Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי בעיית חשמל מעצבנת - סוזוקי בלנו 99'.

 

האורות דשבורד ברכב לא עובדים (אורות פנימיים: מכוונים, הילוכים ומזגן).

כשפתחתי את הקופסת פיוזים, ראיתי שאחד הפיוזים שרוף, החלפתי, וחזר לעבוד (למשך שנייה) ונשרף.

ניסיתי לחפור ולבדוק מה הבעיה, והבנתי שהמערכת סטריאו ברכב מקצרת.

כאשר אני מנתק את המערכת (לגמרי מהרכב) מחליף פיוז חדש, האורות הנ"ל עובדים רגיל לגמרי.

ברגע שאני מחבר חזרה את המערכת שוב חוזר הפיוז להישרף.

אני מנסה לבדוק מה הבעיה, ופשוט אין לי כיוון.

 

בנוסף:

1. המערכת עובדת בלי שום בעיות (גם אחרי שהפיוז נשרף).

2. החלפתי מערכות שונות והבעיה נמשכת.

3. מדובר בפיוז 10A, וגם כשהכנסתי 15A הוא נשרף (אני יודע שזה ממש לא רצוי - רק היה לצורך בדיקה).

 

היכן יכולה להיות הבעיה?

 

תודה :-)

פורסם
בדקת את כל החיווט שנכנס לרדיו דיסק? אין חוטים משוחררים או לא מבודדים?

כמובן שגם זה נבדק, וכל החוטים מחוברים בסדר, ולא מבודדים..

פורסם
על החוטים החשופים תשים איזולירבנד, יכול להיות שזה מקצר לך.

מניסיון, פעם זה גמר לי את המצבר ושרף לי פיוז.

עשיתי את זה כבר פעמיים, הלוואי שזאת רק הייתה הבעיה אצלי..אבל תודה בכל מקרה!

פורסם
איך המערכת עובדת אם הפיוז שרוף ?

תסביר ברור .

אני יודע שנשמע מוזר, המערכת גורמת לקצר ששורף את הפיוז שקשור לאורות דשבורד, אך אותם אורות והמערכת לא קשורים בכלל לאותו פיוז.

המערכת ממשיכה לעבוד בכל מקרה..

פורסם

האם בצמת החוטים של המערכת ישנו חוט Dim/Illumination במקרה (לא שאני בטוח אם יש קשר)?

בכל מקרה נשמע שזה יהיה רעיון טוב לחווט מחדש את המערכת (לא רק לנתק ולחבר אותה מחדש עם החיווט הקיים). יתכן וקיים קצר לאורך אחד מקווי המתח או אחרים.

 

 

 

* אתה יכול לחסוך לנו את הדגשת הטקסט בהודעות שלך.

פורסם
מוזר זו המילה הנכונה .

נסה לשחזר מה עשית בזמן האחרון שגרם לבעיות האלו .

מה חיברת או מה תיקנת בלוח השעונים ?

 

קניתי את הרכב בלי מערכת, וכשחברתי מערכת שקניתי זה קרה.

 

האם בצמת החוטים של המערכת ישנו חוט Dim/Illumination במקרה (לא שאני בטוח אם יש קשר)?

בכל מקרה נשמע שזה יהיה רעיון טוב לחווט מחדש את המערכת (לא רק לנתק ולחבר אותה מחדש עם החיווט הקיים). יתכן וקיים קצר לאורך אחד מקווי המתח או אחרים.

 

 

 

* אתה יכול לחסוך לנו את הדגשת הטקסט בהודעות שלך.

 

הכוונה שלך לחווט מחדש את החוטים שמגיעים אל הקונקטור שאליו אני מחבר את החוטים שיוצאים מהמערכת?

ולגבי ה-Dim, יש חוט כזה, רק שאינו מחובר לשום מקום.

וייתכן שיש קצר, ולמרות זאת המערכת עובדת?

פורסם

לפי התיאור נראה שמשהו במערכת או בחיבורים אליה מקצר רכיב של הרכב למינוס (לגוף הרכב) למערכת זה לא מפריע לעבוד אבל את הרכיב של הרכב זה מקצר.

 

כמו שכתב איילצבי, כנראה שעשית טעות בחיבור המערכת. תפרק אותה תסתכל טוב על כל החוטים בסביבת הרכב ליידה, תנסה לראות אם יש מגעים חשופים ללא בידוד בחלק מהם, ותוודא שכל חוט שמתחבר למערכת מגיע למקום המתאים.

×
×
  • תוכן חדש...