Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכל חברי הפורום

ברשותי רנו קליו 2003 1.6 16v

במהלך נסיעה בחזרה מהצפון נקראה לי רצועת אביזרים. הכל בסדר הרכב המשיך לסע נדלק מנורה של מצבר.

הגעתי הביתה כיביתי את האוטו פתחתי מכסה מנוע שלפתי את הרצועה הסוררת של האביזרים. והנעתי שוב רק שהפעם היה רעש חזק כזה של תקתוק והרכב נכבה ומסרב להניע ראש של סטרטר בלי התנגדות. עכשיו מחקירה פה בפורום הבנתי שזה כנראה הסתבך עם הטיימינג השאלה שלי היא איפה בבאר שבע יש מקום טוב וזול בדגש על הזול סטודנט לחשמל בלי שקל... לשיפוץ ראש מנוע ומה לדעתכם הנזק...

תודה

דביר.

פורסם

רצועת אביזרים לא קשורה לחגורת טיימינג.

כשהרצועה נקרעה האלטרנטור הפסיק לעבוד(הוא מסתובב על החגורה) ולא הטעין את המצבר , בגלל זה נדלקה לך הנורה

תנסה להרכיב רצועה חדשה קודם כל, יכול להיות שאיבדת הרבה טעינה במהלך הדרך

למיטב זכרוני יהיה קשה להניע רכב במצב כזה

פורסם

אוקי זה גם מסביר למה היה רעש חזק בהנעה השנייה. מה זה אומר? ולמי אני הולך בבאר שבע? את כל הטיפולים הבסיסים אני עושה לבד אבל זה נראה לי קצת גדול עליי

פורסם
אוקי זה גם מסביר למה היה רעש חזק בהנעה השנייה. מה זה אומר? ולמי אני הולך בבאר שבע? את כל הטיפולים הבסיסים אני עושה לבד אבל זה נראה לי קצת גדול עליי

 

אני אישית תמיד ממליץ על מרכז רכב דרום, הוא יושב ממש ליד כל החנויות של חלקי החילוף מול השוק הבדואי.

פורסם
בפיאסטה רצועת אביזרים מסובבת גם את משאבת המים. מה המצב בקליאו? גם? אם כן, צפה לבעיות...

 

הבנתי שבקליאו זה רק האלטרנטור והמדחס. ...

פורסם

מה שמאור מתכוון: אם גל הזיזים לא מסתובב בניסיון התנעה, ואתה כן שומע את הסטארטר פועל, אז באמת נקרעה רצועת תזמון (הרצועה מתזמנת את פתיחת השסתומים על ידי סיבוב גל הזיזים ביחס קבוע לפי סיבוב גלגל התנופה, שזה החלק שהסטארטר מסובב).

 

אבל גם אני חושב שהמצבר נחלש והכבלים שהשתמשת בהם מהסוג הזול הנפוץ.

חבר שוב כבלים, התנע את הרכב התורם לרבע שעה ונסה שוב להתניע כשהכבלים עדיין מחוברים. בהצלחה, ואל תשכח לעדכן.

 

*אני אישית לא כזה מכיר את מבנה המנוע בקליאו וכותב באופן כללי: קריעת רצועת אביזרים לא אמורה להשפיע על הטיימינג, בטח ובטח שלא אם המנוע פעל לאחר מכן.

פורסם
מה שמאור מתכוון: אם גל הזיזים לא מסתובב בניסיון התנעה, ואתה כן שומע את הסטארטר פועל, אז באמת נקרעה רצועת תזמון (הרצועה מתזמנת את פתיחת השסתומים על ידי סיבוב גל הזיזים ביחס קבוע לפי סיבוב גלגל התנופה, שזה החלק שהסטארטר מסובב).

 

אבל גם אני חושב שהמצבר נחלש והכבלים שהשתמשת בהם מהסוג הזול הנפוץ.

חבר שוב כבלים, התנע את הרכב התורם לרבע שעה ונסה שוב להתניע כשהכבלים עדיין מחוברים. בהצלחה, ואל תשכח לעדכן.

 

*אני אישית לא כזה מכיר את מבנה המנוע בקליאו וכותב באופן כללי: קריעת רצועת אביזרים לא אמורה להשפיע על הטיימינג, בטח ובטח שלא אם המנוע פעל לאחר מכן.

קודם כל תודה רבה על ההתייחסות

אני אחדד את הנקודה.

נקראה הרצועה ממש יכלתי להרגיש את זה... המשכתי הביתה הכל עבד טוב. כיבתי את האוטו בחנייה של הבית פתחתי מכסה מנוע ורצועה הייתה תפוסה למעלה בין המנוע לתושבת משכתי אותה החוצה והיא הייתה תקועה לאחר מכן הנעתי שוב הרצועה רובה בחוץ חוץ מהקצה שהיה תקוע הניע בלי בעיה אבל השמיע רעשים חזקים יצאתי החוצה הרעשים המשיכו עד שהמנוע כבה לאחר מכן הצלחתי לשלוף את הרצועה אבל לאחר מכן הרכב לא הניע כלל רק רעש של סטרטר חלש לא רגיל...

השאלה שלי אם הולכים על התרחיש הגרוע מה יכול להיות הנזק?

×
×
  • תוכן חדש...