Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2186 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

השקה בבאלוקו זה מאוד נחמד(ומחמיא לכל מכונית של FCA שפותחה שם), אך כפי שציינו לפני, השאלה היא איך היא תתנהל על כבישים רגילים, עם דגש על כבישינו המאתגרים. האם היא תזרום כמו ב.מ.וו סדרה 3 או שמא תרגיש מאותגרת.

 

נקודה שחורה שאף אחד לא שם לב אליה; ESP בגרסאות הרגילות אינו בר ניתוק :oops:, מאחר ומצב RACE ב-DNA שמור רק לקוואדריפוליו. אם הנעה אחורית, אז עד הסוף!

 

אני קורא את הביקורות, קורא גם את שנאמר בין השורות ונזכר ברשמים הסטטיים שלי מהמכונית בז'נבה; הג'וליה מעוצבת שמרני מדי לטעמי, מתוך רצון לקלוע בול לקונצנזוס, עם חלק אחורי שיכל לשבת יפה על מספר ואגיות.

 

גם עיצוב הפנים לא לוקח סיכונים, עם השפעות ברורות מגרמניה. מישהו עדיין זוכר את הימים שכל העולם הסתכל לבתי העיצוב של איטליה בהערצה?

 

ג'וליה יוצאת לשוק עם מבחר מוגבל של מנועים. שלוש גרסאות של דיזל, בנזין 2 ליטר, 200 כ"ס לאירופה(שעדיין לא מוכן לייצור) ו-250/280 כ"ס לצפון אמריקה והקוואדריפוליו על 510 סוסיה.

 

הבנזין, אגב, ישודך לתיבה אוטומטית בלבד. באלפא???:evil:

 

הג'וליה החדשה פותחה בזמן שיא בסביבה סטרילית - אני תוהה אם זמן הפיתוח על הכבישים הקביל למכונית שפותחה כמקובל. איך זה ישפיע על האיכות, האמינות וגם על היכולת הדינמית במגוון סיטואציות.

 

אני מקווה שהמכונית אכן תהיה שוס(לבטח הקוואדריפוליו, אבל דווקא הרגילות מסקרנות אותי יותר), אבל הייתי לוקח את כל כתבות ההשקה האלו לא עם קורטוב - אלא עם כף - של מלח.

 

יש לי הרגשה שבשורה התחתונה נקבל מתחרה בפאסאט עם תמחור של ב.מ.וו סדרה 3. מתכון די בטוח לכשלון, לדעתי.

עריכה אחרונה על ידי 504L

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני מניח שבקרוב הגרסאות הרגילות יגיעו לידי העיתונאים ואז נגלה יותר, עד שננהג בעצמינו ונבין בדיוק.

 

בנוגע לזמן שיא. אני לא בטוח עד כמה החשש מוצדק. בשגרה, יצרן שמפתח רכב לא מפתח רק או בעיקר רכב בודד, עובדים על מספר פרוייקטים במקביל. כאן עבדו בעיקר על הג'וליה - כל המשאבים הושקעו בה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לזמן שיא. אני לא בטוח עד כמה החשש מוצדק. בשגרה, יצרן שמפתח רכב לא מפתח רק או בעיקר רכב בודד, עובדים על מספר פרוייקטים במקביל. כאן עבדו בעיקר על הג'וליה - כל המשאבים הושקעו בה.

 

כל המשאבים זה יפה, השאלה היא כמה זה כל המשאבים...

 

בנוסף, אני מניח שעבדו במקביל גם על הסטלביו ואולי גם על וריאנטים נוספים על הפלטפורמה הזו.

 

שאלת השאלות היא כמובן האם התיב"מ כיסה על שלבי התכנון המקובלים.

 

לי יש הרגשה שסאגת הג'וליה רק מתחילה. יהיו עוד עיכובים, ספקים עם קומפוננטים לקויים יוחלפו, המכוניות של השנה הראשונה עשויות להיות בוסריות...

 

נתראה בשרשור הזה בעוד שנה ונראה לאן הדברים התקדמו.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הזה לא יהיה כישלון זה בטוח, מהסיבה הפשוטה שמעריצי אלפא הם מהחזקים בעולם הרכב וגם אם הרכב לא הכי.. הם יקנו.

 

מעניין באמת איך הרכב יתנהג ביחס למתחרות ואיך יתמחרו אותו..

2016 Mini Cooper S - Pure Led

 

Maximum Go Kart Feel = 100% FUN

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הזה לא יהיה כישלון זה בטוח, מהסיבה הפשוטה שמעריצי אלפא הם מהחזקים בעולם הרכב וגם אם הרכב לא הכי.. הם יקנו.

 

מעניין באמת איך הרכב יתנהג ביחס למתחרות ואיך יתמחרו אותו..

 

חלק ממעריצי אלפא גם מדברים בערגה על 33. אז מה..

