Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2188 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לכפתורים אמנם יש חשיבות שולית כשמדובר במכונית שפונה ללב חובבי ההגה. אך כאשר קליינט פוטנציאלי שעד כה נרתע כתוצאה מסטיגמות על עמידות ואמינות יחוש זאת, הוא בוודאי לא ישוכנע שהיה פה מהפך. טעות מצדם להתרשל בדברים כאלו. במיוחד כשהם בפירוש מכוונים לקהל שרגיל למשהו אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מפתחים פה תלי תלים, שלא לומר הרים, של ספקולציות על סמך כמה ביקורות ועוד הפחות רציניות שבהן. דווקא המגזינים הרציניים לא התעסקו בזוטות.

 

לא מפתחים כלום, מדסקסים מה שיש.

חוות דעת תמיד כדאי להצליב (למדתי את זה מלקרוא חוות דעת על הקקטוס, למשל, שיש בהן לפעמים שונות קיצונית).

 

Autocar, בניגוד לאחרים, לא נהגו את הרכב על מסלול לזמן קצר באירוע יחצנות, ולא נהגו בגירסה הבכירה, שכידוע, לפעמים לא דומה לאחיותיה למודל. בטח שלא הייתי קורה להם "לא רציניים", למרות שהם לא Evo.

 

עוד אחת:

http://www.pistonheads.com/news/ph-driven/alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-verde-driven/34214

 

לפחות ממה שזכור לי ב-159 הבקרות התערבו באופן די עדין, בג'ולייטה זה תלוי מצב בורר ה-DNA עם הבדלים מורגשים ובג'וליה - נראה.

 

זה לא רק עניין של העדינות, זה עניין של כמה הן משפיעות על ניהוג הרכב, אפילו בתוך המגבלות.

למשל, הלאון קופרה עושה את זה מעולה. האיביזה, על הפנים (אלא אם אתה חובב תת היגוי תמידי).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לעניין הכפתורים (שמאד חשובים לחלק מהמגיבים בשרשור הזה כשמדובר באלפא ופחות במותגים אחרים) וגם לעניין התנהגות, הגה ובקרות..

 

איזה כיף להסיט דיון ע"י תקיפה לגופו של אדם ולא לגופו של רכב.

יש לך ספק קל שבקלים ש 9 מתוך 10 רוכשים פוטנציאלים יכנסו לסלון של אוודי, מרצדס, ב.מ.וו, ירגישו את אותם כפתורים של אלפא ויוותרו על הרכישה?

אני לא מדבר על מי שמצפה לאוטו הזה בכליון עינים, אני מדבר על מי שנוסע באחת מהשלישיה הגרמנית ויעמוד לפני החלפת הרכב.

אחד הפרמטרים הכי חשובים לרוב הלקוחות של הסגמנט הזה זה לא יכולת הדריפט אלא הסלון של הרכב (בטח ובטח בדגמי הלא QV).

 

אם מדובר בבעיה סופית וככה הרכב, בהחלט יש פה בעיה.

אם מדובר בבעיה שעוד תיפטר עד שיווק הרכב, לשחרר לעיתונאות הרכב רכבים עם בקרה טורדנית ומתערבת (ועוד לחשוב שזה בכוונה) וכפתורים שבריריים בכוונה, זה כבר הזוי ברמות שאפילו לאיטלקים (או לחובבי המותג האיטלקי) לא אופייניות.

 

**עד לשלב זה, הדברים נכתבו כתשובה ל RK לחלק שמצוטט בראש ההודעה.

מכאן והלאה, הודעה כללית לציבור חובבי אלפא.**

 

 

 

בכל מקרה, משעשע ביותר לראות את רוח ההתנדבות לצאת להגנת המותג, גם כשיש ביקורות עניניות פתאום הן הזויות וקקיוניות.

 

במיוחד מצחיק באותן ביקורות שהועלו על ידי חובבי אלפא ופתאום הפכו ללא רלוונטיות! :lol:

 

זה שהוא כותב שההגה חד, הוא גאון, שניה אחרי זה שהוא כותב "אבל לא ממש מתקשר" הוא נהפך לאידיוט ולכתב רכב שולי וממורמר.

 

גאוני!!!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק הפיסקה הראשונה מתיחסת אליך, ההמשך הוא כבר לכלל הדוברים.

