Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C4 קקטוס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

אני כיום נוסע בניסאן מיקרה 2015.

רכשתי אותה כי אני נוסע הרבה ולכן חשובה לי האמינות וצריכת דלק.

בסך הכל אני מבסוט ממנה אבל עדיין זה לא זה.

לאחר הרנו מגאן דור 2 שהיתה לי הבנתי שאני מתחבר לצרפתיות.

 

קסמה לי מאוד הסיטרואן C4 קקטוס, אך לאור נסיון העבר של סיטרואן עם גג'טים מהסוג הזה, יש בי חשש מכל הפלסטיקים שעל הדלתות.

האם למישהו יש נסיון על הרכב הנ"ל?

האם יש ביקורות בחו"ל על הרכב הנ"ל?

בסוכנות סיטרואן מדברים על להביא מחיר מחירון בטרייד אין, איפ הקאצ'?

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

אני מניח שההצעה לטרייד אין מחירון מול מחירון נוגעת למחיר המלא של הקקטוס (על הנייר בלבד) ולא למחיר ההשקה הזול בכ-6000 ש"ח.אם ההצעה היא למחירי ההשקה, אין לדעתי "קאצ'" ומדובר אולי בהצעת הטרייד אין הטובה בשוק.ספק אם יש מספיק ניסיון בעולם, האמת שהיא לא נמכרה במספרים מרשימים במיוחד וההתרשמות במדינות צפוניות לנו איננה בהכרח רלבנטית שכן שנתיים בשמש הישראלית שוות ערך לחמש או שש באירופה...

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

זה תלוי במה שיש לך למכור להם, ובמקרה שלך כנראה שמיקרה זה רכב סחיר. יש דברים כאלו, ואפילו הייתי מעורב בעסקה טובה יותר עם סוזוקי. הם מכרו לחבר גרנד ויטרה במחיר מבצע מעולה של מועדון כלשהו ונתנו לו כמעט מחירון על סקודה יטי. ואפילו החליקו לו דברים קטנים בבדיקה.

מניסיוני האישי עם לובינסקי - זה לא יקרה. יתקעו לך עז מתישהו בתהליך. אותי משכו כמה שעות כולל בדיקה של הרכב הישן שלי, ובסוף התעקשו שאוסיף עוד 2000 על איזה סעיף זניח. אז פוצצנו. ועוד הערה קטנה - הם עבריינים. לפי החוק אסור להכריז על מחיר מבצע כאשר המוצר לא נמכר תקופה מסוימת במחירון המלא. והקקטוס מעולם לא נמכר במחירון הפיקטיבי שרוצים ממך. הוא תמיד היה "במבצע".

פורסם
הקקטוס נשמע רכב טוב לך, נוח לנסיעות ארוכות ואמין יחסית. שקול את גרסת הטורבו.

 

אני כנראה אלך על הטורבו שכן הפער לא משמעותי במחיר.

החשש הוא לאור הניסיון הלא מוצלח של סיטרואן עם מנועי הטורבו וכן מכך שהרכב הוא סוג של גג'ט שאיני בטוח לאמינותו לאורך זמן.

 

אני פשוט לא מסוגל להפסק לחשוב עליו ועל סיטרואן בכלל. הוא פשוט יפה.

רכבים מדהימים רק עם סטיגמה גרועה.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

הבנתי שעלות החלפת ה air bumps היא 1500 לכל חלק, כלומר 6000 ש״ח להכל. זכורות לי מכוניות משנות השמונים שהיו להן גם כל מיני תוספות בצדדים (לא בגודל כזה אבל בכל זאת) ושרדו לא רע בשמש הישראלית. אני חושב שהרכב נראה מצוין.

פורסם
הבנתי שעלות החלפת ה air bumps היא 1500 לכל חלק, כלומר 6000 ש״ח להכל. זכורות לי מכוניות משנות השמונים שהיו להן גם כל מיני תוספות בצדדים (לא בגודל כזה אבל בכל זאת) ושרדו לא רע בשמש הישראלית. אני חושב שהרכב נראה מצוין.

 

גם המחיר שלו יחסית הוגן.

90K לרכב חדש, נח, טורבו, מאובזר ומגניב.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם

בהחלט הוגן אבל מה שכן, מבאס שאין לרכב מערכת סיוע לזינוק בעליה. הרבה מאוד יצרנים אימצו את זה כסטנדרט, בין אם מדובר בגיר ידני ובין אם רובוטי, וזו פשוט מערכת מצוינת גם בטיחותית (מניעת תאונות בהדרדרות אחורה בעליה) וגם כמובן מבחינת נוחות. אני יכול להגיד מנסיון, שזה לגמרי משנה את חווית הנהיגה ולעמוד למשל ביציאה מחניון בעליה זמן רב- אין ספק שיותר נחמד עם המערכת הזאת. מקווה שזה יהיה משהו סטנדרטי/חובה בעתיד.

פורסם

אין מצב שלוביסקי יעשו טרייד אין על המיקרה נראה לי שהתקנון מדבר על כלי רכב משומשים יותר. במקרה דנן אין מספיק "בשר" לסבסד.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

גם הטורבו בנזין מאוד חסכוני. הפרש המחיר בין הדיזל לטורבו בנזין הוא מעט יותר מ-10K, אז הכל תלוי כמה אתה נוסע.

פורסם

לא יודע למה סיטרואן בחרה בשם הזה, אבל היבואן מנסה לבדל את שתי המכוניות ומכנה אותה קקטוס בלבד. צ'מפיון עושה אותו דבר עם ראפיד וספייסבק. זה קטע של מיתוג, קהלי יעד ושאר בבל"ת שמתאים למשרדי פרסום ושיווק.

×
×
  • תוכן חדש...