Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פרארי משחקת בליגה אחרת לגמרי, של פסי ייצור מוגבלים למכוניות אקזוטיות.

זו נישה אחרת לגמרי וכמויות הייצור לא דומות, אלא אם הג'ולייה תהיה מהדורה מאוד מוגבלת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

טיעון לא רלוונטי. אתה מדבר על Technical know how ובהקשר הזה, מי שמנהל את מחלקת R&D של אלפא הוא אחד האנשים הטובים בתעשיה.

 

אגב, ממה שידוע כרגע, ניכר שהאלפא יותר מתקדמת טכנולוגית ממתחרותיה הגרמניות.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

הסיכוי היחיד של הג'וליה להצליח, אם ירצו כמובן למכור אותה במספרים משמעותיים, טמון רק בתמחור נמוך בהרבה מהמתחרות הגרמניות.

בשל עובדה זו זכתה האלפא 164 להצלחה יחסית, למרות שהיתה מכונית טובה פחות מדגמי סדרה 5 של ב.מ.וו בת תקופתה (E34).

ואם נחזור רגע 53 שנה לאחור, לימי הג'וליה המקורית, שזכתה להצלחה גדולה בשל העובדה שהיתה מכונית שנהנתה מרמת הנדסה נדירה לזמנה, ובנוסף היתה מכונית זולה ועממית, וזו היתה גדולתה.

אני מבין בהחלט את אלפא שהחליטו לפתח מכונית בעלת שולי רווח גבוהים, מאחר וגם כך שני הדגמים העממים שלה לא ממש נמכרו במספרים היסטריים, בלשון המעטה, נקווה רק שתצליח.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אם אלפא מנסים לדחוק רגל לתוך שוק שהם איבדו ולהעלות את מכירות המותג, וזה מה שהם מנסים, הם חייבים לתת מחיר אטרקטיבי, מחיר שיגרום לאנשים לחשוב פעמיים האם שווה להוציא את הכסף על המתחרות או על הג'וליה. אם המחיר לא יהיה אטקרקטיבי, הם יפלו חזק.

 

פורסם

הדיון הזה כ"כ מוזר, אנשים שתומכים בתמחור הזה מתעלמים לחלוטין מהמציאות, והיא שתמחור מורכב לא רק מהנדסה אלא גם (ובעיקר) ממיתוג ושיווק.

אם מחר יגיע קבלן לפתח תקווה ויקים שם בנייני פאר, ברמה דומה ואף גבוהה מבנייני הפאר של ת"א, ואז יתמחר את הדירות באותה רמת תמחור של ת"א, אני מניח שכולם כאן מבינים שהוא יהיה בבעיה - לא?

אותו דבר עם אלפא, לא משנה כמה הג'וליה תהיה מוצלחת, אין הגיון לתמחר אותה 'ראש בראש' מול מותגים בנויים וחזקים. גם אם ג'וליה תלתן תהיה עדיפה על הAMG/M המתחרה לה (שלא נדבר על פורש ושות'), היא עדיין תהיה אלפא. מותג לא נבנה ביום אלא לאורך זמן, והמהלך הזה של המשווקים של אלפא הוא אמנם נועז, אבל אם הם לא ירדו מהעץ אני לא רואה איך זה מוביל אותם להצלחה.

מה שכן - בתור חובב של המותג הזה אשמח להתבדות. לא תזיק נוכחות לא-גרמנית בסגמנט הזה.

 

(מנהלים - השרשור הזה די דורש מיזוג אל השרשור שמדבר בדיוק על אותו נושא, לא?)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

השרשור הזה מוזר מסיבה אחרת - יש מחיר לרכב, בין 79 ל-94 אלף יורו. המחיר הזה, בהינתן אילוצי מיסוי, מתורגם למחיר מאד מסויים בארץ, בין 700 ל-900 אש"ח בקירוב. זה שיבכו פה שזה לא מתאים או יטענו טענות מטענות שונות לא ישנה את מה שכתוב.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

עם סמל של מזארטי זה היה תמחור מוצדק, כמו שאולי סופרב עם סמל אחר היתה מקבלת מחיר אחר. אני לא משווה, אבל על זה הדיון פה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

תתקנו אותי בבקשה אם אני טועה,

הג'וליה אמורה להיות סוג של מחליפה ל-159/166 לא?

וה-QV היא גרסאת הקיצון של רכב?

 

זאת אומרת שאמורות להיות בעתיד ג'וליה עם מנוע 1.4 במחירים "עממיים" יותר (יענו 180-200-+) שתתחרה במכוניות מנהלים סטייל C קלאס וסדרה 3 או לחילופין פאסאט/סופרב?

 

או שלחלוטין לא הבנתי את המיצוב שלהם?

פורסם
תתקנו אותי בבקשה אם אני טועה,

הג'וליה אמורה להיות סוג של מחליפה ל-159/166 לא?