 

הג'וליה תתומחר מול סדרה 3, כך שתהיה מחוץ להישג ידם של אלפיסטים רבים. יום אחד, אחרי שהאלפיסט האחרון שטרם קנה, יקנה, יצטרכו למכור אותה גם לקהל הרחב - וזה יהיה האתגר האמיתי.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל המשאבים זה יפה, השאלה היא כמה זה כל המשאבים...

מבחינה כספית, רק בפיתוח הפלטפורמה החדשה - "ג'ורג'יו" - הושקעו מעל למיליארד יורו. צוות המהנדסים עבד ועובד תחת הנהגתם של מיטב המוחות בתעשיית הרכב - תוכל למצוא שם אנשים כמו פיליפ קריף (458, לה פרארי), רוברטו פדלי (היה בקונצרן האיטלקי בעבר ועזב לטובת ב.מ.וו - שם עבד על פרוייקט i - וכעת חזר לאיטליה, לאלפא רומאו) וכמובן הרלד ווסטר - מאז שמונה לעמוד בראש מזראטי ואלפא רומאו הדברים החלו לזוז ולזוז לכיוון מאוד חיובי.

 

בנוסף, אני מניח שעבדו במקביל גם על הסטלביו ואולי גם על וריאנטים נוספים על הפלטפורמה הזו.
סביר להניח שעבודות הפיתוח של הסטלביו החלו בשלב מאוחר יותר. בכל אופן, אני מציע לבחון את העניין מזווית אחרת, מעשית יותר: מזראטי, אשר עובדים קרוב מאוד עם אלפא רומאו, הציגו לאחרונה את ה-SUV שלהם, הלבנטה, והוא מקבל תשבוחות מקיר לקיר. גם הלבנטה פותח בזמן קצר.

 

שאלת השאלות היא כמובן האם התיב"מ כיסה על שלבי התכנון המקובלים.
אני מניח שבהחלט כן. צוות מהנדסים בעל קבלות רבות עומד בראש הפרוייקט.

 

לי יש הרגשה שסאגת הג'וליה רק מתחילה. יהיו עוד עיכובים, ספקים עם קומפוננטים לקויים יוחלפו, המכוניות של השנה הראשונה עשויות להיות בוסריות...
אני חושב שאתה פסימי שלא לצורך. רכבים בוסריים במידת מה קיימים אצל כל יצרן כאשר יוצא דגם חדש. הסאגה אכן רק מתחילה, אך היא לא של הג'וליה לבדה, אלא של מותג אלפא רומאו כולו וניתן לקוות שהיא תהיה חיובית.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הזה לא יהיה כישלון זה בטוח, מהסיבה הפשוטה שמעריצי אלפא הם מהחזקים בעולם הרכב וגם אם הרכב לא הכי.. הם יקנו.

 

מעניין באמת איך הרכב יתנהג ביחס למתחרות ואיך יתמחרו אותו..

 

חזקים כלכלית ? (יודע מה - ייתכן ! :-()

חזקים פיזית ?

אה, לא. חזקים באהבה שלהם למותג.

 

אני נוטה להסכים לדברי 504L -חובבי אלפא (שאינם "מליאנים") יוכלו לרכוש אותה כנראה בסופו של דבר רק כמשומשת.

אם נחיה גם נראה.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סביר להניח שמי שיקבע את מידת ההצלחה של הדגם זה השוק האמריקאי, אלא אם בגרמניה ובריטניה, השווקים החזקים באירופה של סדרה 3, יחליטו שהג'וליה היא אופציה עדיפה יותר. בכל מקרה, אני באופן אישי מקווה שהדגם יצליח ויכניס קצת דם חדש לסגמנט הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגם הבכיר גם ככה יהיה לבודדים,בדיוק כמו ה3M . הוא יקר ויהיה יקר ולא הרבה נראה

על כבישנו בארץ.

הדגמים המעניינים מבחינתי הם המנועים הקטנים יותר והנגישים,מקווה שמחירם יהיה דומה

לגולייטה,אלפא הנעה אחורית...איזה כיף ולא רק למכורי המותג או למעריצים,איזה כיף

אולי תהייה לי אלפא בסוף ועוד הנאה אחורית....מנוע 2.0 או 1.7 200 פלוס סוסים איטלקים.

לי זה נשמע מגניב,נגיש ומרגיש לי כמו הפתעה בפתח.

הלוואי והבימרים והוואגים יאכלו את הכובע ואנחנו רק נרוויח ממשהו חדש ושונה וטוב...

אולי תהייה לי אלפא,אולי תהייה לי אלפא...

מוסיף אחרי עריכה...

Cuore Sportivo כשיתנו לך או כשתקבל סיבוב על הגברת,ולא על המובחרת (אתה יודע מה,גם עליה)

תרים טלפון או הודעה ,אני בא אתך לסיבוב.:-D

רק אם תוכל,לא חייב.

