Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולקסוואגן פאסאט 2.8T, יש דבר כזה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

היום יצא לי לראות שהייתי באשדוד פולקסוואגן פאסאט שנה בערך 1999-2000 (לפי סוג הדגם)

ומאחורה היה כתוב לה על המכסה של הבגאז' איפה שפולקסוואגן כותבים בדגמים שלהם את נפח המנוע 2.8T

עשכיו זה לא נראה לי קצת הגיוני

כי אני יודע שיש פאסאט כזאת 1.8T וחוץ ממנה אין עוד דגמים שלה עם T על הנפח מנוע

והפאסאט עם המנוע של ה2.8 בכלל נקראת פאסאט V6

 

אז יכול להיות שיש דבר כזה או שאולי זה בכלל פאסאט 1.8T שהבעלים שלה החליף את הספרה 1 ב2

 

תודה למי שיעזור!

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לפי מה שאני יודע (ולפי מה שציינת בהודעתך), ה-2.8 היא אינה TURBO. מאמין שהוא החליף את הכיתוב.

Піскун Святослав Михайлович

פורסם

ראיתי שבוע שעבר יונדאי לנטרה עם הכיתוב GTS מאחורה סתם לדרך אגב .

היה בכלל דגם כזה או שהבעלים משועמם עד כדי כך

ים long time no

פורסם

כניראה שלאנשים משעמם ויום בהיר אחד הם פשוט מחליטים להוסיף כיתוב מסוים על הרכב

ולא חסרים אידיוטים שלוקחים סמל של GTI ומצמידים אותו ל205 אומללה או פונטו מצומקת

הרכב מגיע עים מנוע 2.8 V6 אבל ללא טורבו

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם
יש ל VAG 2.7T , אבל לא 2.8T ..

זה אני יודע יש במנועים של אאודי A6

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אני לא מבין גדול... אז בלי קטילות חבר'ה :-)

 

אבל יכול להיות שבעל הרכב הוסיף T ל2.8 בגלל שאולי הוא שם טורבו יענו שיפור... ואז זה יוצא טוב...

פורסם

תראה, הכל יכול להיות (כולל הגדלת ההספק של הקאיין טורבו, עם כל ה-450 סוסים שלה ל-750). אבל אני אתקשה להאמין שבעל הפסאט הוסיף ל-2.8 שלו מגדש.

Піскун Святослав Михайлович

פורסם
תראה, הכל יכול להיות (כולל הגדלת ההספק של הקאיין טורבו, עם כל ה-450 סוסים שלה ל-750). אבל אני אתקשה להאמין שבעל הפסאט הוסיף ל-2.8 שלו מגדש.

כמו שאמרת הכל יכול להיות...

פורסם

ואני מוכן להתערב שזאת לא פאסאט 2.8 ולא בטיח. אני בכלל לא חושב שעלו כאלו על הכביש בארץ. ובכל מקרה - הדיון הזה מיותר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
או שזאת 2.0 או שזאת 1.8T. אין 2.8T.

 

לדעתי מי שנוסע עם סמל 2.8T אין לו לא 2.0 ולא 1.8T, אלא בקושי 1.8 רגילה.

 

(בסגנון גולף 1.6 אוטומטית עם סמל V6, או 106 קיד עם מדבקות TURBU וכונס הפוך).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...