Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי כבר הרבה אשכולות כאן בפורום הבנתי שבעניין הקומפוננט זה אינדויידואלי וצריך לשמוע ואם אוהבים אוהבים אבל בכל זאת אם ישלכם המלצות על קומפוננטים 6.5 SQ שעולים באזור ה600-800 שאהבתם זה יעזור לי.

 

ובעניין הסאב, סאב זה כבר פחות אינדוודאולי לפי מה שאני מבין אז אם ישלכם המלצות על סאבים SQ באזור ה500-800 ש"ח אפילו יד שנייה זה יעזור לי, כי עשיתי טעות של צעיר וקניתי סאב פח אבל מה זה פח infinity refrences, זה מרגיש כאילו אני יכול ליצר באס יותר טוב עם הפה מאשר הסאב...

 

תודה אמיגוס :)

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

פורסם

אליקו מוכר את הסטים האחרונים של HAT IMAGINE שנשארו לו במלאי - זו המלצה אחת.

 

ספוסנר פורום ARC AUDIO - XDI 6.2 תהיה המלצה שניה.

 

מוראל מקסימו המלצה שלישית ותבדוק אם יש סט כניסה של אלפיין שאולי נכנס בתקציב הזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הטמפו אולטרה לדעתי לוקח גם סטים יקרים ממנו, זה סט פשוט מעולה וגם המחיר, טוויטר נעים מאוד.

סאבים יד שניה הייתי ממליץ על הרץ es300 או es250,האחד 12 אינצ' והשני 10 אינצ'.

כחדשים הם עולים סביבות האלפייה עם תיבה, כמשומשים הם בתקציב שלך.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אני הייתי מכוון הרבה יותר גבוהה

והולך על הייבירד אודיו קלארוס במידה ולאליקו עדיין יש במלאי

הוא מוכר אותו ב 1400 שח זה מחיר נהדר עבור סט ברמה הזו ,תמכור את הסאב שלך בכמה גרושים

ותרכוש סאב משומש טוב ב 400-500 שח אתה תקבל בקצת יותר כסף תוצאה הרבה יותר טובה

מלהשקיע בציוד בסיסי.

פורסם

מחיר נהדר? זה מחיר לא שפוי! (במובן של טובת הקונה)

 

תנסו לבדוק כמה עולה היום סט קלארוס ב12v electronix שהוא המשווק הרשמי של HAT בארה"ב - ארץ הייצור

ותראו כמה הסט הזה עולה היום וזה עוד לפני מיסים ומשלוח.

 

למען האמת הנה -

 

http://store.12velectronics.com/categories/Hybrid-Audio-Technologies/Clarus/

 

630 דולר! לפני מיסים ומשלוח (כמעט 2400 שקלים לסט חדש)

 

לעומת 1400 שקלים (סט חדש!)

 

וזה אותו הסט בדיוק! ללא שום הבדלים - זה פשוט מלאי ישן יותר שאליקו מחסל

 

האמת היא שאני לא מבין את אליקו. לחלוטין לא מבין אותו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

מי זה אליקו? אפשר קישור לאשכול מכירה שלו?

והתקציב קצת ירד, שרפתי על חברה שלי 2.5k בסוף שבוע אחד אז נשארנו עם פחות :-o

 

יש לי הצעה כזאת רמקולים morel dotech MK2 6.5" עם קרוסים וטוויטרים של Morel Virtus nano 6.5(קרוס: MXR240n וטוויטר של הסט לא יודע איזה) השאלה היא כזאת, אחד אם שווה לי את זה ב700 ש"ח והם חדשים לא היו בשימוש, שנית אם כל המיקס הזה של הקרוסים הטוויטר והוופר ישתלב בסדר?

קישור למפרט של הקרוס: http://www.morelhifi.com/product/mxr240-3-crossover/

ישלי גם אופציה לקחת morel hybrid integra חדש באותו מחיר פחות או יותר,

אבל הוא רמקול עם טוויטר בתוכו וקרוס, לא קומפונט.

 

מבחינת הסאב חשבתי על GTO 1202D מצאתי אותו במחיר סבבה עם תיבה סגורה שבדפדוף קצת בגוגל ראיתי המון המלצות עליו עם תיבה כזאת או על KICKER 12" CompD 4 Ohm שגם הוא במחיר סבבה לגמרי(שתיהם באים עם תיבות) מה אתם ממליצים לי יותר? או שאתם ממליצים לי על משהו אחר בכלל?

לא לשכוח שאני לא מחפש בום בום אלה סאב שיתן רק צליל איכותי לא מעניין אותי כמה חלש הוא מבחינתי לא להרגיש אותו רק שהוא ידפוק מדוייק ונעים לאוזן.

 

מבחינת המגבר ישלי איזה מגבר סיני PCA V12 3800W חמישה ערוצים שנותן אלוהים יודע כמה RMS לכל יציאה, אבל לאט לאט כרגע אני ישתמש בו בהתקנה בנתיים אני קונה רמקולים סאב וישלי כבר פאנל וקיט 4 גי'ג אמיתי אמריקאי לא חארטה, ואחר כך אני מתכנן לקנות HERTZ HDP4 וHDP 1 שנתפסו לי בעין, ולאט לאט אני גם יחליף את הסאב לסאב SQ ברמה אחרת לגמרי.

 

נ.ב התרשמתי מהתגובה המהירה והעזרה של כולם פה מעריך את זה מאוד!

עריכה אחרונה על ידי kalmangar

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

פורסם

"לשרוף" כסף על חברה - איפשהו במשפט הזה יש בעיה - אתה תצטרך להחליט איפה.

 

בכל מקרה - חבר הפורום ELIK0 כאשר האפס זה ספרה ולא האות או.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

אה סבבה מצאתי, וכן זה בעיה אבל שמעתי כבר המון סדרות של מורל ודי אהבתי את החברה, שוב לא פוסל שום המלצה שלכם.

 

בנוסף איזה סאב אתם הכי ממליצים לי לקחת?

1. JBL GTO 1202D

2. Kicker CompC 12"

3. Kicker CompVR 12"

עריכה אחרונה על ידי kalmangar

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

×
×
  • תוכן חדש...