Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2200 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מאוזנת היא לא, ובמקומך לא הייתי מצפה ממגזין ירוד כמו WhatCar למשהו בעל ערך. היא רצופה בכל מיני תהיות תמוהות וספקולציות שלא ממש ברור על מה הן מבוססות.

 

הבעיה מתחילה כבר בכותרת - Audi fighter? לא ממש. ג'רמי קלארקסון הטיב לתאר את לקוחות אאודי כמנהלי ביניים מדוכאים של חברות צמנט גרמניות. אלו אינם נמנים, ככל הנראה, על קהל היעד שהנהלת אלפא רומאו רואה מול עיניה. אני חושב שזה די ברור שהמתחרה הכי ישירה של הג'וליה היא כמובן ב.מ.וו סדרה 3.

 

הם ממשיכים עם ציון המעבר להנעה אחורית בג'וליה כמהלך המאפשר לאלפא להתחרות טוב יותר באאודי A4. אאודי A4 הוא רכב הנעה קדמית (בעיקר). לא ברור.

 

בשלב מסויים הם אף מגיעים למסקנה שיכולות השיוט שלה פחות טובות מאשר אצל המתחרים מבלי לבחון את יכולות השיוט שלה.

 

אחד ה"שיאים" בסקירה של אלפא רומאו ג'וליה הוא בסרטון המצורף - בסרטון אנחנו רואים סקירה מצולמת של...לא, לא אלפא...אאודי A4. הגיוני לחלוטין. :puzzled:

 

בקיצור, אוסף של אמרות לא ברורות ומסקנות לא מבוססות. הקו המנחה הוא אנטי-אלפא/פרו-ואג ותיכף נראה גם למה.

 

הנה כמה עובדות מעניינות: קיימת קבוצת מדיה בשם Haymarket וממש במקרה קונצרן VAG הוא לקוח שלהם. צירוף מקרים נוסף הוא שקבוצת המדיה הזו היא הבעלים של כל מיני מותגים, ביניהם: Autocar, Whatcar and Pistonheads. אני לא צריך להסביר, נכון?

 

בשורה התחתונה, כל ה"כתבה" הזו נראית כאילו נכתבה במשרדי אאודי ואז רק הוסיפו לה מדבקת Whatcar - ולאור העובדות הנ"ל, בנוגע לטיב היחסים בינם לבין ואג, זה גם כנראה לא ממש רחוק מהמציאות.

 

מקורות:

- Editorial Assistant at Haymarket

- Haymarket Media Group | Our Brands

 

 

אני רוצה רק להבין

 

Whatcar זה זבל כי הם חלק מקבוצת Haymarket

 

Autocar זה פנינים כי הם חלק מקבוצת Haymarket

 

או יש כאן איזה פליק פלק לאחור.

 

מישהו יודע להסביר למה נציג הפורום לא הוזמן גם לבלקון של הבלוקו?

 

אהה הוזמנו רק כתבי רכב מעיתונים נחשבים.

 

והטמבלים מאלפא לא יודעים ש Whatcarו Autocar הם בעצם שפוטים של VAG

 

קורו למה לא תידרכת אותם? למה?

 

למה לא קיבלתי הסבר מלומד מדוע BMW מכרו 750 אלף יחידות באירופה ואלפא רק 60 אלף יחידות בשנת 2015?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישה,

 

אני טוען שאת הביקורות של המגזינים אשר שייכים ל-Haymarket יש לקחת עם כף מלח. את הסיבה לכך פירסמתי בצירוף הוכחות רלוונטיות. אתה יכול לא להסכים עם זה אבל זו כבר בעיה שלך.

 

אין כאן שום פליק פלאק, לא אחורה ולא קדימה. אני בטוח שהם יודעים לעשות את העבודה שלהם, אך אני גם בטוח שיש שם אינטרסים שיווקיים וזה מחזיר אותנו לפסקה הקודמת.

 

בנוגע למכירות אלפא - האם תואיל בטובך להסביר מה הקשר?