 

מצחיק שאתה בוחר לקחת את הצד הנעלב אחרי שאתה כותב עלי :

גם לעניין הכפתורים (שמאד חשובים לחלק מהמגיבים בשרשור הזה כשמדובר באלפא ופחות במותגים אחרים)

 

אבל למען המשך יחסיינו, הכנסתי בהודעה הערת הבהרה.:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפסקה הראשונה מתייחסת לביקורת על הכפתורים שלאחר צפיה בסרטונים לא נראית לי מהותית כמו שאתה עשית ממנה, ועל כן הציטוט שלי, שאני עומד מאחוריו. מכיוון שלחצתי על אותם כפתורים אני עדיין עומד בדעתי שהם אולי לא להיט, אבל ממש לא דיל-ברייקר. ושוב - סדרה 3 בהחלט עדיפה, באודי לא ישבתי, לגבי כל היתר - האלפא לא נופלת, מהתרשמותי הסובייקטיבית מן הסתם.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפסקה הראשונה מתייחסת לביקורת על הכפתורים שלאחר צפיה בסרטונים לא נראית לי מהותית כמו שאתה עשית ממנה.

 

אני לא "עשיתי" כלום, זה הבוחן האיטלקי העיר על זה.

 

זה לא שהסתכלתי בסרטון ומבלי שמישהוא אמר משהוא על זה חוויתי דעה על הכפתורים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא רק המבחן האיטלקי העיר על זה, זה סחבכ ראה במו עיניו והרגיש במו ידיו בג'נבה. לדעתי זה לא דיל ברייקר. לדעתך - כן, כמו בערך כל פיסת ביקורת שלילית.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קורו מביא ביקורות שמוצאות חן בעיניו מתעלם מביקורות אחרות שלא מוצאות חן בעיניו תוך שהוא מטיל בהן רפש הגובל בהוצאת לשון הרע, כדי להגן על השקעתו המסיבית באלפא. ( מאמין שהוא לא מושקע, אבל הוא מגיב כמו אחד שמדברים נגד קבוצת הכדורגל אותה הוא אוהד.)

 

קטנוניות להתעסק במתגים, בשביל אחד זה כלום, בשביל אחר זה דיל ברייקר.

 

מנה לעשות לא כולנו שווים, וטוב שכך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שקורו, או מי מאתנו (כולל אותי) חושב לא באמת מעניין, עד שלא ננהג ברכב. זה מאד נחמד לראות שכולם משפריצים ניטים על התלתן, וגם (לי) נחמד לראות ביקורות לא רעות על דגם הדיזל הרגיל. זה עדיין לא אומר כלום לעומת ההתרשמות האישית בנהיגה. ביקורות מושפעות מהמון גורמים, ואף אחד מאותם מבקרים הוא לא אני בכדי שאוכל לקבוע כדאיות רכישה או אפילו האם אני אוהב את האוטו או לא.

 

בכל הביקורות שקראתי, למגוון מכוניות, היו חוסרים. לא ראיתי ביקורת אחד ל-A3 שבה התייחסו למיקום המטומטם של מתגי חלונות החשמל (שהרי המנטרה היא שאודי הם אלהי הנדסת האנוש), ולא ראיתי ביקורת אמיתית על הצפיפות האומללה בסדרה 1. לכולם יש אינטרסים, לכולם יש העדפות. בסופו של דבר כל אחד נוהג (חוץ מיחידי סגולה שיכולים להחליט בלי) ומסדר את ה-X וה-Y שלו בהאתם לסדרי העדיפויות ההאישיים. היתר - שיגולי מוחין. וגם זה לגיטימי, פשוט די מטומטם.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביקורות עלהסידרה אחת כשרק יצאה היו מלאות בדיונים על הצפיפות, מאחר ולאחרונה זו רק חזרה על ביקורות של מתיחות פנים ודגמים חדשים, באמת שאין מה לחזור על זה שוב אבל כמעט תמיד בשורות הסיכום של בעד ונגד, מופיע ענין הצפיפות.

 

ב 10 לחודש העיתונאים נסעו ב QV ובדגמי הדיזל אבל לא בבנזין?

אם זה נכון, למה? ולמה כל הביקורות האנגליות מדברות על דגם הדיזל כדגם שבאמת רלוונטי לשוק האנגלי?

 

הביקורת הראשונה שצצה לי בגוגל של לא פחות מטופ גיר:

The most important element of the latest 1-Series interior is space, and whether or not BMW has managed to improve it. Yes it has, but not by much.The wheelbase has grown by 30mm, but it still feels cramped in the rear

 

http://www.topgear.com/car-reviews/bmw/1-series

 

אבל הוא מגיב כמו אחד שמדברים נגד קבוצת הכדורגל אותה הוא אוהד..

 

באנגלית טקסנית מדוברת יש ביטוי עממי יפה שאומר "היכית על המסמר בדיוק על הראש", יעני, קלעת בומבה!

