Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2188 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אין לי מושג איך לעכל את המבחן הזה, במיוחד מכיוון שהבוחן מתאר את היתרונות במלים מאד חזקות, אך מעט מהן, ואילו מתעכב בפסקאות שלמות על חסרונות שהוא עצמו קובע שהם לא דיל-ברייקרס. קצת מוזר. שכל אחד, כרגיל, יקח מהמבחן הזה את מה שחשוב לו. אותי, כאחד ששוקל את הג'וליה, מאד מעודד מה שנכתב על הנוחות, בידוד רעשי הרוח ורעש המנוע בשיוט. גם קשיחות השלדה, אבל זאת הייתה נקודה חזקה עוד מימי ה-156.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

רועי,

 

בחייתאק, אני רק אמרתי (בדיוק כמו שימרון) את האני מאמין שלי.

 

אם זה כ"כ קשה לך אפילו לשמוע מה אחר חושב שאתה ישר מתנפל עלינו, נו, זה לא חדש בשרשורים שאלפא מופיעה בכותרת אבל חבל, חבל שזו תרבות הדיון שלך.

 

אתה מאמין, אני מאמין, יחי מלך המשיח וגדולים ישראל, שמאמינים בני מאמינים המה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחת להוסיף "שלח שם ומספר טלפון בפרטי ונשמח לסייע".

 

קורה ספורטיבו אינו קשור ליבואן, הוא חובב אלפא רומיאו. הלוואי כמוהו אצל היבואן...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הביקורות שיגיעו מהכתבים בבריטניה קצת נראות ויראו לא אובייקטיביות, מצד אחד קשה להם לומר שהג'וליה טובה יותר מהיגואר XE, מצד שני יש את הגרמניות ואת BMW בראשם, שהיא מלכת המכירות ומלכת הקטגוריה שם.

 

לדעתי הג'וליה תתן פייט רציני, היא הכי יפה וסקסית בקטגוריה זה בטוח, לגבי שאר הדברים, זה עוד ייבחן בהמשך, כמובן שאין לדעת במדוייק איזו גרסא תגיע אלינו ארצה, אני אישית מקווה שתגיע הבנזין החזקה שמיועדת לשוק האמריקאי (לא התלתן) , אבל אולי נקבל את הבנזין 200 כח סוס שגם תספיק בגדול.

 

אני כבר תקופה של כמעט שנה בוחן את כל הקטגוריה ומסיבות שונות ומשונות פסלתי כמעט כל רכב בקטגוריה, בדיעבד, כנראה בגלל שעמוק בפנים אני לא מוכן לוותר על האלפא שלי לטובת גרמניה או בריטית, אלא להחליף באיטלקיה צעירה יותר.

 

אסף

Now: Alfa Romeo 159, 1.9 2007

Soon: Alfa Romeo Giulia

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מושג איך לעכל את המבחן הזה, במיוחד מכיוון שהבוחן מתאר את היתרונות במלים מאד חזקות, אך מעט מהן, ואילו מתעכב בפסקאות שלמות על חסרונות שהוא עצמו קובע שהם לא דיל-ברייקרס. קצת מוזר. שכל אחד, כרגיל, יקח מהמבחן הזה את מה שחשוב לו. אותי, כאחד ששוקל את הג'וליה, מאד מעודד מה שנכתב על הנוחות, בידוד רעשי הרוח ורעש המנוע בשיוט. גם קשיחות השלדה, אבל זאת הייתה נקודה חזקה עוד מימי ה-156.

 

כן, הוא נכנס שם לרזולציה של זוטות שמי שם לב אליהם בכלל...

 

מצד שני, הוא לא אהב את הניהוג. הפסקה הזו חושפת חולשה רצינית ברכב כזה:

 

It makes it difficult to feel the front of the car and judge precisely the correct lock required to angle in to a quick curve. This is a shame because the car seems to have a nice balance, gentle understeer appearing to want to flow into equally benign oversteer before a barrage of needlessly early electronic interference unceremoniously shuts down that particular avenue of entertainment.



 

מניסיוני בשנים האחרונות, יישום נכון של ה-ESP, והשילוב שלה עם השלדה, הוא קריטי.

 

עם זאת, זה לא נראה המבחן הכי רציני ומקיף, בלשון המעטה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

יש לי ספקות, לגיטימי.

 

ראיתי את המכונית וישבתי בה בז'נבה - לא נפלתי מהכיסא. גם כן לגיטימי.

 

 

הנה ביקורת חיובית

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוזנת היא לא, ובמקומך לא הייתי מצפה ממגזין ירוד כמו WhatCar למשהו בעל ערך. היא רצופה בכל מיני תהיות תמוהות וספקולציות שלא ממש ברור על מה הן מבוססות.

 

 

בקיצור, אוסף של אמרות לא ברורות ומסקנות לא מבוססות. הקו המנחה הוא אנטי-אלפא/פרו-ואג ותיכף נראה גם למה.

 

הנה כמה עובדות מעניינות: קיימת קבוצת מדיה בשם Haymarket וממש במקרה קונצרן VAG הוא לקוח שלהם. צירוף מקרים נוסף הוא שקבוצת המדיה הזו היא הבעלים של כל מיני מותגים, ביניהם: Autocar, Whatcar and Pistonheads. אני לא צריך להסביר, נכון?

 

בשורה התחתונה, כל ה"כתבה" הזו נראית כאילו נכתבה במשרדי אאודי ואז רק הוסיפו לה מדבקת Whatcar - ולאור העובדות הנ"ל, בנוגע לטיב היחסים בינם לבין ואג, זה גם כנראה לא ממש רחוק מהמציאות.

