Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. חוץ מעברות חניה, כל דוח משוטר מלווה בנקודות, אז אם בא לכם להתחיל לאסוף נקודות על פארש, בבקשה, BE MY GUEST!!!

 

2. זה חוק מטומטם לחלוטין. אתם בוכים על 205 שנת 95? תחשבו על העלבון של בעל מרצדס 600S שנת 95 שאומרים לו בטסט שהמחזירי אור התיקניים של מרצדס לא מספקים את פקידוני הרישוי.

 

3. אמרתי בעבר ואמשיך להגיד בכל הזדמנות, אני מהמר על כל הוני ורכושי שמי שזכה "במכרז" של הדפסת המדבקות האלה הוא בן/חבר/קרוב/ של עסקן ********** שמקורב לשר התחבורה האוטיסת שחוקק את התקנה הדבילית הזאת!!!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה יכול לקרוא לי יוסי :)

 

פנס בלימה שלישי הוא באמת יותר בטיחותי, אני אתקין בהזדמנות.

 

יש את הפשוטים ב30 שנראים ממש מכוער, ויש ב80 הרבה יותר יפים. אני מעדיף להשקיע ביקרים, נראה הרבה יותר טוב.

 

 

יוסי.

אתה מעתיקן, ראית את הפנס שלי דבוק לחלון, אהבת, אהה?

******נערך****** רק תקנה כבר אחד, זה 80 ש"ח, לא 800...

והחלפתי סופסוף את הפנס האחורי השמאלי שהיה שבור (כבר לפני שבוע, רק שכחתי לספר לך)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

כאילו שאני אבין האוטו שלי נראה בול כמו גולף יותר חדישה

שלי שנת 92 ושלי נראת בול כמו גולף שנת 98

אני לא מבין מה עשו שמה ששונה מאצלי ? הפנסים ??

האוטו נראה קופי אותו דבר אותה צורה

אז למה אוטו שנתון נמוך יותר מאותה צורה צריך לשים את הפסים המגעילים האלו או תמדבקה שמור מרחק שזה נראה לי עדיף

Renault Clio RSi 1995 :evil:

פורסם

אין מה להבין. התקנה נכנסה לתוקף מתאריך מסויים , וזהו. גם אם הרכב זהה אך משנת ייצור אחרת.

 

כמו שאתה לא שואל למה בגיל 18 אתה מתגייס לצבא , למרות שהתחלת להתגלח בגיל 15 , או מישהו אחר מתחיל רק בגיל 23.

זה תאריך שנקבע שרירותית ואין מה לעשות כנגדו.

פורסם
1. חוץ מעברות חניה, כל דוח משוטר מלווה בנקודות, אז אם בא לכם להתחיל לאסוף נקודות על פארש, בבקשה, BE MY GUEST!!!

שטויות.. יש דו"חות משוטרים שלא מלוווים בנקודות.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
וזה באמת נכון

שאפשר לבחור בין 2 הפסים האדום לבן

למדבקה של "שמור מרחק"

?

ברכב של דוד שלי (אפלאוס 92) היו 2 מדבקות "שמור מרחק" (אדום על לבן) - כאשר המדבקה מחזירה אור..

וזה במקום המדבקות של הפסים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אתה מעתיקן, ראית את הפנס שלי דבוק לחלון, אהבת, אהה?

******נערך****** רק תקנה כבר אחד, זה 80 ש"ח, לא 800...

והחלפתי סופסוף את הפנס האחורי השמאלי שהיה שבור (כבר לפני שבוע, רק שכחתי לספר לך)

 

אצלך ואצל עוד מליוני מכוניות אי שם באזור המרכז :-D .

 

תראה, בגדול זמן שווה כסף. חכה כמה זמן, אני אשיג כבר כסף :mm_wink: .

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

דרך אגב, מאד יתכן שבעתיד הקרוב יהיה שינוי בגוון הפסים הזוהרים, בכדי להתאימם לתקן האירופאי.

הצבע האדום ישאר אך הלבן יוחלף בצהוב(ערמוני).

כמובן כמו כל שינוי שכזה, הפסים הישנים ישארו בתוקף לעד ולא יהיה צורך להחליפם אלא אם הם בלו.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
שטויות.. יש דו"חות משוטרים שלא מלוווים בנקודות.
אתה כ"כ נחרץ, אז קדימה, ספר לכולנו איזה דוח שוטר לא נושא בחובו נקודות......

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
דרך אגב, מאד יתכן שבעתיד הקרוב יהיה שינוי בגוון הפסים הזוהרים, בכדי להתאימם לתקן האירופאי.

הצבע האדום ישאר אך הלבן יוחלף בצהוב(ערמוני).

כמובן כמו כל שינוי שכזה, הפסים הישנים ישארו בתוקף לעד ולא יהיה צורך להחליפם אלא אם הם בלו.

 

עמית

 

ומבלי להשים לב הרכבים שלנו ישנו את צבעם לקרפדה ארסית (או ערסית :) ) בגלל הצבעים האלה.

 

רק המחשבה על שילוב הצבעים הבולט והמזעזע הזה גורם לי לבחילה.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
אתה כ"כ נחרץ, אז קדימה, ספר לכולנו איזה דוח שוטר לא נושא בחובו נקודות......
1- נוהג חדש, הנוהג ברכב ללא שלט של נהג חדש.

2- עבירות מהירות.

בכביש עירוני - מתחת ל20 קמ"ש מעל למותר.

בכביש בין-עירוני - מתחת ל25 קמ"ש מעל למותר.

וכמובן שיש עוד.. אלו רק דוגמאות.

 

(על העבירות הנ"ל כמובן שמקבלים דו"ח עם סכום לתשלום, אך אין הצטברות נקודות!)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
האבסורד בכל הקטע של המדבקות האלו שיש מכוניות זהות משנתון 95' ו-97' למשל, ה-95' מחוייבת במדבקות מחזירות אור וה-97' ממש לא.

 

ככה זה כשרוצים לעשות חיים קלים לפקידי משרד התחבורה, בוחני משרד התחבורה ולשוטרים.

 

ד"א, אני למשל הסרתי את המדבקות האלו מכל רכב שהיה לי כי זה פשוט מכער את האוטו! קשה לי להבין למה בישראל חייבים את המדבקות האלו לפיז'ו 205 שנת 91' כשבאירופה אין צורך במדבקות האלו לאותה 205 בדיוק.

 

אם כבר מדבקה מחזירת אור...אפשר להשקיע בטפט מחזיר אור בצבע דומה ככל שניתן לצבע הרכב, ניתן להשיג מוצר כזה בבתי עסק ליצור שלטים וכרזות. (לא שזה תקני...אבל זה יפה מאוד ועושה את אותה עבודה).

רוצה לשמוע דברים יותר גרועים, במנטה שנת 72 שלי יש מחזירי אור פי 100 יותר טובים מאשר המדבקות הפשוטות האלה. אז בשביל מה???

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).


×
×
  • תוכן חדש...