכור לחובבי המותג אלא למכור כמויות גדולות מאוד וכל לקוח ולקוח כזה זה לקוח שהם צריכים "לגנוב" מהשילוש הגרמני ושוב, אך ורק עפ"י מה שאני קורא בביקורות, עם הרכב כפי שהוצג לעיתונות הרכב העולמית, הם לא הולכים לעשות את זה.

רכבי השקה שסובלים מכמה באגים זה לא ייחודי לאלפא רומאו. קורה, ואין להסיק מכך על הרכב - זה בנוגע ל"כפי שהוצג לעיתונות הרכב העולמית".

 

בנוגע לאיכות תא הנוסעים, ייתכן שאאודי A4 החדשה מנצחת כאן מבחינת איכות נתפשת, אך זה לא שאתה מתיישב באלפא ואומר לעצמך באכזבה: מה זה? - איכות הפנים של הג'וליה טובה. אגב, מגזינים גרמנים ועוד כמה דווקא ציינו שאיכות הפנים טובה.

 

מעבר לכך, יש לה עוד כמה selling points כמו עיצוב תא הנוסעים והעיצוב החיצוני - אלו בהחלט משאירים את הגרמניות מאחור - וסביר להניח שהאבזור שתקבל באלפא יהיה עשיר יותר מאשר אצל המתחרות הגרמניות. לבסוף, להערכתי בתמורה לסכום דומה, מעבר לעוד קצת אבזור, מקבלים גם עוד קצת מנוע.

 

בנוסף, אם מוישה יגיע לשלב של נסיעת מבחן הוא יגלה - וזה על סמך הביקורות עד כה - איכות ונוחות נסיעה גבוהה, מנוע בריא וגיר מצויין. ייתכן שידע להעריך זאת.

 

לבסוף, אני לא חושב שאלפא מתכוונים לנצח את הגרמניות מבחינה מסחרית, אבל הם בהחלט רוצים לחזור להיות רלוונטיים ועל פניו הפעם הם בנו בכיוון הנכון.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכבר כתבתי, בשביל להיחשב להצלחה אלפא צריכה להתייצב בטבלה במקום ה-4, אחרי השילוש הטאוטוני. זה, בגדול, בר השגה. אף אחד לא חי בסרט שהיא תדיח את הגרמניות ותהפוך למלכת המכירות. אני מניח שאפילו המפעל, בתרחיש הכי אופטימי, לא ערוך לנפחי ייצור כאלה.

 

לגבי המבחנים - כל אחד קורא ומבין אותם איך שהוא רוצה, בהתבסס על המסקנה אליה הוא רוצה להגיע. אני, לדוגמא, בוחר לשים דגש על הנוחות, הבידוד וההתנהגות - שצוינו כמעולים. אחר בוחר להיטפל לכפתורים, רק שנגעתי בהם במובן המילולי ולמרות שהם לא הדבר הכי טוב מאז הלחם הפרוס, הם ממש לא רעים. אז שוב - כל אחד ושיקוליו או כוונתו בשרשור זה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יניב, אלו מכוניות pre-production. עוד אפשר לתקן, וגם מתקנים.

גם מכוניות בייצור עוברות שידרוגים תכופים, גם אם לא מוכרזים.

פיאט כבר הוכיחו שהם יודעים להמציא מותג מחדש (מזראטי). לא הייתי עד כדי כך פסימי, מבחינת הפרימיום.

 

ולכן בדיוק כתבתי "כפי שהוצגו לעיתונות הרכב".

 

אני לא יכול לשפוט עפ"י שידרוגים עתידיים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

... להניח שהאבזור שתקבל באלפא יהיה עשיר יותר מאשר אצל המתחרות הגרמניות.

סביר להניח? למה?

[ אדבר על השוק הישראלי ברשותך, כי זה השוק שמעניין אותי - ]

ג'ולייטה בארץ מגיעה עם מסך מולטימדיה קטן להחריד, וגם זה אחרי מס' שנים בהן הגיעה ללא מסך בכלל. פנסים רגילים ללא אפשרות לקסנון/לד. אין קילס ואין אפשרות לכזה. אין אפשרות לחימום/קירור מושבים - וכן הלאה וכן הלאה.

