Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוי סובארו, למה להוליך שולל?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מרגיז ומזלזל ולצערי כבר לא חריג בתחום.

אבל להבדיל ממגרשי רכב שעשו מזה טקטיקת מכירות שלמה ("אוי, הרכב שרצית בדיוק נמכר אבל הנה אחד אחר שבור ויקר יותר") לדעתי פה שוב מדובר בחוסר מקצועיות תמים כמו שלמדנו להכיר בנסיבות דומות.

מאוד הייתי רוצה שתעלה את הדברים האלה ליבואן ולראות איך הם מטפלים בזה.

 

נ.ב

לפחות לא הציעו לך להשתתף בהגרלה. [emoji13]

עריכה אחרונה על ידי ExoduS

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

  • תגובות 113
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
למה שטויות?!

קפה ומאפה חינם, זה גם משהו.

 

אבל, אתה צודק.

אירועים המוניים זה לא המקום לקונים ידענים וטרחנים כמו חובבי רכב.

 

עדיין מאוד מרגיז.

אני גם חושב שמי שעונה לטלפונים זה נציגים מכירות שלא עובדים בחברה, ואין להם מושג על מה הם מדברים.

 

אני הייתי מעלה את העניין מול היבואן ונותן לו הזדמנות לתקן.

אז זה כן מרגיז?! אוף! עד ששכנעתי את עצמי שזה לא...

 

אתה עוד מגיע עד הביתה וכותב מגילה שלמה על השטות הזו, שהופכת לשרשור מיותר, שאין מה ללמוד ממנו.



באמת, זה עד כדי כך מעניין או חשוב?

 

^ משרשור אחר באותו עניין.

 

----------------------------------------

 

חשבתי על זה ובתכל'ס, ברגע שאתה מוציא את ההיכרות עם הדמות מהסיפור, זה די אותו הדבר.

 

עם זאת, אני בטוח שמיד תסביר למה לא. ממתין.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

סמירו, לדעתי טעית שבכלל חשבת ללכת להתרשם מרכב באירוע. במיוחד שהכוונה שלך רצינית.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

רק אני חושב שזה הזוי שהרגילו אותנו שאם רוצים לקנות רכב אז ללכת להתרשם ממנו באירוע מכירות זו טעות?

זה בערך כמו להגיד שאם רצית לאכול לא היית צריך להגיע למסעדה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם (נערך)

מרצדס וב.מ.וו הרימו אירועי מכירות מעולים. כן, מדובר על מותגי יוקרה, אבל בעצם זה מגדיל להם את הסיכון.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

להתפלסף אפשר המון.

מי ששורץ בפורום 10 שנים לא אמור להיות מופתע מכך שאירוע שמיועד לעמך לא תואם סטנדארט של פטרול-הד. ובכלל, לצפות שבאירוע כזה, ידעו לתת ללקוח כזה את הספייס הנדרש זה שיא התמימות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אז זה כן מרגיז?! אוף! עד ששכנעתי את עצמי שזה לא...

 

 

 

^ משרשור אחר באותו עניין.

 

----------------------------------------

 

חשבתי על זה ובתכל'ס, ברגע שאתה מוציא את ההיכרות עם הדמות מהסיפור, זה די אותו הדבר.

 

עם זאת, אני בטוח שמיד תסביר למה לא. ממתין.

אם אתה מתכנן להטריל את השרשור, רד מזה. זה לא ייקרה.

 

אם אתה לא מבין את ההבדל בין לקבוע נסיעת מבחן, לטרוח להגיע ולא לקבל שירות, לבין להתקל במקרה בעמדת שיווק ולא להיות מסוגל להזמין נסיעה - אתה בטח טיפש.

 

בגלל שאתה לא טיפש, זה ברור, אתה מטריל.

לכן זו התשובה הסופית בעניין, לפני שתזבל עוד שרשור את הבעיות האישיות שיש לך עם הניהול.

אתה מוזמן, כמו תמיד, לפנות אליי בפרטי בעניין הזה,אבל מה שכתוב למעלה הוא סופי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני גם חושב שמי שעונה לטלפונים זה נציגים מכירות שלא עובדים בחברה, ואין להם מושג על מה הם מדברים.

 

לדעתי פה שוב מדובר בחוסר מקצועיות תמים כמו שלמדנו להכיר בנסיבות דומות.

 

אני בטוחה שלכל יבואן יש את מוקד השרות הטלפוני שלו שמטפל גם באירועים מסוג זה ואין צורך לשכור שרותים של חברה חיצונית (הרי פות"ש פנה ליבואן כדי לתאם פגישה ספציפית ואותו המוקד הזמין אותו לאירוע עם מסירת המידע השגוי). בכל אופן, זה לא משנה מי משלם את שכר המוקדניות ישירות, יבואן צריך לדאוג שמי שמייצג אותו יהיה מקצועי לפחות ברמה המינימלית של הכרת הבדלים בין הדגמים ועוד כמה אותיות בודדות באנגלית. מספיק להשקיע כמה שעות בהדרכה וחלוקה של מספר דפים לכל נציג.