 

תוספת: תהית בנוגע לכך שפירסמתי לינק לכתבה של אוטוקאר. ובכן, אם אפילו הם נאלצו לתת לה ביקורת חיובית, אז מצבה טוב.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מקבל כל יום מיילים בשם מגזין אוטו ובהם פרסומות לרכבים חדשים, האם זה תקין?

הג׳וליה עושה רושם של רכב יפה וטוב, לפי הכתבות והיא לא חפה מפאולים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קורו

 

הביקורת של אוטוקאר לא לרוחך? אם היא כן לרוחך ,איך זה מתיישב אם ההאשמות שלך?

 

מה לא ברור במספרי המכירות?

 

אם אלפא היא מתת אל, למה המכירות שלה כל כך נמוכות?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים עזבו אתכם ממריבות וקשקושים.

יש כאן יצירת אומנות, לפי הביקורות הניהוג שלה טוב, נכון שיש כל מיני הערות לכאן או לכאן, את הנתון הסופי נראה כשהיא אכן תגיע לשיווק ותתקבל למבחנים ארוכים ורציניים יותר, בבריטניה ובמדינות אחרות (גם ישראל בעזרת השם).

זה נכון שיש אוהדי המותג שיקנו את הרכב עם הכפתורים ה"לא לקצ'ורי" וכו' (אני אחד מהם מודה..) אבל לעוד הרבה אנשים זה לא בהכרח דיל בריקר.

לדוגמא: ביגואר XE יש הרבה פלסטיק פשוט וקצת מעצבן ולא לקצ'ורי, השותף שלי שמבחינתו כל מה שמעניין ברכב הוא הסאלון הלקצ'ורי וכו' וזה לא הפריע לו, הוא אפילו לא שם לב...

הוא קנה יגואר בגלל שלא רצה(אשתו לא רצתה) להראות בBMW (אצלנו בב"ש זה בעייתי), מבחינת שנינו סדרה 3 הייתה הבחירה המושלמת, אצלי ספציפית אם לא הייתה ג'וליה באופק הייתי בוחר בסדרה 3.

Now: Alfa Romeo 159, 1.9 2007

Soon: Alfa Romeo Giulia

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני טוען שאת הביקורות של המגזינים אשר שייכים ל-Haymarket יש לקחת עם כף מלח. את הסיבה לכך פירסמתי בצירוף הוכחות רלוונטיות. אתה יכול לא להסכים עם זה אבל זו כבר בעיה שלך.

ה״ההוכחות״ שלך לא מוכיחות דבר. אתה כנראה כלכך רגיל לכך שעיתונות הרכב הישראלית נגועה באינטרסים, שקשה לך להאמין ששם הם לא כי מצאת איזשהו קשר. לאורך השנים שאני קורא את Autocar שמעתי אנשים טוענים שהם משוחדים כלפי כמעט כל יצרן רכב שקיים, מה שגם כנראה הביא אותם לכתוב את הקטע הבאה: http://www.autocar.co.uk/blogs/tester-s-notes/autocar-biased

אני גם לא רואה טעם בכך שתשים פה קישורים לכתבות משם כשאתה לא חושב שהם אמינים גם ככה, רק כי במקרה הזה הסכמת/אהבת את מה שהם כתבו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קורו

 

הביקורת של אוטוקאר לא לרוחך? אם היא כן לרוחך ,איך זה מתיישב אם ההאשמות שלך?

 

מה לא ברור במספרי המכירות?

 

אם אלפא היא מתת אל, למה המכירות שלה כל כך נמוכות?

 

 

ישה - המכירות נמוכות בגלל שאלפא אוטו שמחליד, עם בעיות חשמל קשות, בעיות של אמינות, כל שבוע במוסך, לפעמים לכל היום. הפנסים חלשים מקדימה בגלל הארקות מחורבנות, הפח הוא ממכונות כביסה ממוחזרות ועמד בנמל חשוף לרוח מלוחה. הפגושים ממגלשות של גני שעשועים שעיריית נאפולי החליטה סוף סוף לשדרג טיפה.

תראה איך כל בעל אלפא מגיע לאירועים תמיד עם ידים שחורות כי היה צריך לתקן אותה בדרך,אם בכלל מגיע. וכמעט כל רכב RECOVERY באירופה סוחב אלפא, ואם לא - אז הוא בדרך לאחת.

