Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף 1.4 150 כ"ס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חבר הפורום פנה אלי, אולם אני אפרסם את תשובתי בפומבי:

 

המאבק הממושך שלי מול הגרמנים ובעיקר מול היבואן בארץ היה אך ורק ע"מ לייבא את הפולו GTI עם גיר ידני, ולא את כלל הדגמים. בזמנו היתה מחלוקת עמוקה בין הגרמנים לצ'מפיון בנוגע לכמות המכוניות שימכרו כאן בתמורה למחיר מסוים, והיבואן בארץ סירב לבקשת הגרמנים להתחייב למכור כאן X מכוניות בתמורה למחיר Y בטענה ש"אין ביקוש" - אז ארגנתי להם ביקוש ובלאגן על הדרך. כל הסיפור נמשך שנה ושלושה חודשים.

 

בעניין הגולף 150 כ"ס היא נמכרת אך ורק עם גיר אוטומטי ולא עם גיר ידני, לדעתי אין לה תקינה בארץ (בדומה לפולו - אז עשו תקינה רק יום לאחר ששילמתי להם 10K ש"ח מקדמה ולא לפני שהפקידו את ההמחאה בבנק).

 

מניסיוני - אין אפשרות לבצע הזמנה מיוחדת על הידני במידה ואין לרכב תקינה, אתה יכול לשכוח מזה. יפתחו לך הזמנה מיוחדת רק אם תחפוץ בתוספות מקוריות לאוטומט - קרי חלון בגג, מערכת סיוע לחניה, חלונות אחוריים כהים ומערכת חימום במושבים הקדמיים ומושבי עור.

 

בזמנו התחלתי בפניה לפולקסווגן גרמניה במייל - אם תרצה את הכתובת הגב כאן או שלח ה"פ.

פורסם
חבר הפורום פנה אלי, אולם אני אפרסם את תשובתי בפומבי:

 

המאבק הממושך שלי מול הגרמנים ובעיקר מול היבואן בארץ היה אך ורק ע"מ לייבא את הפולו GTI עם גיר ידני, ולא את כלל הדגמים. בזמנו היתה מחלוקת עמוקה בין הגרמנים לצ'מפיון בנוגע לכמות המכוניות שימכרו כאן בתמורה למחיר מסוים, והיבואן בארץ סירב לבקשת הגרמנים להתחייב למכור כאן X מכוניות בתמורה למחיר Y בטענה ש"אין ביקוש" - אז ארגנתי להם ביקוש ובלאגן על הדרך. כל הסיפור נמשך שנה ושלושה חודשים.

 

בעניין הגולף 150 כ"ס היא נמכרת אך ורק עם גיר אוטומטי ולא עם גיר ידני, לדעתי אין לה תקינה בארץ (בדומה לפולו - אז עשו תקינה רק יום לאחר ששילמתי להם 10K ש"ח מקדמה ולא לפני שהפקידו את ההמחאה בבנק).

 

מניסיוני - אין אפשרות לבצע הזמנה מיוחדת על הידני במידה ואין לרכב תקינה, אתה יכול לשכוח מזה. יפתחו לך הזמנה מיוחדת רק אם תחפוץ בתוספות מקוריות לאוטומט - קרי חלון בגג, מערכת סיוע לחניה, חלונות אחוריים כהים ומערכת חימום במושבים הקדמיים ומושבי עור.

 

בזמנו התחלתי בפניה לפולקסווגן גרמניה במייל - אם תרצה את הכתובת הגב כאן או שלח ה"פ.

ואוו זה נשמע סרט לא קטן.

מה היה המכשול הכי גדול? וכמה רכבים צמפיון דרשו?

פורסם

המכשול הכי גדול היה שלא היה לרכב תקינה, הם עשו תקינה אך ורק לאוטומטית בכוונה בדצמבר 2014, כאשר התחלתי את המלחמה בפניה הראשונה לגרמנים כבר בספטמבר 2014 (שלושה חודשים קודם לכן).

 

אין לי מספרים של כמות הרכבים מכיוון שלא סיפרו לי, אלא רק את הסיבה.

פורסם

אם זה יעזור לכם, בזמנו התלבטתי המון בפורום אם ללכת על הרכב הזה, וייעצו לי כל מיני גולשים. אני כבר נוהג עליו חצי שנה או יותר.

 

- מבחינת ביצועים, חוויית נהיגה כמעט מושלמת, נוחות הכל מושלם. זה אחד הרכבים הכי מהנים לנהיגה שהתנסתי בהם. שקט, מרגיש מאוד יציב בפניות.

 

- בעיות נהיגה - יש לי הרבה תלונות למערכת ההתנעה. לא עובדת בצורה חלקה, אם הבלו-מושיין מופעל, ב50% מהמקרים האוטו נזרק קדימה במהירות כשאתה לוחץ על הגז (אפילו לחיצה עדינה) וזה גורם לוויפלאש מעצבן ביותר. בטיפול הבא אבדוק אם אפשר לעשות משהו

- בעיות חשמל - לעיתים (פעם ב10 נסיעות) מסך הטץ' משחיר ונעלם (לא מגיב) עד שאתה מדומם מנוע. המצת ששימש אותנו כמטען לפלאפון הפסיק לעבוד (לא נותן זרם).

פורסם
אם זה יעזור לכם, בזמנו התלבטתי המון בפורום אם ללכת על הרכב הזה, וייעצו לי כל מיני גולשים. אני כבר נוהג עליו חצי שנה או יותר.

 

- מבחינת ביצועים, חוויית נהיגה כמעט מושלמת, נוחות הכל מושלם. זה אחד הרכבים הכי מהנים לנהיגה שהתנסתי בהם. שקט, מרגיש מאוד יציב בפניות.

 

- בעיות נהיגה - יש לי הרבה תלונות למערכת ההתנעה. לא עובדת בצורה חלקה, אם הבלו-מושיין מופעל, ב50% מהמקרים האוטו נזרק קדימה במהירות כשאתה לוחץ על הגז (אפילו לחיצה עדינה) וזה גורם לוויפלאש מעצבן ביותר. בטיפול הבא אבדוק אם אפשר לעשות משהו

- בעיות חשמל - לעיתים (פעם ב10 נסיעות) מסך הטץ' משחיר ונעלם (לא מגיב) עד שאתה מדומם מנוע. המצת ששימש אותנו כמטען לפלאפון הפסיק לעבוד (לא נותן זרם).

 

יצא לך לבדוק גם את המתחרות האחרות מהבית? (לאון ואוקטביה)

פורסם

לגבי השחרת מסך המולטימדיה, גם אצלי היתה התופעה. מסתבר שבצמפיון מכירים את זה. בהתחלה אמרו שיש עדכון תוכנה שאמור לפתור את הבעיה. הבעיה לא נפתרה לאחר העידכון. הלכתי ושוב ואז הוחלפה המערכת בחדשה מסוג שונה שאמור לפתור את הבעיה. הבעיה אכן הסתדרה. הם מכירים את התופעה. ממליץ לך ללכת לצמפיון בכדי לפתור את הבעיה.

פורסם

אני מבטח סובארו שעולה כמו הגולף הזו בלי מיגון בכלל, ואלפא שעולה הרבה יותר עם איתוראן save. חבל להשקיע יותר מיגון

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

זה גם עניין של סקר בין חברות הביטוח. אני לא בקטע של מיגון ולא בא לי להקיש קודן או שיפרקו לי חצי מהאוטו החדש שלי ואני מבטח בלי מיגון.

מבחינתי שווה לשלם על זה כמה שקלים יותר לחברת הביטוח.


×
×
  • תוכן חדש...