Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו ג'וליה - איך היא נוסעת? [ובהמשך, כמה מוכרת]


Cuore Sportivo
שימו לב! השרשור הזה בן 2200 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תאר לך באמצע סוויפ מהיר ימינה היא נותנת לך נשיכה רגעית בגלגל אחורי פנימי, תקבל "היגוי" ששום כלי רכב מאפשר לך לעשות היום.

 

כן, אבל אף יצרן רכב לא יאפשר לרכב לסבסב בצורה מאוד מוחשית במהירויות גבוהות יותר מ-40-60 קילומטרים לשעה. במובן הזה, זה קצת כמו היגוי אחורי או דיפרנציאלים כפולים.

 

ביחד עם נהג שמסובב את ההגה קצת יותר מדי ( =90% מהנהגים) הדרך לקצה של הכביש בפנימי קצרה מאוד.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

1. לא תגיע לתעלה אם הבקרה עושה את זה חכם ולחלוטין לשם זה הולך.

 

2. ב RS היא גם עושה את זה חכם וגם נותנים לכל רוכש לעשות את זה חופשי-חופשי, זה לא שמצב דריפט יכול להיות מופעל רק במסלול/מגרש, בתאוריה, אתה יכול לעשות את נס הרים על מצב דריפט.

 

3. רומן, כן כבר קיים ב RS, קיים ביגואר, אבל ספורדי מאוד ובמכוניות יקרות. צפי שלי, תוך מספר שנים בודדות (בא נגיד 5?) זה יהיה בכל רכב בקטגוריית ההוט האטצ.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכבר כתבתי, בשביל להיחשב להצלחה אלפא צריכה להתייצב בטבלה במקום ה-4, אחרי השילוש הטאוטוני. זה, בגדול, בר השגה. אף אחד לא חי בסרט שהיא תדיח את הגרמניות ותהפוך למלכת המכירות. אני מניח שאפילו המפעל, בתרחיש הכי אופטימי, לא ערוך לנפחי ייצור כאלה.

 

לגבי המבחנים - כל אחד קורא ומבין אותם איך שהוא רוצה, בהתבסס על המסקנה אליה הוא רוצה להגיע. אני, לדוגמא, בוחר לשים דגש על הנוחות, הבידוד וההתנהגות - שצוינו כמעולים. אחר בוחר להיטפל לכפתורים, רק שנגעתי בהם במובן המילולי ולמרות שהם לא הדבר הכי טוב מאז הלחם הפרוס, הם ממש לא רעים. אז שוב - כל אחד ושיקוליו או כוונתו בשרשור זה.

 

מעניין מה היתה התגובה שלך אם הייתי כותב את אותן מילים על רכב אחר בהקשר אחר...

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין מה היתה התגובה שלך אם הייתי כותב את אותן מילים על רכב אחר בהקשר אחר...

 

אתה באמת משווה? אני מזמין אותך לצטט (לא לדבר על, לצטט) דברים שמתקרבים להגזמות הבוטות שלך על האוטלנדר.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סאנדיי טיימס? מחייב? אולי, לא במכוניות.

 

קראתי גם ב-Car וגם ב-Evo, חמישה וארבעה וחצי כוכבים בהתאמה.

 

אגב, אני בהחלט מסכים איתך שאם האוטו יהיה שק תקלות ולאורך זמן, אז הצלחה מסחרית לא תהיה שם. אבל, עדיין מוקדם לקפוץ למסקנות, בטח על סמך רכבי טרום ייצור.

יכול להיות שאחרים לא נתקלו ברכבים תקולים. גם לא נתתי צפי לעתיד.

 

אתה פשוט לא הבנת את נותנים רק שלושה כוכבים, לרכב עם תקלות. אני חושב שזה די ברור למה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צחוק בצד, אם אנחנו מסתכלים על השוק המשמעותי ביותר של הג'וליה, הלוא הוא ארה"ב, להכנס רביעית בקטגוריה זה אומר למכור יותר מלקסוס, יותר מניסאן, יותר מאינפיניטי, יותר מהמתחרות מבית.

 

הלוואי על אלפא שתמכור כ"כ טוב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, אני חושב שאנחנו בדיוק על סיפה של מהפכה בכל הנוגע לבקרות, לא פחות!

