Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב משפחתי 0 ק"מ - תקציב 115K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הבעיה הגדולה עם הקורולה זה שהיא תקבל עדכון עוד כמה חודשים בארץ.

היונדאי לא ממש השתנתה מהדור הקודם.

הגולף נראית לי גם האופציה הטובה ואחריה הלאון כשלוקחים בחשבון את הגיר.

פורסם
הבעיה הגדולה עם הקורולה זה שהיא תקבל עדכון עוד כמה חודשים בארץ.

היונדאי לא ממש השתנתה מהדור הקודם.

הגולף נראית לי גם האופציה הטובה ואחריה הלאון כשלוקחים בחשבון את הגיר.

מאיזה בחינה היונדאי לא השתנתה ? גיר ומנוע?

כל האוטו שונה לגמרי מבחינת מראה.

פורסם

התפקוד של הגיר מעולה.

בחנתי ממש השבוע ראפיד עם הגיר הזה. קשה לי להאמין שתרגיש איזשהם רעידות וכו'.

 

העניין הוא שבמודלים המוקדמים יותר הגיר עשה בעיות. לטענת היבואן הבעיה נפתרה. אבל יש ספק בנושא.

 

אני עדיין הייתי רוכש את הגולף.

פורסם

את הגולף אני אלך לראות היום.

התחלנו כבר להתסבך ..לא יודעים מה לקנות.

הטולדו 1.4 והמאזדה 3 2.0 משכו את העיניים.

פורסם
את הגולף אני אלך לראות היום.

התחלנו כבר להתסבך ..לא יודעים מה לקנות.

הטולדו 1.4 והמאזדה 3 2.0 משכו את העיניים.

 

טולדו היא משפחתית שמיועדת לעולם השלישי ולא ברמה של שאר המשפחתיות שציינת.

מאזדה 3 מכונית מצוינת. מאוד מאובזרת, בגרסת ה-2.0 ליטר מאוד זריזה ויחסית חסכונית. החיסרון הבולט שבה הוא מושב אחורי מצומצם.

היא גם אופציה טובה יותר מיונדאי אלנטרה החדשה שלדעתי מאכזבת (למרות שעדיין לא נסעתי ברכב). בגדול אלנטרה החדשה היא יותר מתיחת פנים ל-i35 מאשר מכונית חדשה.

שווה גם לשקול את פיג'ו 308. חסכונית ומאוד נוחה, ובגרסת הסטיישן בעלת תא מטען ענק ומושב אחורי מרווח יותר.

פורסם

נהגתי בכל הרכבים שהוזכרו וגם החזקתי לאון סטיישן ליסינג ל8 חודשים והייתי בוחר בה שוב בלי למצמץ.

מאובזרת, מהנה, חסכונית נוחה ופרקטית

פורסם

היי ,

מצטער על כל הבלאגן.

עקב מבצעי חבר והרבה התלבטויות יש לנו סיכום סופי:

צריך להחליט בין טויוטה קורולה gli 2016.

או סקודה אוקטביה 2016.

אם ניקח את האוקטביה ההתלבטות בין 1.2 sytle , או 1.4 אמבישן. ההפרש זניח.

תודה רבנ לכולם !


×
×
  • תוכן חדש...