Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף 1.4 150 כ"ס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שוקל לקנות את הרכב הנ"ל.

ראיתי שבימי המכירות באוקטובר שעבר, הרכב נמכר ב-145-147K על הכביש

כאני ביררתי השבוע אמרו לי שאין הנחות (בניגוד ל-1.4 125 כ"ס) וקיבלתי הצעת מחיר של 155K על הכביש.

 

רציתי לשאול האם מישהו בזמן האחרון הצליח לקבל את הרכב במחיר יותר אטרקטיבי?

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יותר נכון להגיד שנתנו חיישני חניה אחוריים שטוחים + גלגלי מגנזיום.

אחרי צבע מטאלי, איתורן ואגרת רישוי זה הגיע כמעט ל-137K

פורסם
יותר נכון להגיד שנתנו חיישני חניה אחוריים שטוחים + גלגלי מגנזיום.

אחרי צבע מטאלי, איתורן ואגרת רישוי זה הגיע כמעט ל-137K

 

החישוקי מגנזיום בהרכבה מקומית מופיעים במיפרט הסטנדרטי כן שזה לא הטבה

פורסם
ב137 שידחפו אותו.

 

אפשר לקנות את ה125 באיזור ה116-117 עם 0 ק״מ.

 

כל ההצעות 0 קילומטר שראיתי על הגולף 1.4 במחיר הזה היו על דגם ה-122 כ"ס (כנראה שאריות של הדגם הישן).

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

חיישני רוורס שטוחים עולים מ-EBAY (ושלא תחשוב ששמים לך משהו יותר טוב כאן) - 130 ש"ח.

עם צביעה לפי קוד הרכב והתקנה מקצועית נגיד עוד 150 ש"ח.

אגרת רישוי 1800 ש"ח.

איתוראן SAVE - 1000 ש"ח נגיד. למרות שלדעתי גם כאן אפשר לחסוך.

 

אתה מגיע בערך ל-3K ולא ל-5.

 

אם בימי מכירות הרכב נמכר באיזור ה-130. אז כבר זה פחות משתלם.

 

בקיצור, מה שאני מנסה לומר - זה שאם הם יכולים לתת מעל 20K הנחה לחברת הליסינג על המחירון החדש והסנסציוני שלהם, יש להם הרבה בשר שהם יכולים לקצץ בו.

פורסם
חיישני רוורס שטוחים עולים מ-EBAY (ושלא תחשוב ששמים לך משהו יותר טוב כאן) - 130 ש"ח.

עם צביעה לפי קוד הרכב והתקנה מקצועית נגיד עוד 150 ש"ח.

אגרת רישוי 1800 ש"ח.

איתוראן SAVE - 1000 ש"ח נגיד. למרות שלדעתי גם כאן אפשר לחסוך.

 

אתה מגיע בערך ל-3K ולא ל-5.

 

אם בימי מכירות הרכב נמכר באיזור ה-130. אז כבר זה פחות משתלם.

 

בקיצור, מה שאני מנסה לומר - זה שאם הם יכולים לתת מעל 20K הנחה לחברת הליסינג על המחירון החדש והסנסציוני שלהם, יש להם הרבה בשר שהם יכולים לקצץ בו.

המחירים לפי צ'מפיון:

חיישני רוורס שטוחים עולים 1515

איתורן save + עלוקה - 1730

אגרת רישוי - 1802

סה"כ - 5K.

 

חיישני החניה השטוחים הם בהתקנה מקומית? או שהם מגיעים כך מהיצרן?

פורסם

אם זאת אופציה, מוסיפים לך כאן. כמו את הג׳אנטים.

 

אני יודע שיש חיישני חניה גרפים שהם גם בהתקנה מקומית ועושים אינטרקציה עם המסך והם יקרים יותר.

 

סתם לספורט הייתי עושה טלפון לאיתוראן ואז למתחרים (פוינטר ושות׳) ושואל כמה עולה התקנה של מערכת האיתור הבסיסית.

 

אגב, בטוח שחובה מערכת איתור?

פורסם

רוב חברות הביטוח דורשות איתורן (או לפחות כספת).

אני בהחלט צריך לעשות סקר מקיף ולבדוק כמה יעלה לי להתקין איתורן באופן עצמאי.

פורסם

אני גם חושב לקנות גולף 150.

רציתי לשאול איך הרכב מבחינת ביצועים, אחיזה, הנאה מנהיגה...

על הנייר מקבלים הרבה אבזור ומנוע תמורת מחיר הוגן...

אולי יש אופציות משפחתיות וספורטיביות אחרות עד 150k?


×
×
  • תוכן חדש...