 

 

מקורות:

- Editorial Assistant at Haymarket

- Haymarket Media Group | Our Brands

 

והנה ביקורת נוספת לגרסה הרגילה, מכתב ותיק ומוערך;

 

http://www.autocar.co.uk/car-review/alfa-romeo/giulia/first-drives/2016-alfa-romeo-giulia-22-multijet-180-super-review

 

אין מה לקרוא כי אוטקאר גם משוחד ופרו VAG לפי מקורות זרים.

 

אין ספק שרמת הדיון האמוציונאלית כבר חורגת , וזקוקה לטיפול פסיכאטרי דחוף.

 

קורו

 

האם רק VAG לקוח שלהם בתעשיית הרכב? היכן ראית ש VAG בכלל לקוח שלהם?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והנה ביקורת נוספת לגרסה הרגילה, מכתב ותיק ומוערך;

 

http://www.autocar.co.uk/car-review/alfa-romeo/giulia/first-drives/2016-alfa-romeo-giulia-22-multijet-180-super-review

אפשר לסכם את המבחן בפשטות: Utter rubbish.

 

פעולת מגבים? הגה מהיר מדי? ועוד כל מיני פנינים מבהירים די מהר מה הכותב מנסה להשיג פה. יחד עם זאת, כנראה שהרכב באמת טוב, אם הכותב נדרש לכתוב שטויות מסוג זה ובסוף עדיין לתת לה 80 מתוך 100.

 

באופן ענייני:

- למגבים יש מצב אוט'. בב.מ.וו המצב האוט' עובד לא טוב - לא זכור לי שאי פעם קראתי על זה.

- היגוי מהיר? מצויין. ההיגוי זכה לשבחים ברוב המבחנים שקראנו עד כה.

- המולטימדיה דווקא נראית טוב. ראיתי במציאות. אין לי מושג מה הוא רוצה. אגב, בניגוד לטרנד הקיים, המסך של הג'וליה לא נראה כטאבלט סיני שדחפו לאוטו אחרי שסיימו לעצב את פנים הרכב.

 

אני יכול להמשיך ולקטול את המבחן, אבל לא צריך לחפש בכח כדי להבין שזה לא מבחן רציני, בלשון המעטה.

 

כן, הוא נכנס שם לרזולציה של זוטות שמי שם לב אליהם בכלל...

 

מצד שני, הוא לא אהב את הניהוג. הפסקה הזו חושפת חולשה רצינית ברכב כזה:

 

It makes it difficult to feel the front of the car and judge precisely the correct lock required to angle in to a quick curve. This is a shame because the car seems to have a nice balance, gentle understeer appearing to want to flow into equally benign oversteer before a barrage of needlessly early electronic interference unceremoniously shuts down that particular avenue of entertainment.



דווקא ניתן להתרשם שהוא כן אהב את הניהוג, אבל חיפש מה לכתוב. הגה מהיר זה דבר טוב, אולי הכותב לא רגיל.

בכל אופן, אם תקרא מבחנים אחרים מבית Car, Evo ועוד כמה מגזינים מכובדים, תראה שדווקא הניהוג זוכה לשבחים.

 

אין מה לקרוא כי אוטקאר גם משוחד ופרו VAG לפי מקורות זרים.

 

אין ספק שרמת הדיון האמוציונאלית כבר חורגת , וזקוקה לטיפול פסיכאטרי דחוף.

 

קורו

 

האם רק VAG לקוח שלהם בתעשיית הרכב? היכן ראית ש VAG בכלל לקוח שלהם?

צירפתי "קבלות" (קישורים). הכל שם.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתישהו בין אוגוסט לאוקטובר. למיטב ידיעתי, סמל"ת עדיין מנהלת מו"מ מול אלפא רומאו לגבי המחיר.

 

-------

 

מבחני דרכים מצולמים של המגזין האיטלקי OmniAuto עם כתוביות באנגלית:

 

 

תלתן

 

 

 

רגילה (ט"ד 180 כ"ס)

 

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

3:14 בנוגע לחלק מהכפתורים והבקרים שמאכזבים ולא עומדים בסטנדרט:

 

BUT I WAS TOLD BY ALFA ROMEO ENGINEERS THAT THEY ARE STILL WORKING ON IT

 

ואני חשבתי שהרכב מוכן לשיווק, או שאולי הם מתכוננים כבר לשינויים לאחר מתיחת הפנים :lol:

 

עם כפתורים כאלה הם לא יתחרו לא בב.מ.וו, לא במרצדס, לא באוודי ולא בפולקסוואגן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה עובדים על דברים אחרונים. אל תשכח שזה לא רכב שמחליף רכב קיים וגם אין מאגר מוכן לכל הכפתורים ופקדים.

 

אגב, הכל עובד (ניסיתי בעצמי), אבל אני מסכים שאפשר לתת לכפתורים מהלך פחות משוחרר. זה כמובן לא עניין מהותי וסביר להניח שיטפלו בזה (זה גם לא קשה במיוחד).

 

בכל אופן, בוא נגיד שאם אלו הבעיות של הג'וליה, אז מצבם טוב מאוד.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא זוכר שאי פעם גרסה ששוחררה לעיתונאים למבחנים על ידי ב.מ.וו מרצדס או אאודי זכתה להסבר כזה. וזה לא שהיה חסר להם זמן...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2188 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...