Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף 1.4 150 כ"ס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני חשבתי על החלפת רכב ל-150 כ"ס, שמתי לב במפרט שברכב הנ"ל המראות לא מתקפלות.

ב 125 כ"ס הם כן מתקפלות.

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
גם אני חשבתי על החלפת רכב ל-150 כ"ס, שמתי לב במפרט שברכב הנ"ל המראות לא מתקפלות.

ב 125 כ"ס הם כן מתקפלות.

 

אתה בטוח? אני משוכנע עם כך שבמפרט יש טעות. לא מאמין שיש את זה ב 125 כ"ס ואין ב 150 כ"ס.

פורסם

ממה שאני הבנתי המראות מתקפלות גם בדגם של ה-150 כ"ס.

 

אגב,

זה נראה שאנחנו לפחות 3 שמתעניינים בגרסה של ה-150

אפשר לנסות לגשת ביחד לצ'מפיון ולבקש הנחות כקבוצה.

פורסם
איך מערכת כזאות יכולה לזרוק את האוטו קדימה?

 

האוטו מאוד חזק, והמערכת לא מכוילת נכון ולכן הוא מקפיץ אותך קדימה ומיד עוצר כתוצאה מההתנעה

 

לגבי המראות - הן כמובן מתקפלות עם הנעילה של האוטו

פורסם
האוטו מאוד חזק, והמערכת לא מכוילת נכון ולכן הוא מקפיץ אותך קדימה ומיד עוצר כתוצאה מההתנעה

 

לגבי המראות - הן כמובן מתקפלות עם הנעילה של האוטו

מוזר...

נסעתי די הרבה ברכבי אודי, ברגע שעוזבים את הברקס הרכב מניע, אחרי זה לוחצים על הגז והרכב מתחיל להאיץ.

אצלך ברגע שעוזבים את הברקס הרכב קופץ קדימה? איך אתה לא מתנגש ברכב שעומד בפקק לפניך???

פורסם
מוזר...

נסעתי די הרבה ברכבי אודי, ברגע שעוזבים את הברקס הרכב מניע, אחרי זה לוחצים על הגז והרכב מתחיל להאיץ.

אצלך ברגע שעוזבים את הברקס הרכב קופץ קדימה? איך אתה לא מתנגש ברכב שעומד בפקק לפניך???

 

אצלי בגולף 125 כ"ס אין את התופעה המדוברת.

ברגע שעוזבים את הברקס הרכב מניע, אחרי זה לוחצים על הגז והרכב מתחיל להאיץ במתינות.

פורסם

אני גם שוקל את הגולף 150 - מאוד נהנתי מהנסיעת מבחן. אילו הייתה עולה 20K פחות הייתי רוכש אותה בלי למצמץ.

 

עם זאת קשה לי להצדיק את הפרימיום הזה אל מול המאזדה 3, גם יותר מאובזרת גם יותר אמינה וגם יותר זולה... רק פחות... refined.

 

אגב ב150 יש את כל מה שיש ב125 + תוספות אז כן, המראות מתקפלות גם שם.

פורסם

במבצע 72 שעות של צמפיון שהיה לפני מספר חודשים, היית הנחה יפה של כ 8000 שח על הדגם (6000 + 2000). זה כבר באיזור של המאזדה 3 ספריט. יכול להיות ששווה לך לחכות. מניח שבקרוב מצרכי לעשות מבצע כמו כל האחרים, אחרת הם נשארים מאחור.

פורסם

אמנם לא גולף , אבל אוקטביה , עם המנוע הנ"ל

 

האוטו פשוט טיל , כח זמין בכל מצב, לתחילת נסיעה , לעקיפה , לעליות כביש 1 ...

 

פשוט תענוג לנהיגה (TSI 1.4 150 כ"ס + DSG)

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מישהו הזמין תוספת מקורית של חלונות כהים?

בסוכנות מבלבלים מוח על זה שזה התקנה מקומית והם שמים מדבקה בעלות של 2600 שקל.

זה לא אמור להיות תוספת מקורית מהמפעל? חלונות כהים שעושים בתנור או משהו בסיגנון


×
×
  • תוכן חדש...