וה-QV היא גרסאת הקיצון של רכב?

 

זאת אומרת שאמורות להיות בעתיד ג'וליה עם מנוע 1.4 במחירים "עממיים" יותר (יענו 180-200-+) שתתחרה במכוניות מנהלים סטייל C קלאס וסדרה 3 או לחילופין פאסאט/סופרב?

 

או שלחלוטין לא הבנתי את המיצוב שלהם?

 

אתה לא טועה. לא חושב שתהיה גרסת 1.4 ליטר, אבל בהחלט שתהיה גרסת בסיס עם תג מחיר באזור ה-200-250 שתתחרה בגרסאות הבסיס של סדרה 3/C קלאס...

פורסם

נכון לעכשיו השמועות מדברות על גרסת בסיס ב-30-33 אלף יורו. לי זה נראה אופטימי מדי, שכן באיטליה מקבלים ב-29500 יורו גרסא של הג'ולייטה שמאובזרת בדיוק בין טוריזמו (190000 ש"ח) לבין המילאנו (210000 ש"ח), היינו 200000 ש"ח לג'וליה 180 כ"ס ידנית. שוב - לי זה נראה אופטימי מדי, אבל הלוואי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

והרי גרסאות המנועים "הרגילים" למי שעדיין לא יודע ולא מכיר.

2.0 180 כ"ס.

2.0 250 כ"ס.

2.0 330 כ"ס (כנראה בי טורבו ולהערכתי הנעה כפולה)

 

הכול 4 צילינדרים ומוגדש.

2.9 510 כ"ס (כמובן, בי טורבו כמובן גם כן)

 

דיזל:

2.2 135 כ"ס

2.2 180 כ"ס

2.2 210 כ"ס

3.0 V6 בי טורבו 340 כ"ס.

 

סביר להניח שדיזלים לא נראה בארץ וכנראה שגם לא את גרסת הבנזין הכי חזקה לפני התילתן, זה לפי דעתי. המחיר של התילתן גבוה מאד מאד. וכמו שלב ספורטיבי רשם, אין ממש מה לעשות בנידון. לפי התמחור שלה בחו"ל, במדינת גזל ישראל, זה יהיה מחירה.

מה שכן, ייאמר שזו יותר פרארי מאשר אלפא. מצוינות הנדסית? מי שצפה בסרטון בן ה- 19 דקות בו נאם "הבחור" (לא זוכר את תפקידו) מטעם היצרן בתערוכת פרנקפורט, הבין שמדובר פה במצוינות טכנולוגית ממדרגה ראשונה. אפילו היא מצוידת במתלה מיוחד פרי פיתוח של אלפא, ועוד כהנה וכהנה דברים.

 

נקווה שהיבואן יתמחר את הגרסאות הרגילות בתמחור יותר שפוי וזה יהיה הפתח להצלחתה.

פורסם (נערך)
עם סמל של מזארטי זה היה תמחור מוצדק, כמו שאולי סופרב עם סמל אחר היתה מקבלת מחיר אחר. אני לא משווה, אבל על זה הדיון פה.

 

כמויות המכירות הזניחות של מזראטי בארץ מוכיחות שציבור הקונים שבסגמנט עדיין לא מעניק ליצרן ולסמל הזה את הפרמיה שאתה טוען שהם ראויים לו.

 

עריכה - קרא כאן על ההצלחה "המסחררת" של מזראטי בישראל.

עריכה אחרונה על ידי dorki
פורסם

חלק ניכר מאי-ההצלחה של מזראטי נובע מהיבואן, שלפי השמועות לא בדיוק היה חף מפאשלות שלא מתקבלות בעין יפה אצל אנשים שמשכיבים מיליון ש"ח על מכונית.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

גם אני הייתי בפרנקפורט, לביקור קצר, לא יסודי כמו CUORE SPORTIVO, הנה כמה תמונות של הג'וליה.

באופן מפתיע (אותי לפחות), אלפא נתנו לשבת ולהרגיש, נראית מדהים.

גם הפנים.

אם כי אני מסכים שתהיה תחרות קשה מול במוו ומרצדס, שאלה מכוניות שבנויות לעילא ולעילא עם הצלחה מוכחת.

מנגד, טכנולוגית הג'וליה מבטיחה המון ואולי עוקפת את המתחרות. ימים יגידו...

לעניין המחיר- גם לו יש במיתוג הרכב. לעתים רכב זול, או בכלל מוצר זול, יוצר מיתוג נמוך. שמכוונים גבוה גם המחיר צריך להיות כזה.IMG_20150917_134920.jpgIMG_20150917_135147.jpgIMG_20150917_135158.jpgIMG_20150917_135203.jpgIMG_20150917_135210.jpg

סתם מתחום השיווק, ואני לא מומחה גדול.

עריכה אחרונה על ידי TamirK

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...