 

ממערכת לבטיחות ולריסון האוטו, אנחנו רואים בפוקוס RS החדשה שהן נהפכות לאמצעי ניהוג.

 

כשזה ישתלב יותר ברכבים, באמת לא תהיה שום סיבה לנתק מערכות.

זה כבר המציאו ב-GTR

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרתי, פה ושם במעט רכבים יקרים.

 

תוך 5 שנים זה בגולף GTI וחברותיה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צחוק בצד, אם אנחנו מסתכלים על השוק המשמעותי ביותר של הג'וליה, הלוא הוא ארה"ב, להכנס רביעית בקטגוריה זה אומר למכור יותר מלקסוס, יותר מניסאן, יותר מאינפיניטי, יותר מהמתחרות מבית.

 

הלוואי על אלפא שתמכור כ"כ טוב.

אין סיכוי למקום רביעי בארה"ב - תלך אחורה בשרשור, סייגתי את זה מפורשות לאירופה. בארה"ב לקסוס ואינפיניטי חזקות הרבה יותר.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיפור של המכונית הזו זה מחיר.

אין לה מה לחפש בטריטוריה של הגרמניות.

ביצועים לא מספקים כדי למצב אותה שם.

תחושת החיפוף בתכנון ובבקרת האיכות משייכת אותה למקום אחר.

יש לה בהחלט מקום ויכולת למכור - רק שהאף צריך להיות בזוית אחרת.

ואני רואה עצמי כקליינט פוטנציאלי.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שאחרים לא נתקלו ברכבים תקולים. גם לא נתתי צפי לעתיד.

 

אתה פשוט לא הבנת את נותנים רק שלושה כוכבים, לרכב עם תקלות. אני חושב שזה די ברור למה...

אז אם הסאנדיי לא היה נתקל ברכבים תקולים, מה היה הציון להערכתך?

 

הסיפור של המכונית הזו זה מחיר.

אין לה מה לחפש בטריטוריה של הגרמניות.

ביצועים לא מספקים כדי למצב אותה שם.

תחושת החיפוף בתכנון ובבקרת האיכות משייכת אותה למקום אחר.

יש לה בהחלט מקום ויכולת למכור - רק שהאף צריך להיות בזוית אחרת.

ואני רואה עצמי כקליינט פוטנציאלי.

האמת שלא בדיוק.

 

1. ביצועים - אם נשווה כל ג'וליה למקבילתה הגרמנית, נראה שהג'וליה מציעה ביצועים עדיפים.

2. תחושת החיפוף בתכנון ובבקרת האיכות - לפחות ישבת ברכב? על מה זה מבוסס? אם על זה שקראת שהיו 2-3 רכבים בעייתים בהשקה לעיתונות, אז אמנם זה מה שיש כרגע, אבל לא הייתי מתבסס על זה כמדד.

 

ההצלחה של הג'וליה תלויה במידה רבה בציי רכב. נכון שמחיר רכישה הגיוני עשוי למשוך קהל פרטי שגם חשיבותו אינה זניחה, אך הצלחה אצל הציים תביא להצלחה באופן כללי. ממה שאני קורא, FCA משקיעים מאמצים בדיוק בעניין זה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שלא בדיוק.

 

1. ביצועים - אם נשווה כל ג'וליה למקבילתה הגרמנית, נראה שהג'וליה מציעה ביצועים עדיפים.כתבתי אחרת? כתבתי שזה לא מספיק.

2. תחושת החיפוף בתכנון ובבקרת האיכות - לפחות ישבת ברכב? על מה זה מבוסס? אם על זה שקראת שהיו 2-3 רכבים בעייתים בהשקה לעיתונות, אז אמנם זה מה שיש כרגע, אבל לא הייתי מתבסס על זה כמדד. לא ישבתי, אבל חלק מהקליינטורה יודעת לקרוא.

 

ההצלחה של הג'וליה תלויה במידה רבה בציי רכב. נכון שמחיר רכישה הגיוני עשוי למשוך קהל פרטי שגם חשיבותו אינה זניחה, אך הצלחה אצל הציים תביא להצלחה באופן כללי. ממה שאני קורא, FCA משקיעים מאמצים בדיוק בעניין זה.

וציי רכב מתעלמים כידוע מעניין המחיר...

אגב, אלו לקוחות שאנינות טעמם זה לא המקום שחשבתי שאלפא מתיימרת להגיע אליו.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2200 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...