אני אישית לא חושבת שאפשר לייחס את העבודה שעובדי החברה אינם בקיאים במוצריה לתמימות, אלא יותר לזלזול.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם (נערך)
להתפלסף אפשר המון.

מי ששורץ בפורום 10 שנים לא אמור להיות מופתע מכך שאירוע שמיועד לעמך לא תואם סטנדארט של פטרול-הד. ובכלל, לצפות שבאירוע כזה, ידעו לתת ללקוח כזה את הספייס הנדרש זה שיא התמימות.

אפשר להתפלסף, אפשר להכנע לסטנדרט הירוד ואפשר (וצריך) ליצור קשר עם החברה האחראית (יבואן או כל חברה במקרה אחר) ולהתעקש על שינוי, פעם, אחר פעם, אחר פעם.

גם רומא לא נבנתה ביום אחד.

כמו כן, תתפלא אבל לא רק בפורום יש "פטרול הדס" והחוויה שתאר פותח השירוש מספרת על זילזול באופן כללי.

 

מורזילקה, כוונתי היא שמדובר בזילזול תמים ולא ניסיון מכוון למשוך אנשים לקנות אימפרזה עם הבטחה שיש ברז לנסיעת מבחן.

עריכה אחרונה על ידי ExoduS

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם (נערך)

הכל נכון ובכל זאת, נראה לך שבאירוע של מותג סופר עממי, זו ההזדמנות המתאימה להתרשם מדגם קצה שנמכר בשברירי אחוז מסך מכירות היבואן? סביבה קצת דביקה לקיום צורך כזה, לא?

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אם לאחר מספר בירורים אומרים לי שהרכב הזה שם, אז כן, לגמרי.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

ברור לי שלא כולם אותו דבר. לי אווירה כזו מפריעה לריכוז ;-)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
מה זה מביך

 

מרגיז ומזלזל.

 

חוסר המקצועיות חוסר הידע רעה חולה.

 

ולך סמירו

 

אם חשקה נפשך ברכב מתוצרתם, לא זה מה שצריך להפיל אותך מלבחון לגופו של הרכב ולא למחדלים מסביב.

 

הייתי פונה לסובארו מגולל את הסיפור, אולי יצ'פרו אותך שרכב המבחן יגיע אליך ולא אתה אליו.

 

כמו שסבתא שלי היתה אומרת, לדברים טובים מתרגלים מהר.

 

תקשיב, אם אתה חושב שהצלחנו לקבוע סטנדרט חדש לכלל חברי הפורום, בזה שחבר פורום קיבל כפיצוי על עוגמת נפש, שירות פרימיום עם קצפת ודובדבנים, עכשיו זה יהפוך למנהג קבוע אצל כלל היבואנים, אתה מה-זה לא בכיוון...8)

 

זו ג'סטה אישית ממש מיוחדת, לא סטנדרט...

 

ראה את האדום

 

אסור לחלום?

 

אסור לשאוף?

 

לו אני סובארו , זה מה שהייתי עושה, זה לא שעומדים להם תור של אנשים לכלי הרכב הספציפיים, ודוחפים אני הגעתי קודם ...

 

והופך את הלימון ללימונדה קרה.. על יד הקצפת עם הדובדבנים וגרגרי היער.

 

בוא נראה אם זה בראש של סמירו בכלל, ואם כן, בוא נראה את התגובה של סובארו בפרט.

 

אם הוא פונה בצורה תרבותית ולא מתלהמת , אני מתערב איתך על צהריים

 

מתאים?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

רכבים אחרים בראש מעייניי ורציתי לבדוק אולי אוהב, היות ופעם הרכבים היו טובים. כיום אני ממש לא מתכוון לבקש פיצוי או אפילו יחס הוגן מהם, פשוט אוותר על ההתעניינות. כמו שציינתי - לו היה מדובר ברכב שהייתי דלוק עליו המצב היה אחר. ניסיתי, אולי אראה וכן אדלק. לא הלך , לא נורא. במיוחד לאור ביקורות שליליות ששמעתי על הרכב. אשמח ליידע שאאודי מול קניון איילון נתנו לי שירות ממש טוב והפלא ופלא גם יבואן עממי - מאזדה (באתי לברר על הnd) נתנו שירות מעולה. כולם כאשר נכנס בחור צעיר לסוכנות בעוד שיש לקוחות נוספים (משפחות) שם. כך שלשמחתי יש לי עוד ברירות חוץ מהסובארו.


×
×
  • תוכן חדש...