זה למה המכירות ברצפה.

ואף על פי כן - יוצאת ג'וליה חדשה.

 

יש אולי סיכוי קטן שהיא טיפה יותר טובה מהג'וליה הישנה (105) וגם זה לא בטוח ייתכן שרק בגרסאת הסופר.

 

לגבי הדיזל, הבריטים אוהבים לנסוע בדיזל. משלמים אגרת רישוי נמוכה (20 לישט לשנה לדיזל 1.6 למשל) המחיר של ליטר סולר זהה לליטר בנזין, רובן מתקרבות לעשרים קמ לליטר, לפחות מחוץ לעיר, ואין כמעט אנשים שמחברים אוטומטית בראש דיזל=מונית.

עריכה אחרונה על ידי 57mmStroke
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קורו

 

הביקורת של אוטוקאר לא לרוחך? אם היא כן לרוחך ,איך זה מתיישב אם ההאשמות שלך?

 

מה לא ברור במספרי המכירות?

 

אם אלפא היא מתת אל, למה המכירות שלה כל כך נמוכות?

הביקורת של אוטוקאר על דגם הבנזין הבסיסי היא חיובית - בכל זאת, יותר קל לתת ביקורת חיובית על דגם שפחות רלוונטי לשוק המקומי (בריטניה ואירופה) מבחינת היקפי מכירות (לעומת הדיזל הכוונה). בכל אופן, כפי שציינתי כבר מקודם, אם אפילו ה"אנטישמים" הללו (בהשאלה) נתנו לה ציון טוב, אז מצבה טוב. מעבר לכך, נכון לכרגע זו הביקורת היחידה על דגם הבנזין הבסיסי.

 

בנוגע למספרי המכירות. אלפא היא מתת האל? אני לא אמרתי את זה. אבל בעיקר נדמה לי שקצת מוקדם לדון בהצלחתה המסחרית של הג'וליה, לא כך?

 

ה״ההוכחות״ שלך לא מוכיחות דבר. אתה כנראה כלכך רגיל לכך שעיתונות הרכב הישראלית נגועה באינטרסים, שקשה לך להאמין ששם הם לא כי מצאת איזשהו קשר. לאורך השנים שאני קורא את Autocar שמעתי אנשים טוענים שהם משוחדים כלפי כמעט כל יצרן רכב שקיים, מה שגם כנראה הביא אותם לכתוב את הקטע הבאה: http://www.autocar.co.uk/blogs/tester-s-notes/autocar-biased

אני גם לא רואה טעם בכך שתשים פה קישורים לכתבות משם כשאתה לא חושב שהם אמינים גם ככה, רק כי במקרה הזה הסכמת/אהבת את מה שהם כתבו.

בוא נבחן את העובדות:

 

1. Haymarket מייצגת את האינטרסים של VAG בכל מיני ערוצי מדיה. באופן טבעי, ברור כי ההצלחה המסחרית של VAG הינה גם אינטרס של Haymarket.

2. Haymarket היא הבעלים של המגזינים: Autocar, Whatcar ו-Pistonheads.

 

עד כאן אנחנו ביישור קו אני מניח. מכאן לא צריך להיות חכם גדול על מנת להבין שיש כאן משהו מסריח (במקרה הטוב). האם זה שום דבר? אם התשובה שלך הינה "כן", אז סלח לי, אבל אתה פשוט תמים. מאוד תמים.

 

הזכרת את העיתונות הישראלית. יש לי חדשות בשבילך: אין עיתון אובייקטיבי בעולם.

 

ציינת גם כי לאורך השנים האשימו את אוטוקאר במגוון האשמות. להאשים אפשר בהרבה דברים, אך ברגע שמתגלה ביסוס להאשמה מסויימת הדבר נותן תוקף ומשקל להאשמה. כמו בבית המשפט - מאשימים ואז צריך להוכיח.

 

לבסוף, האם שמת אותי במעקב? האם מעתה ואילך עליי לשלוח לך כל פוסט שלי טרם פרסומו לאישור? אם כן, אז אני לפחות מצפה למענה בזמן אמת. אגב, מעת לעת אני מפרסם מבחני דרכים - תתכונן לעבודה מפרכת של בדיקה ועריכה לשונית. האם אתה מוכן להתעסקות הזו? אני לא בטוח.