 

בתור בעלים של אלפא, ואחד שמאוד מחבב את המותג ומה שאני תופס כ'מהות' שלו - נגעת בנק' "רגישה". האבזור של אלפא בארץ הוא פשוט מעליב, שלא לומר בזיוני.

בתור בעלים של אלפא ג'ולייטה, אחד שבהחלט אוהב את הרכב שלו, זה מ-ת-ס-כ-ל כשחברים מתייעצים איתי מה לרכוש (מהיבואן) ואני לא חש בנוח להמליץ להם על הג'ולייטה.

והכי מעצבן שאני יודע שבחו"ל יש מולטימדיה עוד מהזמנים שהאלפות הגיעו כאן עם CD PLAYA, קסנון אפשר להזמין מהמפעל, וכו'. אז מעניין יהיה לראות מה הם יעשו עם הג'וליה... מעניין כמה מהחלקים שלה לא ימצאו את דרכם ארצה.

 

זהו, קצת קיטור שוחרר, המשיכו בשלכם (:

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כ

 

תשמע, חדשות לבקרים אתה מצהיר שאתה אוהב נהיגה נקייה בלי כל מיני קשקושים - נהיגה כזאת לא צריכה להתנגש בבקרה, לא בצורה שתגרום לך להגיד שיש כאן בעיה. בלי קשר לסגנון הנהיגה, נראה לי שזה קצת מוקדם לקבוע מהו אופי הפעולה של ה-ESP שם.

 

מוקדם לקבוע כן, אבל בקרה יכולה לחרבן התנהגות עוד הרבה לפני המגבלות.

למשל, איביזה קופרה. הרכב פשוט חסין להעברות משקל, כי הבקרה כל הזמן דואגת שהזנב לא יהיה קל.

דרך אגב, הרכב הראשון מזה הרבה שנים שהצלחתי להכות את הבקרה שלו בכיכר לא מהירה (לא התערבה, והרכב נעצר מעצמו).

אבל זה עניין לביקורת אחרת...

 

לגבי נהיגה נקייה, גם איתה מגיעים לפעמים למקום שצריך לתקן. אם הבקרה קופצת אז לפניך, זו בעסה. גדולה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל אופן, קראתי את כל זה ולא הצלחתי להבין למה הדירוג שלהם הוא 3/5.

 

כנראה פספסת את הפסקה הזו:

 

However, in other areas, Alfa Romeo seems like a stuck record, its needle unable to play past a reputation for poor quality.



One Giulia was wheeled off like an A&E casualty after the infotainment system failed. Another I drove had an engine warning light screaming for attention from the instrument binnacle, and the cruise control refused to switch on. A third car tested suffered a frozen infotainment system, which could only be brought back to life by stopping the car and switching the ignition off and back on, and at times some air vents stopped blowing air whilst others continued.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא פיספסתי - מתארים שם באגים של רכבי "בטא". לא ראיתי שמציינים דברים אלו על רכבים אחרים, וגם אצל אחרים זה קורה ברכבי "טרום". אז?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אה... גם את השורה הזו יצא לך לפספס:

 

And the elephant in the room is that this doesn’t happen at the launch of competitors’ cars.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הוא "ההפך"?

האיש נתקל ב-4 מכוניות עם תקלות איכות בהשקה.

בגלל זה נתן 3 כוכבים.

מה רצית, שייתן כוכבים לפי חוות הדעת של איזה אוסטרלי...?!

 

זה שלאלפא יש היסטוריה של בעיות איכות, זה לא סוד. מסכים איתך.

זה שרק עיתונאי אחד דיווח על זה... אז אולי הוא, במקרה סטטיסטי נדיר, זה שנתקל בתקלות ב-4 מכוניות שונות, ואולי הוא זה שדיווח, בעוד השאר החליקו.

 

בכל מקרה, היית מבולבל ולא הבנת למה נתן רק 3 כוכבים.

עכשיו אתה כבר בטח מבין יותר ומבולבל פחות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2200 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...