עריכה אחרונה על ידי bigmik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת איכות האינטיריור ה-3 באמת עדיפה (לא ישבתי ב-A4 בכדי לקבוע). אך מול כל יתר הקטגוריה (לדעתי גם כולל המרצדס C) אין לג'וליה מה להתבייש.

האם ישבת באלפא? אני סקרן.

הייתה לי 428 לחודש, A5 לחודשיים ואת C300 לחודשיים.

מבחינת איכות חומרים המרצדס עדיפה על האודי והב.מ.וו, המושבים של המרצדס הרבה יותר נוחים מהמושבים של הב.מ.וו ואני מקווה שבאלפא יהיו מושבים טובים.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינה כספית, רק בפיתוח הפלטפורמה החדשה - "ג'ורג'יו" - הושקעו מעל למיליארד יורו.

 

פלטפורמה לרכב בשם "גורג'יו" - WTF? :shock:

 

ועל הפלטפורמה הזו מרכיבים מכונית בשם 'ג'וליה' - דבר שהופך את כל הסיפור לסקסי ונחשק להחריד.

 

 

זה אפילו יותר חזק ממדבקת 'NO FEAR' , כי המדבקה כולם יודעים שהיא מדבקה ואילו החרטא הזו קנתה לה קהל מעריצים וכת מאמינים אדוקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על איזו חרטא כבודו מדבר? הפלטפורמה, או השם שלה? האם 0012378954 היה יותר טוב? MQB יותר טוב? אות ושתי ספרות? אות ושלוש ספרות? מה זה משנה?

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השקה בבאלוקו זה מאוד נחמד(ומחמיא לכל מכונית של FCA שפותחה שם), אך כפי שציינו לפני, השאלה היא איך היא תתנהל על כבישים רגילים, עם דגש על כבישינו המאתגרים. האם היא תזרום כמו ב.מ.וו סדרה 3 או שמא תרגיש מאותגרת.

 

נקודה שחורה שאף אחד לא שם לב אליה; ESP בגרסאות הרגילות אינו בר ניתוק :oops:, מאחר ומצב RACE ב-DNA שמור רק לקוואדריפוליו. אם הנעה אחורית, אז עד הסוף!

 

אני קורא את הביקורות, קורא גם את שנאמר בין השורות ונזכר ברשמים הסטטיים שלי מהמכונית בז'נבה; הג'וליה מעוצבת שמרני מדי לטעמי, מתוך רצון לקלוע בול לקונצנזוס, עם חלק אחורי שיכל לשבת יפה על מספר ואגיות.

 

גם עיצוב הפנים לא לוקח סיכונים, עם השפעות ברורות מגרמניה. מישהו עדיין זוכר את הימים שכל העולם הסתכל לבתי העיצוב של איטליה בהערצה?

 

ג'וליה יוצאת לשוק עם מבחר מוגבל של מנועים. שלוש גרסאות של דיזל, בנזין 2 ליטר, 200 כ"ס לאירופה(שעדיין לא מוכן לייצור) ו-250/280 כ"ס לצפון אמריקה והקוואדריפוליו על 510 סוסיה.

 

הבנזין, אגב, ישודך לתיבה אוטומטית בלבד. באלפא???:evil:

 

הג'וליה החדשה פותחה בזמן שיא בסביבה סטרילית - אני תוהה אם זמן הפיתוח על הכבישים הקביל למכונית שפותחה כמקובל. איך זה ישפיע על האיכות, האמינות וגם על היכולת הדינמית במגוון סיטואציות.

 

אני מקווה שהמכונית אכן תהיה שוס(לבטח הקוואדריפוליו, אבל דווקא הרגילות מסקרנות אותי יותר), אבל הייתי לוקח את כל כתבות ההשקה האלו לא עם קורטוב - אלא עם כף - של מלח.

 

יש לי הרגשה שבשורה התחתונה נקבל מתחרה בפאסאט עם תמחור של ב.מ.וו סדרה 3. מתכון די בטוח לכשלון, לדעתי.

מה שנאה במצוטט הוא אותו תהליך מדורג שמתחיל בספק קל, מהול בשאלות תם, חלקן אולי מתבקש ועד לסיום המוחץ גם אם ה"עדין", זה שמספר לנו שיש כאן כנראה ענין עם מה שאינו יותר מפאסאט בלבוש אקזוטי עם תג מחיר הזוי. עוד צעד אחד קטן ואפשר להכריז בחגיגיות שמדובר בעוד פלופ מבית פיאט. וכל זה מבלי לראות ( טעיתי יש דווקא רשמים מממצב סטטי, מתנצל ), מבלי לנהוג, אכן מרשים.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על איזו חרטא כבודו מדבר? הפלטפורמה, או השם שלה? האם 0012378954 היה יותר טוב? MQB יותר טוב? אות ושתי ספרות? אות ושלוש ספרות? מה זה משנה?

 

אני בטוח שאדם חכם כמוך (בלי טיפת ציניות) מבחין בקלות בגימיק השיווקי של השם (אם הוא רק רוצה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2186 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...