 

אומר לך זאת: שכחתי לבקש את אישורך הפעם והאמת שכנראה שאשכח לעשות זאת גם בפעמים הבאות. אני מקווה שהדבר מקובל עליך.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שיש לי בעיה בהבנת הנקרא כי בחיי שלא הבנתי מה אתה רוצה ממני עם כל סיפור המעקב הזה ורשות ממני, או שבעצם אתה הוא זה שסובל מחוסר הבנת הנקרא.

הטענות שלך שהסיבה שהם יכולים לפרסם מבחן חיובי על הג׳וליה כי היא פחות רלוונטית לשוק המקומי פשוט מעוררות גיחוך.

בכל אופן, עדיין לא הוכחת פה דבר, מלבד הקשר של קבוצת המדיה, שזו עובדה. כשתתחיל להביא הוכחות שלאורך השנים אוטוקאר ספציפית העדיפו והכתירו מכוניות מתוצרת VAG כמלכות הקבוצה על פני מתחרותיהן, אשמח להקשיב לך. עד אז תמשיך להוציא דיבה ללא שום בסיס, כמו הישראלי שרק חושב שבאים לדפוק אותו.

.

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הביקורת של אוטוקאר על דגם הבנזין הבסיסי היא חיובית - בכל זאת, יותר קל לתת ביקורת חיובית על דגם שפחות רלוונטי לשוק המקומי (בריטניה ואירופה) מבחינת היקפי מכירות (לעומת הדיזל הכוונה). בכל אופן, כפי שציינתי כבר מקודם, אם אפילו ה"אנטישמים" הללו (בהשאלה) נתנו לה ציון טוב, אז מצבה טוב. מעבר לכך, נכון לכרגע זו הביקורת היחידה על דגם הבנזין הבסיסי.

 

בנוגע למספרי המכירות. אלפא היא מתת האל? אני לא אמרתי את זה. אבל בעיקר נדמה לי שקצת מוקדם לדון בהצלחתה המסחרית של הג'וליה, לא כך?

 

 

בוא נבחן את העובדות:

 

1. Haymarket מייצגת את האינטרסים של VAG בכל מיני ערוצי מדיה. באופן טבעי, ברור כי ההצלחה המסחרית של VAG הינה גם אינטרס של Haymarket.

2. Haymarket היא הבעלים של המגזינים: Autocar, Whatcar ו-Pistonheads.

 

עד כאן אנחנו ביישור קו אני מניח. מכאן לא צריך להיות חכם גדול על מנת להבין שיש כאן משהו מסריח (במקרה הטוב). האם זה שום דבר? אם התשובה שלך הינה "כן", אז סלח לי, אבל אתה פשוט תמים. מאוד תמים.

 

הזכרת את העיתונות הישראלית. יש לי חדשות בשבילך: אין עיתון אובייקטיבי בעולם.

 

.

 

אז גם אלה שכותבים לטובת הג'וליה.

 

וקונספירציה כתבו על דגם הבזנין. לא נמאס לך

 

אלפא עשו מעשה שיווקי מעולה

 

בנו פרארי לעניים 503 כ"ס ועל ההילה הזו רוצים לבנות את ההילה של הבנזין והדיזל.

 

מקווה שיצליח להם, ימים יגידו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והנה כתבה נוספת מאתר אוסטרלי, משוחררת מחנופות/ונדטות. לא בטוח שכולם יהנו לקרוא אותה עד הסוף, אך אני באמת מקווה בשביל אלפא שמנוע הבנזין החדש יוכיח אמינות ראויה;

 

http://www.motoring.com.au/alfa-romeo-giulia-2017-review-102382/

 

וכתבה נוספת מהסאנדיי טיימס...

 

http://www.driving.co.uk/car-reviews/first-drive-review-2016-alfa-romeo-giulia-2/

עריכה אחרונה על ידי 504L

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההגיון אומר שכדאי לתת לג׳וליה להתגלח על אחרים תקופה מסויימת.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2200 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...