 

YOU HIT THE NAIL RIGHT ON THE HEAD.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צר לי אבל אני לא קונה את הקונספירציות שלכם שAutocar משוחדים. כמי שגם קורא כמעט כל מגזין רכב בריטי שקיים מאז הייתי ילד, וגם מכיר לא מעט מהמעורבים שם בתעשייה, זה פשוט שטויות, וכמעט גובל בהוצאת דיבה. זה מגזין אוביקטיבי ומקצועי, שכל חובב רכב שאני מכיר שם מסכים איתי בעניין.

לגבי What Car, למרות שהוא קליל ופחות מקצועי מAutocar לקרוא לו ירוד (במיוחד מאז הוחלף העורך) זה פשוט מצחיק.

ירוד זה מה שקיים פה בארץ לצערי.

 

קורו מביא ביקורות שמוצאות חן בעיניו מתעלם מביקורות אחרות שלא מוצאות חן בעיניו תוך שהוא מטיל בהן רפש הגובל בהוצאת לשון הרע, כדי להגן על השקעתו המסיבית באלפא. ( מאמין שהוא לא מושקע, אבל הוא מגיב כמו אחד שמדברים נגד קבוצת הכדורגל אותה הוא אוהד.)

 

קטנוניות להתעסק במתגים, בשביל אחד זה כלום, בשביל אחר זה דיל ברייקר.

 

מנה לעשות לא כולנו שווים, וטוב שכך.

 

עיני כהו מזוקן

 

לא ראיתי רשימת לקוחות, אולי תפנה אותי

 

ראיתי שאוטקאר הינו אחד מ 70 ברנדס שלהם

 

אז...

אני קצת מופתע שאתה כותב לפני שאתה בודק עד הסוף, במיוחד שהוספתי קישורים להכל.

 

 

אם צריך גם ללעוס, בבקשה:

 

כאן תמצא את רשימת המותגים של Haymarket, ביניהם Whatcar, Autocar ו-Pistonheads.

 

כאן תמצא מודעת דרושים שלהם ובה מופיע:

 

About the role

 

Haymarket Network is looking to fill a full-time role on our Volkswagen contract based in the client’s office in Milton Keynes. We build and run Volkswagen’s main communication channel to its retailers handling everything from the latest models to minor specification updates. It’s a busy environment and you’ll be expected to turn your hand to a variety of tasks including writing stories, applying journalistic principles to business-critical communications, looking after a retailer database and attending meetings with different departments in the brand. In return we will provide full editorial training with one of Britain’s biggest media groups and the chance to develop a rewarding editorial career.

You’ll be reporting to the Volkswagen editor who will train and support you, while you work with a wider team of experienced editors on different projects.

A typical day will include:

 

  • Writing articles and building web pages: working closely with the client you’ll write concise, engaging articles on all aspects of their business and upload them to our CMS
  • Database updates: managing Volkswagen retailer database
  • Web analysis: using our dashboard to monitor hot topics and client engagement

 

 

וזה מבוסס על סמך...?

זה מבוסס על:

- הם אמרו זאת בעצמם (שעדיין מבצעים כל מיני התאמות אחרונות).

- ראיתי וישבתי ברכב בפרנקפורט 2015 וגם בג'נבה 2016, ניכר שבוצעו כל מיני שיפורים והתאמות.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

בסופו של דבר כל אחד נוהג (חוץ מיחידי סגולה שיכולים להחליט בלי) ומסדר את ה-X וה-Y שלו בהאתם לסדרי העדיפויות ההאישיים. היתר - שיגולי מוחין. וגם זה לגיטימי, פשוט די מטומטם.

 

ובהמשך להודעתו של ישה, זאת לא תרבות דיון ראויה, זאת תרבות דיון של לה פמיליה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל המבחנים האלה מוגבלים מאוד. בשורה התחתונה צריך לנהוג ולהחליט אבל באמת, רובם מאוד מחמיאים לרכב, כמעט בכל היבט. העובדה שכאן מצליחים בכל זאת להתעסק בשוליים השליליים, שמן הסתם קיימים אבל הם בטח לא המהות שלה, רק מעיד על הקושי של לנהל דיון משמעותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובהמשך להודעתו של ישה, זאת לא תרבות דיון ראויה, זאת תרבות דיון של לה פמיליה.

 

הבנתי, תודה.

 

להגיד שלהחליט על אוטו בלי לנסוע בו זה שיגולי מוחין הופך אותי לאוהד בית"ר.

 

שלום לך הפועל חיפה אהובתי.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2188 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...